Wie weet er een leuke betaalbare duo kinderwagen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Caruli, 25 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden.

Wij zijn op zoek naar een praktische betaalbare duo kinderwagen.
    Ons zoontje is net 2 als de volgende geboren word, en het leek ons beter om nog een buggy voor hem te gebruiken. Vandaar dat we een duo wagen zoeken.
    We hebben al rond gekeken op internet en zagen een easy walker voor 503euro.
    Maar ik dacht misschien hebben jullie nog tips??

2. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    zie ik het nou goed? ben je weer zwanger caruli? jeetje meid hoe kan dat nou? wat een wonder... gefeliciteerd!

on topic: wij hebben de phil en teds en hoewel het een beetje raar lijkt met de baby die eronder hangt bevalt die hier geweldig. Sam viel vaak heerlijk onderin in slaap omdat hij lekker gewiegd werd en hij is lekker niet zo breed.

3. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik zal hem eens gaan googlen :D
    Ja hier toch ineens onverwacht weer spontaan... Snap die artsen echt niet hoor die 5 jaar geleden zeiden dat het spontaan noooit meer zou gaan lukken. Nu 2 in 2 jaar :$

4. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    wat heerlijk voor je meid! is je echt gegund!

ja je moet hem maar eens googlen. Hij is niet echt goedkoop maar op marktplaats staan er vast wel een aantal. En hij ziet er raar uit maar hij is echt geweldig ;)

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Op de site waar je uitkomt via google hebben wij ook de duowagen gezien die wij evt wat vonden, de easy walker 2011 ofzo.
    maar we zijn nog zoekende hoor. Die jij hebt heb ik toevallig vanmiddag in het zh gezien, zag er idd maf uit. Ga alle tips in gedachten houden en zodra we weer thuis zijn uit het zh dan met manlief samen bekijken ;)

6. Storm

Storm Niet meer actief

Wij hebben ook een phil & teds. Ideaal. Heb eerst een wagen naast elkaar gehad, maar die nam nogal veel ruimte in en gezien het feit dat we nou eenmaal niet megagroot wonen...
    De phil & teds is niks groter dan een gewone kinderwagen en toch zitten er twee kids in. Ook ideaal in de winkel.

7. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Ik kan het niet duidelijk zien op de foto's hoe het zit met kleine baby's. Wel staan er foto's op van grotere babys onderin.

8. redchevy

redchevy Actief lid

23 aug 2010
    199
    0
    0
    zuidholland
    je wilde een voordelige toch? Ik zeg...marktplaats. Ik heb er een Kees duo de luxe afgehaald voor 150 euro die 7 maanden oud was. :) Met voetenzak, babynestje en regenhoes. Ding is gewoon nieuw!

Stevig comfortabel ding, maar niet de meest ruimtebesparende. Gelukkig hebben mijn man en ik allebei flinke kofferbak:p

9. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik heb een 2dehands Easywalker van MP en ik ben er echt zooooo blij mee. Hij rijdt heerlijk. Ik wilde persé een duowagen met een echte reiswieg zodat ik de baby goed kan zien en de Easywalker vonden wij de beste keus, ook omdat hij vergeleken bij andere naast-elkaar-wagens klein opklapt.

10. Juul84

Juul84 Niet meer actief

Ben het helemaal eens met Mermaid: de Easywalker is echt ideaal!! Ik ben naar een babywinkel gegaan en heb daar alle duowagens uitgeprobeerd (met zitjes naast elkaar; achter of onder elkaar vond ik op voorhand al niks). En de Easywalker kwam voor mij echt het beste uit de test. Rijdt heerlijk soepel, zelfs met 1 hand waardoor je nog een hand vrij hebt voor bijvoorbeeld een boodschappenmandje. Breedte valt ook heel erg mee, ik kan er zelfs onze Kruidvat mee in, en dat is echt een klein filiaal. En inderdaad erg fijn dat er gewoon een kinderwagenbak op kan.

Wij hebben hem zelf op marktplaats gekocht, zag er nog uit als nieuw en was maar 1 jaar oud maar wel voor de helft van de nieuwprijs.
    Ben er nog elke dag blij mee want ik gebruik hem echt elke dag om te wandelen of boodschappen te doen.

11. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    Ik heb zelf de phil en teds duowagen. Van marktplaats voor 175,-. Hij rijd heerlijk

12. Macdee

Macdee Bekend lid

23 mrt 2008
    755
    1
    0
    Ik heb een nieuwe Topmark tandem kinderwagen gekocht en ik vind deze echt heel fijn.
    Hij kostte € 199 en daarbij kwam nog € 40 voor het babynestje.

Beide zitjes zijn in verschillende standen te zetten, zodat ook het voorste kindje erin kan slapen.
    Ik maak regelmatig wandelingen van 2 uur met deze wagen.

13. Leeuw89

Leeuw89 Niet meer actief

woow wat leuk dat je weer zwanger bent!
    Gefeliciteerd!

Ik heb de duo wagen van de prenatal voor 200 euro en als ik het goed zag waren ze nu in de aanbieding.
    Het is een fijn handig ding!

14. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Thanks voor de tips meiden :D

15. Fleems

Fleems Actief lid

31 mei 2011
    234
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben de Mutsy urban rider met duoseat.. erg fijne wagen!!

16. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Hier hebben we gekozen voor de ABC design zoom, erg handige en praktische wagen.
    Te combineren met o.a MC, reiswieg en/of buggy-sit.

17. dropfruit

dropfruit Bekend lid

4 mrt 2009
    591
    0
    0
    Student
    in een huis
    Ik heb de firstwheels city twin, erg handig ding alleen de buggyzitjes zijn niet erg groot.. Mijn oudste is klein voor haar leeftijd dus ik vind hem ideaal! Hij was rond de 400€ en er kan een maxi cosi op!

18. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb de phil&teds (nieuw uit duitsland) en ik vind hem geweldig!
    Het grote voordeel, naast dat ie heel compact is, is dat hij in allerlei standen kan: voor 1 baby (met de peanut), 1 baby + 1 peuter, 1 peuter, 2 peuters.
    Dus als de oudste er niet meer in hoeft kan je hem nog steeds gebruiken voor alleen de jongste. En ook handig als je af en toe met 1 kind gaat wandelen.
    Nadeel: is niet zo goedkoop nieuw, ruim een half jaar geleden was hij op mp ook niet goedkoop, maar dat kan nu anders zijn.

19. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Hoi meiden

We hebben geshopt en hebben toch uiteindelijk de easywalker besteld.
    Groot ding dus zal wel even wennen zijn maar wel heel handig, zegt men ;)
    Kinderkamer ook gelijk maar besteld. Ergens in Oktober kunnen we het halen.
    En nu maar hopen dat alles verder goed blijft gaan ;)

Deel Deze Pagina