nu al je kindje willen vasthouden..maar duurt nog zo lang

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door channa, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    niet dat ik t zwnager zijn zat ben ...mr ik wil er klaar mee zijn kunnen genieten van me kidnje ...t kunnen zien..inplaats van contineu voelen...wil het eruit hahaha...klinkt heel raar...maar ik voel t even zo op dit moment ik weet niet hoe t komt...ben moe niet lekker in me velletje wordt gek van de hormonen ..mss is dat t ...kan niet savond even lekker een wijntje drinken wat k graag deed af en toe...is dit raar...en me moet ik me daardoor beetje schulidg voelen tegenover de baby ?

2. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Oh joh, je moet je niet schuldig voelen hoor, doe ik ook niet! Ik vind zwanger zijn helemaaaal niet leuk meer en van mij mag hij met 37 weken komen! (moet ik nog maar 15 weken ;) ) En ik ben nu al een jaar zwanger en heb nog steeds geen baby :( dus van mij kan de tijd niet snel genoeg gaan voor ik hem gezond en wel in mijn armen mag sluiten!

3. ramona0309

ramona0309 Niet meer actief

hihi...
    Grappig is dat... ik had dat gevoel met mijn eerste ook zo erg...
    en toen ik bevallen was, miste ik mn buikje zo erg! Vooral de bewegingen en het lekker saampies even kletsen..... toen vond ik het van de ene kant jammer dat ik niet meer zwanger was.....

begrijp t wel hoor...vooral als je ook nog eens gebreken begint te krijgen.. maarja zit toch niets anders op als wachten... en duimen dat het komt met 37 weken... en niet met 42!

succes met wachten,
    xxmona

4. Tulp21

Tulp21 Niet meer actief

ik hoef niet meer zo lang maar echt heb het ook al tijdje gehad vooral nu met die stomme voorweeën :(
    Wil zoooooooooo graag de kleine in mijn armen hebben kan echt niet wachtten :D

Kan me voorstellen dat je het graag wilt ik had het ook rond die tijd maar de weken gaan best snel om en eerst was ik blij om zwanger te zijn mocht iedereen mijn buikje zien enz ook echt trots was ik en nu heb ik alleen maar zoiets van pff heb het gehad, is nou niet leuk meer en vooral als ik steeds maar naar de lege box en babykamer kijk :rolleyes:

5. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ja psies...duurt zo lang..:) zo gek is t dus niet hihih

6. Phemme

Phemme Actief lid

29 aug 2007
    452
    0
    0
    Wordt alleen maar erger :)

7. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ik droom wel es dat ik mn kindje uit mn buik haal om te bekijken en dan opeens bedenk dat ie weer terug moet omdat het heel niet goed is om er nu al uit te zijn, en dan wil ik em terug doen maar dan weet ik niet hoe ik em er weer in moet krijgen en dan wordt ik paniekerig wakker :confused: :confused:

8. FunnyMe

FunnyMe VIP lid

8 jul 2006
    7.561
    0
    0
    :) :) :)

9. Secretstar

Secretstar Actief lid

Dat meen je niet :confused:
    Ik had een paar maanden geleden nu bijna dezelfde droom!
    Ik was bij de gynaecoloog en die haalde mn kindje uit mn buik om haar te onderzoeken maar dan moest ze er weer in en werd ik ook wakker :)

10. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    Nou ik ben vooral heel erg benieuwd naar de kleine....op wie lijkt ze...heeft ze haartjes...?
    Ik ben echt onwijs benieuwd...maar wil voorlopig nog wel even zwanger blijven hoor :D

