nu al laarsjes aan?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

tja.. zo zag anne er vandaag uit.. :)
    want ik vond het inderdaad ook te koud voor sandalen!

kreeg ze wel compleet onder de modder terug...
    maar dat kan zeker onder de wat stoerdere (spijker)rokjes/jurkjes wel toch?
    probleem begon vanochtend met dat ze perse iets roods aan wilde en precies haar enige rode tshirt natuurlijk in de was zat
    dus tja.. rok.. en dat is eigenlijk een winterrokje met een leuke collegetrui erop.. en daar was het echt t ewarm voor natuurlijk

dus shirtje met zilveren dingetjes, zilveren haarband.. en zilveren veters in dr schoenen.. vond dat het moest kunnen
    nouja.. je ziet het resultaat :)
    kan best!

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    Ik vind die hoge ook veel leuker maar diehebben geen stootrand dus die zullen niet lang overleven ben ik bang.
    Nou toch maar besloten nog even geen laarzen te halen maar nog een paar ballerina's. Waren van 75 voor 25 euro.
    We gaan nu eerst nog lekker 2 weken naar de zon en daarna op laarzen jacht!

3. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Kan zeker maar had ze het niet fris met blote benen? Hier in het zuiden des lands was het echt koud vandaag met stevige wind.

4. Tamio

Tamio Niet meer actief

5. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@suzanna: mja was ik ook beetje bang voor maar het viel best mee
    (en anne heeft het eigenlijk nooit koud.. dat scheelt ook)
    in indien koud.. had ze ook reservespijkerbroek mee.. gewoon voor de zekerheid :)

6. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    esmee liep gister op sandalen en hier in denhelder was het ook best wel fris maar trek ik dichte schoenen aan ,trekt zij ze weer uit onder het mom van ik krijg veelste warme voeten.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    het was hier gister maar 15 graden, dan vind ik sandalen te koud hoor! Doe ik zelf dan ook niet. Nou ben ik wel een koukleum hoor

8. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ja ze zijn leuk he?
    Heb trouwens ook deze voor dr gekocht dit weekend:
    Rode Koel 4 Kids Korte Laars Keesje - Damesschoenen - Online Schoenen Bestellen Bij Omoda Schoenen - Omoda.nl

Inderdaad geen stootrand, maar dat moet met Fenne wel kunnen, binnen heeft ze schoenen toch niet aan en buiten is ze niet zo'n klim- en klauterkind. Ze zal er misschien mee in de zandbak gaat enzo maar ze kruipt er niet mee over de grond. En ach, mocht ze dat wel doen dan poets ik ze wel weer op, ze mogen wel gedragen worden. Als ik een kindje zou hebben die dat wel deed dan zou ik trouwens ook schoenen met stootrand kopen hoor...

En hier staan beide paren keurig netjes in de kast. Ze heeft ze nog niet aan gehad. Maar leuke schoentjes zijn zo snel weg, net als leuke winterjassen... vandaar dat ik ze al wel vast gekocht heb :)

9. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Ik vind dat ook te koud hoor, ze draagt nu zomerschoentjes met sokjes... draag zelf ook geen slippers met deze temperaturen... maar dit weekend wordt het weer warmer, joepie!

10. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    Mijn dochter heeft bedacht dat ze met de neuzen van haar schoenen best kan remmen op haar fiets ;)
    Deze (die shoesme) zijn dus voor buitenspelen/kdv etc en dan krijgt ze ook nog een paar clic! laarzen voor de "leuk" zeg maar

11. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Ik word helemaal hebberig van die kinderlaarzen!

Mij zoontje heeft net dure stappers gehad, maar zag bij de Omoda ook echt te onwijs leuke stoere jongenslaarzen in zijn maat (23)! Ik wil daar nog wel even mee wachten tot hij echt heel goed kan lopen enzo...

Ik heb mijn Timberland laarzen weer tevoorschijn gehaald, het is toch gewoon herfst nu!

12. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Wat leukkk!!! :D
    Waar heb je dat rokje vandaan?
    Vind het echt super. :)
    Kan het me ook helemaal met zo'n trui voorstellen trouwens, lekker tuttig.:D (leuk bedoeld!;))

Vandaag zonnetje hier dus doe Alyna een T-shirtje aan, jeansbroek, roze gympies en roze-met-donkerblauw vest en gaan maar.:D

13. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    Hier geen zon te bekennen :x

14. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Deze laarsjes heb ik afgelopen weekend gekocht. Ze zijn nog een beetje ruim, dus ik heb er voor de komende tijd gewoon een inlegzooltje in gedaan, scheelt weer een halve maat.

15. tulip

tulip Niet meer actief

wow die zijn gaaf zeg!!!

16. tulip

tulip Niet meer actief

Ik vond het voor laarsjes nog net te warm en wilde toch nog schoentjes waar ze even mee vooruit kan. Ze had hele gave ballerina's van red rag, maar die worden echt te klein:(
    Nu heb ik deze van shoesme nog gekocht:

Bekijk bijlage 95083

17. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.159
    408
    83
    Mijn dochter past gelukkig nog in haar ballerina's, dus niet te bloot en eventueel met een sokje te dragen.
    Maar als het aan haar ligt draagt ze alleen haar nep croc's ;)

Voor de winter moeten we nog op zoek naar leuke laarsjes want hier toch ook wel echt een laarzenmama (met een schoenentic......):)

18. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.828
    4.201
    113
    Ben ik de enigste mama die sokken in ballerina's/sandalen echt not done vind? Vind het zooooo lelijk staan

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Eens...

Alhoewel ik het wel schattig kan vinden onder een jurkje en dan met van die korte sokjes met een randje.:D

20. tulip

tulip Niet meer actief

haha, nee ben je niet. Daarom ben ik ook bovenstaande shoesme's gaan halen.;) En omdat ze redelijk klein worden.

Deel Deze Pagina