hoe ver van te voren babykleertjes wassen

Discussion in 'Zwangerschap' started by Krokus, Dec 26, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    IK ben bezig om kleertjes uit te zoeken voor de baby. Kleertjes die ik ook gebruikt heb bij de eerste, nu is mijn vraag, hoe ver van te voren mag je die wassen en in de kast leggen, ben pas in juni uitgeteld.

2. Lexie74

Lexie74 VIP lid

Sep 14, 2006
    9,364
    200
    63
    Female
    loonadministratrice
    nop
    Als je dat tijdens je verlof doet is dat vroeg zat.
    Maar je kunt het natuurlijk altijd eerder doen, zelf weten..

3. sonja

sonja VIP lid

Mar 5, 2006
    5,270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb het allemaal in ettappes gewassen, begon met het een en ander te wassen rond me 20ste week van de zwangerschap en het laatste beetje heb ik in de eerste week van me verlof gewassen , maar goed ook want ik had net aan 3 weken verlof toen ik al beviel

4. sporty78

sporty78 Actief lid

Jan 15, 2007
    195
    0
    0
    ik heb het 2 weken geleden gedaan, maar er staat niet echt een tijd voor volgens mij.

5. Kisbaba

Kisbaba Fanatiek lid

Sep 23, 2007
    3,211
    1
    0
    moeder, huisvrouw, en ik heb een B&B voor fietsgas
    Gezelligste stadje i
    Ik heb het ook al twee weken geleden gewassen.
    Misschien wel vroeg, maar ik had er gewoon zin in. En nu ligt het schoon in de kast, daar wordt het toch ook niet echt vies meer van?
    En stel je voor dat ik twee weken over de datum heenga, was ik het gewoon nog een keertje, daar heb ik dan genoeg tijd voor. :)

6. Britteke

Britteke Fanatiek lid

Dec 16, 2006
    3,613
    0
    0
    Ben er tijdens mijn verlof mee begonnen. Rond de 35ste week denk ik.. Je hebt dan echt alle tijd. Als je er van te voren zin in hebt, gewoon lekker doen. Je kan er maar vanaf zijn toch? ;)

7. Juudje27

Juudje27 Bekend lid

May 14, 2007
    762
    0
    0
    Ik ben een week of 6 geleden eens wat mee gaan wassen met onze eigen was. Nu met de kerst weer wat spullen gekregen en die gaan volgende (als alle drukte voorbij is) in de was. En dan doe ik meteen het beddengoed en aankleedkussen hoes. Die liggen nu nl al een aantal weken stof te happen in de kamer. Omdat het zo leuk staat ;).

8. Krokus

Krokus Fanatiek lid

Oct 5, 2007
    3,080
    0
    0
    Grubbenvorst
    hmm aan de reacties te zien denk ik dat ik nog effe wacht. anders wordt het maar stoffig. bedankt voor de reacties

9. Willow

Willow Actief lid

Jul 31, 2007
    339
    0
    0
    De kleertjes heb ik al wel uitgezocht, maar wassen doe ik ook pas een paar weken van te voren.

Ik was al wel vast een heel klein pakje, dat ik voor de zekerheid in de ziekenhuistas stop.

Share This Page