11. spawater

spawater Actief lid

14 mrt 2008
    120
    0
    0
    kantiene medewerker
    nieuwegein
    ik dacht dat ik aleen was maar toch niet
    gelukig duurt het niet meer zo lang voor ons maar toch
    het wachten dat is wel zo lastig

en de droomen ja heb soms ook de gekste droomen
    dan droom ik weer dat ze is verpakt in foilie maar nog wel met de navelstreng er aan vast en zo en dan slaapt ze zo mooi en lief

en idd nu de kinderkamer klaar is wil je graag dat het bedje gevult word

maar goed het is nog niet zo ver en het gaat best snel de tijd

groetjes spawater

12. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    Ik heb het ook gedroomd. Moest het even op de toonbank leggen om te kijken welke kleertjes het beste pasten (geloof ik...t is al een tijd geleden, weet het niet precies meer).
    Maar even on-topic. Ik heb het ook hoor. Vind 16 weken nog zóóóó lang duren! Maar goed, beter blijen alle beebjes braaf nog even zitten en komen ze met 37 weken masaal ter wereld;)

13. daantje86

daantje86 Fanatiek lid

20 nov 2006
    3.570
    0
    0
    kraamverzorgende
    ijsselstein
    vindt het zeker lang duren zeker nu je weet dta het mag komen

14. Mirro

Mirro Fanatiek lid

27 dec 2007
    1.782
    30
    48
    Brrr... wat bizar...
    Ik had nl ook diezelfde droom.
    Mijn kleintje kon er heel even uit, en toen zagen we dat het een meisje zou worden (terwijl de arts zei: gefeliciteerd jullie krijgen een zoon, dus ik weet nu nog niets :( ) en daarna moest hij/zij weer terug...

En ja, soms wil ik mn kindje zo graag vasthouden, dat ik minuten lang mn buik met beide handen vast hou. Heb ik toch nog het gevoel dat ik de kleine in mn armen heb.

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    haha mijn vriend heeft dat gevoel heel erg. Hij wil zo graag met de kleine kroelen zegt hij haha wat schattig he?

xxx

16. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.250
    7.288
    113
    Vrouw
    Brabant
    Meiden, vergeet niet te genieten van je zwangerschap he! ;) Het is heel bijzonder als je je kindje straks in je armen hebt, maar al snel ga je terugkijken naar je zwangerschap en besef je hoe bijzonder dat was. Ik zou nog graag weer even zwanger zijn van Eva ;).
    Ik heb hele zware laatste weken gehad (vanaf 37 weken), had erge jeuk over mijn hele lichaam en sliep daardoor nauwelijks meer, dacht soms echt dat ik gek werd! Maar ik heb wel heel erg genoten de laatste weken, van dat wonder in mijn buik. Ik was ook zoveel wakker dat ik daar ook alle tijd voor had ;).
    Probeer er toch ook lekker van te genieten, deze zwangerschap beleef je maar 1 keer! En de baby komt er heus een keer uit ;).

17. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Das wat ik nu doe, elk schopje lekker bewust leven en elke keer ook weer zeggen oh ik krijg een kick! alsof het de 1e keer is dat mijn meisje het doet :) En elke dag even voor die spiegel kijken naar mijn groeiende pens, heerlijk, voor je het weet is het oktober en houd ik haar vast.

18. Hannah

Hannah Fanatiek lid

19 nov 2006
    4.137
    5
    38
    En al de kleine er eenmaal is dan denk je.............jeetje wat is de tijd snel gegaan :)

Maar nog zwanger kun je de tijd wel vooruit schreeuwen :)

19. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    ik vind de tijd sowieso eigenlijk wel snel gaan, ook nu ik nog zwanger ben. Voor ik het wist was ik over de helft!

Dus als de tijd zo snel blijft gaan, heb ik voor ik het weet die baby inderdaad in mn armen, haha :)

20. channa

channa Actief lid

18 mei 2008
    231
    1
    0
    stylist
    ik geniet ook ckr zekerste weten ..maar verlang ook stiekum weer naar mn oude ik...voel me dr af en toe best schuldig over..en ben gewoon te nieuwschierig wta voor kleur ogen zal ie hebben en etc etc etc leuke kleertjes aantrekken knuffelen..het echte contact ..en etcc

Deel Deze Pagina