Zojuist op mijn werk is mijn doptone geleverd.. Ik kon niet wachten en heb stiekem al geluisterd, wel in een apart kamertje hoor Links in mijn buik hoor ik vanalles Naar mijn idee is dit het kindje wat aan het "spelen" is in het vruchtwater.. Wat dat lijk ik ook te horen Alleen het hartje kan ik heel moeilijk vinden. Dacht dat ik het heel eventjes hoorde.. Maar dat weet ik niet zeker.. Maar is het dus wel mogelijk om het kindje te horen in vruchtwater? Dat je het vruchtwater ook hoort zeg maar? 1 xtje schrok ik heel erg.. Was heel gecontreerd aan het luisteren en ineens hoorde ik kei hard BAMMM.. Net of iemand er van binnenuit tegenaan sloeg Wat kan je nu eigenlijk daadwerkelijk allemaal horen?
Als je het hartje hoort is het net een trein die voorbij rijdt ofzo, denk als je het hoord dat je dan wel zoiets hebt Ja! dat is hm! En die BAMM kan idd zijn dat hij/zij er tegen aan schopte
Hmm daar lijkt het bij mij totaal op.. Net nog een xtje geluisterd en ik hoorde wel een hartje kloppen.. Maar het leek niet op 160 harstlagen per minuut.. Het leek eerder op 100 hartslagen per minuur ofzo.. tik.. tik.. tik
Dat is waarschijnlijk je eigen hartslag, het hartje van je baby gaat echt supersnel en je kan idd je kindje horen bewegen.
het kunnen ook je bloedvaten zijn die je hoort, dus dat je je bloed hoort stromen.. om te checken of je je eigen hart hoort, kan je twee vingers op je pols leggen, als het geluid gelijk loopt met wat je voelt ben je het zelf, maar zo te lezen 100bpm is het je eigen hart, die van je baby gaat tussen 120 en 160bpm. maar maak je niet teveel zorgen als je hem niet meteen vind, de baby is misschien lekker aan het rondzwemmen of zit verstopt