Ik ben nu 33 weken zwanger en voel de laatste paar dagen toch regelmatig krampen en een ongesteldheidsgevoel. Kan dat al met 33 weken? Zullen dat voorweeen zijn?
Hey babs, Hier het zelfde verhaal, werd vanmorgen zelf wakker van ongigevoel in mijn buik en rug, neemt het af en komt weer terug. Volgens mijn verloskundige zijn dit i.d. voorweeen. Rustig aan doen dus. Lizzie
Hey wat grappig, we lopen ongeveer gelijk. Ik heb er ook al last van. Bij mij is het ook zo dat de baby een beetje aan het indalen is, daar kunnen de krampen ook door komen.
Hallo! Ik heb er ook al een paar weekjes last van... Soms tijden achter elkaar krampen en dan weer een tijdje niks. Dus het komt en gaat wat. Het is een drukkend gevoel en het voelt idd als ongikrampen. Volgens de vk zijn het idd voor-weeen / indalings-weeen. Liefs Elly.
ik heb er ook al last van maar wist niet zo goed wat het inhielt die krampen en echt zo'n ongesteldheids gevoel me moeder zei al dat dat michien voorweeen kunnen zijn dus dat ik het maar wat rustiger aan moes doen is het niet erg dan dat je die al zo vroeg hebt
Bij mij zijn het geen indalingsweeen want het kindje ligt in stuit en is nog erg beweeglijk. Het kontje is nog niet ingedaald. Wanneer je het niet vertrouwd altijd de vk bellen.