Slechte zin na middagdutje...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Dot, 21 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Omdat ik nog zo moe ben ga ik na mijn werk, als ik even tijd heb, even op de bank een half uurtje plat. Ik slaap dan echt.
    Maar eh, ik moet gigantisch bijkomen na dat slaapje en ben ontzettend chagerijnig.
    Ik geloof dat ik beter 's avonds wat eerder kan gaan.
    Is zo'n dutje wel zo goed? :rolleyes:
    Meer mensen slechte zin na een middagslaapje? ;)

2. Eppie25

Eppie25 Fanatiek lid

28 apr 2008
    1.039
    0
    0
    Brabant!
    Dat komt mij zeer bekend voor. Ik heb dat ook vaak als ik 's middags ff een dutje doe. Ik probeer het niet te doen en 's avonds gewoon op tijd naar bed te gaan! Heb deze week al 2 avonden om 21 uur in bed gelegen. Heerlijk vind ik dat!

X Esther

3. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    oh ik hoef niet eens zwanger te zijn.. haha .. als ik een middagdutje doe voor wat voor reden dan ook dan moet ik ook erg bijkomen daarna, maar ja ik ben ook niet echt veel prettiger als ik niet dat dutje neem. als mijn energie op is is die op. Als ik NIET zou slapen, zou ik heel erg chagrijnig zijn later.. dus ik denk dat mijn slaapje helpt. :)

ps. middagdutjes doe ik heel zeldem (ziek of zo)

4. Jompie

Jompie Niet meer actief

Ik herken het zeker. Ik heb minstens een half uur nodig om weer bij te komen, neem een lekker glas limo na het slapen dan gaat het wat sneller.
    Overigens zijn mijn 'dutjes' vooral als ik niet gewekt wordt erg lang(2tot 3uur).

5. mam2be

mam2be Lid

14 apr 2008
    11
    0
    0
    Ik ondervind dit ook , als ik even een middagdutje doe, wat niet zoveel voorkomt, heb ik echt een half uur nodig om terug deftig wakker en actief te worden. Tijdens dit half uurtje moet mijn vriend me toch ook niet teveel ambeteren ;)

Daarom dat ik ook maar even ga liggen als ik voel dat het echt niet meer gaat. Ik ga dan ook gewoon 's avonds wat vroeger gaan slapen.

6. chacha

chacha Fanatiek lid

20 jan 2006
    4.918
    0
    0
    Ik word ook niet zo fijn wakker na een middagdutje. Blijf heel lang in een roes hangen.

7. Dot

Dot Fanatiek lid

18 nov 2007
    1.958
    0
    0
    Gelukkig om te horen! ;)
    Dacht al dat het aan mij lag :D

8. pisum

pisum Fanatiek lid

31 dec 2007
    4.492
    7
    38
    Groene Hart
    Het hangt er vanaf hoe vroeg/laat ik even ga liggen. Hoe vroeger, hoe beter. Na 16u voel ik me heel duf en chagerijnig als ik wakker word.. Overigens had ik dat voor mijn zwangerschap ook al.

9. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Mijn huisarts heeft me ooit aangeraden om niet na half 1 een middagslaapje te doen. Dit schijnt bewezen slecht te zijn (beetje vaag) Wat je kan doen is net voor je gaat slapen een kop koffie nemen of bv een banaan. Als je wakker wordt is dat ingewerkt en wordt je wakkerder wakerder (snappen we het nog...

Jooze

10. princesje83

princesje83 Fanatiek lid

1 apr 2008
    1.402
    0
    0
    regio rotterdam
    oohhh ik herken dit!
    ben ook zo ontzettend chago na een dutje.... mijn dochter van 2,5 heeft dit ook, dus misschien zit het in de genen ;)

als ik niet wakker gemaakt word of een wekker zet lig ik ook zo 2 tot 3 uur te slapen!
    dan ga ik savond een uurtje later als normaal maar slaap ook nog gewoon.......

Deel Deze Pagina