Ben nu bijna 22 weken en ik zit iedere avond zo ontzettend vol na het warme eten.Overdag kan ik blijven eten.Ik vind het avondeten wel lekker maar ik krijg er vaak achteraf buikpijn van.Opboeren en darmkrampen.Ik zou liever in het vervolg een broodmaaltijd nemen 's avonds met evt een lichte soep.Wie heeft hier ook last van?. Gr.
Ja, ik zit zo vol! Maar ook overdag, na 1 broodje zit ik al vol. En een uur later weer honger hebben..
Herken ik ook! Overdag kan ik veel eten en salons het avond eten ook wel heb alleen daarna altijd last van me darmen...eet juist geen vete dingen.
Heb het ook, maar eigenlijk de hele dag door. Zit snel vol, maar heb ook wel weer iets eerder trek dan normaal.
ik ben nu 10 weken zwanger en merk dat ik mezelf vaak moet dwingen om te gaan eten en vooral met avond eten ....
Ja, ik eet al weken heel licht 's avonds en krijg helaas nu overdag ook constant last. Zit min of meer op water en brood/rijst Maar mijn kindje zit er nu ook tegen aan. In het begin komt het zuurbranden alleen nog van de verslapping van de spieren/sluiting van de maag-slokdarm. Net zo vervelend, hoop voor je dat het afneemt. Heb het de vorige zwangerschap ook erg gehad. 's Avonds voor het slapen gaan kan je Rennie (DUO is het beste) nemen. Ik gebruik nu Antagel op aanraden van de dokter (je kan het bij de apotheek krijgen, niet bij de drogist geloof ik). Ik weet niet of het echt beter werkt. Verder zou ik gekruid, vet en erg zout eten sowieso vermijden 's avonds en 3 uur voor het slapengaan niet meer eten.
Ja, op het eind is het toch weer 'anders', hier dus ook constant last. Heeft het indalen bij jou nog iets geholpen, of is je kindje nog niet ingedaald? Bij mij scheelde dat bij de eerste wel even. Tot ze weer naar boven doorgroeide
Heel normaal hoor. Dit komt door de groei van je kindje en de toegenomen druk in je buik, alles krijgt een beetje minder ruimte. Gewoon wat vaker kleinere porties eten!
Ja ik ken dit ook! Sinds een week ongeveer, ik heb overdag eigelijk geen last maar vooral savonds. Ik heb dan echt wel zin in wat naar mijn idee..Dus ik heb gewoon een bord met eten staan maar na een hap of 6 denk ik kan niet meer...en 2 uur later weer trek..misschien moet ik ook maar eens kleinere porties over de dag gespreid gaan eten..misschien helpt dat wel goed... En nu begint de misselijkheid savonds ook weer een beetje te komen, niet spugen ofzo, maar geen lekker gevoel..Nou ja het zal er wel bij horen neem ik aan hihi...
Ik zit ook snel vol. Ik kan ergens heel erg trek in hebben , 2 happen nemen en dan vol. Is hier gewoon de hele dag , dus eet nu heel de dag door kleine beetjes.
Gelukkig herkenbaar.Ik heb dan 's avonds reuze honger maar ik moet het daarna echt bezuren. Vanavond neem ik een lichte maaltijd.Een lekker hard bolletje met salade.Daar heb ik nu meer trek in. Overdag heb ik ook veel honger maar zit ik ook snel vol. Enerzijds beter want anders blijf ik eten maar iedere avond met buikpijn naar bed is ook niet lekker.
Jaa ik kan ook de hele dag door eten (kleine snacks of sneetjes brood) maar een heel bord is me echt te veel.. had laatst een mini bordje eten gegeten. Zou normaliter een half uur daarna weer honger hebben haha maar ik zat nu echt de hele avond bomvol! Maar ja ook wel logisch aangezien mn maag ook wordt ingedeukt aan alle kanten natuurlijk
Ik ben ook bijna 22 weken en ik heb daar ook last van. Ik heb ook helemaal geen zin in warm eten, ik hou het soms maar gewoon bij 3x brood + een soepje. Maar na 1 a 2 uur weer reuze honger, dat is vreemd.