Nu al jeuk?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Noushka, 24 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ik ben 11 weken zwanger en heb sinds een paar dagen last van jeuk :evil: . Vooral mijn borsten :( , mijn buik ook een beetje maar dat valt nog wel mee. Is dit normaal zo vroeg? Erg irritant :)

Groetjes

2. Marijee

Marijee Fanatiek lid

21 jan 2008
    2.295
    0
    0
    hoi sisqa

ik heb ook rond de 11 weken erg last van jeuk gehad. het hielp als ik me buik insmeerde en me borsten met zwitsal body lotion.

bij mij is het nu weer weg gelukkig ik denk dat het te maken heeft met dat alles gaat groeien je baamoeder komt nu langzaam naar boven groeien en die groeit ook snel. bij mij zat me baarmoeder met 14,3 weken al 3 vingers onder me navel ;)

Liefs Marije

3. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Ooh, nou hoop dat het bij mij ook snel over gaat. Word helemaal gek van dat gejeuk de hele tijd :) .

Sisqa

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ik heb nu sinds een week jeuk! Vreselijk is het! Ik heb gevraagd wat ik er aan kan doen aan mijn vk en insmeren of met menthol poeder poederen schijnt het enige te zijn wat evt. kan helpen!

Succes ermee!

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Heb het in het begin ook gehad! Vreselijk! Dacht af en toe echt dat ik gek werd!
    Nu al een hele poos gelukkig geen last van!

6. Niet meer actief

Ik kreeg jeuk van fruit en vreselijke uitslag tussen mn boops.
    Eet dat jeuk fruit niet meer en strooi talkpoeder tussen mn boops tegen het zweet vocht , en dat helpt heel goed. Geen jeuk meer en geen vervelende uitslag enzo.

7. Mone

Mone Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.804
    0
    0
    Den Haag
    Hi Sisqa,
    Ik heb ook heel veel jeuk gehad, bij mij was de oorzaak een te droge huid. Dus bij mij hielp balneum extra vettende badolie. Ze hebben ook spul voor onder de douche, maar het bad vond ik in ieder geval niet vervelend ;)
    Mentholpoeder verergerde bij mij alleen maar, voelde dan idd geen kriebel meer, maar dan had ik een branderig gevoel over m'n huid waar ik het had "gesmeerd"

8. Angelicaatje

Angelicaatje Actief lid

6 mrt 2008
    338
    0
    0
    Sociaal Pedagogisch Werker
    Hoofddorp
    Ik had het met mijn borsten al met 6 weken, heb gewoon lekker ingesmeert, komt gewoon omdat het huid aan t uitrekken is.

9. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    ik had het ook nu niet meer smeerde t gewoon in met bodylotion.

10. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Het jeukt nog steeds :( . 's Avonds meer dan in de ochtend. Het voelt precies alsof mijn huid daar verbrand is. Als ik eraan zit word mijn huid snel rood en voelt branderig. Grrr..
    Hoop dat het overgaat over een tijdje :)

11. baby blue

baby blue Fanatiek lid

24 jun 2008
    1.163
    0
    0
    Groningen
    Ohja... vreselijk niet? Ik heb er ook enorm veel last van gehad. Veel blijven smeren! Ik heb van alles geprobeerd, maar uiteindelijk hielp de buiklotion voor de mamma's van de etos het beste. Nu gaat het steeds beter... gelukkig maar, want je wordt er inderdaad helemaal gek van.

Succes!

12. Babylicious08

Babylicious08 Actief lid

25 mrt 2008
    210
    0
    0
    Ik heb rond die periode ook enorme jeuk gehad. Echt niks hielp. Zwitsal spul hielp niet...insmeren met vette bodylotion hielp niet...gewoon helemaal niks...geloof dat ik bijna alles heb gehad. Toen vertelde een tante van mij (die bij een drogist werkt) dat ik sebamed douche moest proberen, veel mensen die huidproblemen hebben gebruiken dat. En dat ik de plekken waar ik veel jeuk heb moest insmeren met Calendulanzalf (dit is van VSM, ook verkrijgbaar bij drogist). De jeuk was meteen verdwenen. Heb nu gelukkig geen last meer van de jeuk, maar ik douche nog steeds met Sebamed en als ik jeuk heb smeer ik die Calendulanzalf erop.

Hoop dat je hier wat aan hebt!

13. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Hm, als je er nog om kan lachen, kan het niet zo erg zijn :( ;).

Ik heb op het einde van mijn zwangerschap erge jeuk gehad over mijn hele lichaam, werkelijk niets hielp :(. Heb regelmatig huilend op bed gezeten, ik werd er echt gek van. En liep uiteindelijk ook nog 1 week overtijd. Heb door het nachtenlang wakker liggen wel heel veel kunnen genieten van ons kleine druktemakertje in mijn buik :D.

14. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Als je het in het begin van je zwangerschap hebt, komt het waarschijnlijk door het oprekken van je huid. Heb je het op het einde, dan ligt het waarschijnlijk aan je lever. Niets ernstigs, maar niet leuk...

Deel Deze Pagina