In sandalen: not done! In ballerina's... ligt er aan welke, in sommige kan het wel en dan in ieder geval wel korte sokjes...
Oh, ik dacht dat jij nog een heel klein meisje had joh... je zocht toch schoentjes in maat 22? Maar ze kan dus al fietsen... ben dat nu ook aan 't oefenen met Fenne op haar fiets met zijwieltjes, gaat al best aardig... hopelijk blijft ze gewoon de remmen gebruiken!
Alyna had een paar maandjes geleden 22 en kan ook al een paar maanden fietsen. (ze is 2 jaar, 5 maanden en een week ongeveer) Ohja sokken in sandalen zijn sowieso not done voor mij.
Mijn dochter is bijna twee, heeft maat 22 maar kan al aardig racen op haar loopfiets, geen gewone fiets hoor
aha een loopfietsje, ik was al een beetje confused haha @Lucia, kan Alyna al een paar mnd op een gewone fiets fietsen? Knap zeg! En wat een petit voetjes dan... Fenne is ongeveer even oud als Alyna en heeft nu voor de winter maat 25... maar ze is ook 96 cm.
das zeker knap lucia. Ons meisje is dan iets jonger, maar die komt nog niet op haar driewieler vooruit.
in de ballerina's korte sokjes met een lief kantje vind ik nog wel oké maar in de sandalen evht: no way! Maar ook hier in prinipe altijd blote voetjes
haha geen idee... ze gaat nu over naar maat 25 hoor, die heb ik gekocht voor de winter... ze heeft al wel 5 maanden maat 24 nu... volgens mij is haar maat wel gemiddeld als ik dat zo vergelijk met andere kindjes die ik ken... ach, we zullen zien, al hoop ik niet dat ze straks maat 42 gaat krijgen, niet zo handig voor een vrouw!
Wellicht heeft mijn zoon niet zo'n grote voeten. Zou goed kunnen want pa heeft maat 41,5 met 192 cm en ik heb maat 39 met 180 cm...
Ja das vooral voor paps niet echt grote voeten voor zijn lengte... Al hebben wij ook niet echt grote voeten hoor. Ik 38 bij 1.74 en mijn vriend 42 bij 1.88 Ach, misschien doet Fenne nu ook wel 6 maanden met maat 25 en lopen ze straks dus weer gelijk op... volgens mij kun je er zo weinig over zeggen...
Hier een enorme groeispurt op het moment.. Deze zomer van mt86 naar mt98 en van schoenen mt21 naar 24... Powergirly Wel fijn op zich kan eindelijk van de babykleertjesafdeling af Kan ze ook eens wat anders aan dan roze
Oei ben ik even ouderwets mijn kinderen dragen bijna altijd sokken in sandalen en ballerina's!! Ik vind laarsjes wel kunnen nou hoor als het maar niet te winters is, met een leuke kniekous erboven! Hier was het vandaag helemaal niet koud net zonder jas nog lekker buiten gefiets. Mijn dochter die voorop zit trouwens wel een jas aangedaan!
Mja ik ga om 7 uur de deur uit.. Dat is soms lastig inschatten. Op kdv ligt dus over het algemeen kleren voor ongelukjes maar ook voor verkeerd ingeschat weer Vanochtend was het heel grauw.. Dus spijkerbroek en gympen. Nouja.. Het moet maar hè Jurkje/rokje had best gekund achteraf gezien. Niets aan te doen.
weet je wat ik met zulk weer doe?? Eeen rokje met legging, dat kan eigenlijk altijd en dan een tshirtje met bolero eroverheen. Das niet zo warm als een vestje en toch s ochtends lekker lange mouwtjes. Hij kan ook altijd uit natuurlijk.
Oh ik heb ook al weer leuke laarsjes gezien zeg op die site, hmm. Hier mijn kleine meisje met 2 1/2 maatje 22, in de winter gok ik op 23. Kleine voetjes, net als mama denk ik dan maar. Ik heb zelf namelijk, maatje 36/37. Ik ben wel benieuwd hoe ze die hoge laarsjes zelf gaat vinden, want vorig jaar had ze gewoon lage schoentjes aan in de winter en ging ze eigenlijk pas net lopen (ze heeft een gips en spreidbroek gehad, voor al met al bijna een jaar) en daarna natuurlijk zomerschoentjes. Daar had ik dus twee paar schattige ballerina's gekocht die mevrouw dus maar een paar keer heeft aangehad en daarna echt niet meer aan wilde. De rest van de zomer dus (nep) crocs (die ik persoonlijk echt afschuwelijk vind, maar was heerlijk voor op de camping) en open zilveren sandaaltjes en gympen.
@tulip: ik ben niet zo van de bolero's maar ze heeft inderdaad wel regelmatig een legging onder jurk of rok @Petra: lijkt me echt heel vervelend als dat zo lang duurt. Hier begon Anne in september met lopen maar toen was het nog stralend weer. Daarna hoge schoenen ipv laarsjes. En later in het jaar gewoon niet te harde laarsjes.. Geen probleem uiteindelijk. Vandaag trouwens spaghettibandjestuniek van spijkerstofachtige stof (rood) En een wit wielrenbroekje eronder. Staat leuk, zit lekker en met sandaaltjes want vind het maar raar weer vandaag