iemand weleens een ovutest als zw test gebruikt?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sammy21, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen!

Heeft iemand weleens een ovutest als zw test gebruikt. En was deze posi en was je zw of juist andersom?

Wat was jou ervaringg??

Deel het hier!:D

Liefs!

2. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Ik heb ooit een ovutest gebruikt omdat ik heel erg nieuwschierig was. Volgens mij ergens op 9 of 10 dpo.
    Hartstikke witte test.. Weggegooid en er niet meer aan gedacht.
    Was ook alleen maar een "probeerseltje"... Ovulatietesten moet je niet serieus nemen als zwangerschapstest, daar zijn ze niet voor bedoelt.
    Maargoed.. Aantal dagen later een innestelingsbloeding en een positieve zws.test!
    Dus... Nogmaals.. Gewoon lekker testen met een zws.test. Die zijn er voor gemaakt!

Wat is de reden van je vraag? Denk je misschien zwanger te zijn?

Groetjes!

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    ah.. je bent overtijd zie ik! :)

4. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Ken iemand en die was al een paar weken zwanger. Als test een ovutest gedaan en was super positief. Het schijnt dat LH en HCG scheikundig gezien op elkaar lijken. Het zou dus kunnen.

5. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ Sabrina81 Ja je hebt ook helemaal gelijk hoor moet idd gewoon een zw test gebruiken:D De reden was eigenlijk omdat ik op 8 aug. een ovutest had gedaan dik positief. Dus had me eitje gevonden. 7 dagen later heb ik het gevoel een innestelingsbloeding gehad te hebben. 3 dagen paarsig/bruinig slijm verloren alleen bij afvegen. En vandaag ben ik 2 dagen over tijd. Maar ik had nog 3 ovutesten liggen. Dus dacht voor de gein doe er is even eentje! En hij was dus positief! Dus dat is eigenlijk de reden waarom ik het vraag:p Morgen ga ik wel gewoon een goede test doen hoor, maar was gewoon even nieuwsgierig naar ervaringen, maar bedankt voor je antwoord:D!

6. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @nienT Oh leuk zeg! Nou had hierboven al een verhaaltje geschreven, dus hoop toch dat ik zwanger ben. Maar moet er natuurlijk niet vanuit gaan. Morgen ga ik een testje doen:D!

7. NienT

NienT Bekend lid

12 mei 2012
    622
    56
    28
    Spannend zeg. Ik hoop voor je op een positieve test!

8. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Ik had in juni 2009 een positieve ovutest in handen, rond NOD. Toen met trillende handen een zwangerschapstest gedaan en die was ook positief!! En nu loopt hier een heerlijk grietje van 2,5 rond :D!

9. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    dankje nienT!

@mexicang Wat leuk!!!:D Ik hoop dat ik hetzelfde heb hihi:D

10. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.241
    1.892
    113
    Vrouw
    Spannend dus!

Ik zou niet kunnen wachten tot morgen...... ;)

succes!

11. mexicang

mexicang Fanatiek lid

1 okt 2008
    4.345
    85
    48
    Nee, ik zou ook niet kunnen wachten, ik zou denken "ach, die ene dag..." ;)

12. Brabantsmeisje

Brabantsmeisje Bekend lid

13 jul 2012
    923
    46
    28
    Vrouw
    honden gedragstherapeut
    Noord Brabant
    spannend hoor! Ik houd het hier in de gaten ;)

13. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    Haha ik heb er ook erg moeite mee hihi:p!

Dankje!!

14. Bueno

Bueno Actief lid

25 apr 2012
    331
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er was toevallig laatst een topic van iemand (weet niet meer wie) en die had een Clearblue ovulatietest gedaan toen ze zwanger was, maar die was gewoon negatief.
    Ik had vorige week een positieve zwangerschapstest en dacht: nu wil ik t weten ook!! Dus heb ik zelf ook een ovutest gedaan (ook van Clearblue) en bij mij was ie wel hartstikke positief!!
    Je hoort echt dubbele verhalen, volgens mij werkt t gewoon bij de één wel en de ander niet ofzo.. Heel vreemd..
    Dus, houd t voor de zekerheid maar gewoon bij een zwangerschapstest dan ;) Succes!!!

15. zustertje12345

zustertje12345 Bekend lid

12 jul 2012
    851
    0
    0
    verpleegkundige
    Zaandam
    Hay Sammy,

Gister kreeg ik weer steekjes in mijn buik als van een eisprong, maar ik had me ei 2 weken terug gehad (met ovu testen gevonden) dus ik dacht hoe kan dat nou, toch maar even een ovu testje doen, en indd ook hartstikke positief, na goed zoeken vond ik nog een zw. test en ook positief!

Dus het kan wel! Hoop bij jou ook op een positieve zw. test!

Laat je het nog weten?

16. Smnee

Smnee Niet meer actief

ik had vorige week een positieve ovutest(echt een knaller), maar ik heb maandag negatief getest met een zwangerschapstest. duivels zijn nog niet doorgezet, maar wel bruinverlies... bij mij was het dus geen goed nieuws helaas.
    ik hoop voor jou op het beste hoor!!:)

17. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @bueno Je hoort inderdaad echt dubbele verhalen! Gefeliciteerd:D Ben ook erg benieuwd naar morgen haha!

@Zustertje12345 GEFELICITEERD!:D Ik laat het je gelijk weten!

@Smnee Oh dat is wel vervelend! Had je ook je eitje al eerder gevonden? Maar moet inderdaad gewoon een zw test doen, morgen gelijk doen:p

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

ja mn ei heb ik ruim twee weken geleden gehad.. ben nu al wel overtijd. maar ga er van uit dat het vandaag of morgen komt, helaas. ben erg benieuwd naar je testje!

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik heb m wel eens als zwtest gebruikt, maar toen was ik al wel enige weken zwanger. Maar door de verhalen hier had ik zoiets van hmmmm laat ik dat eens proberen... en ja hij was knetterpositief.

20. Sammy21

Sammy21 Actief lid

16 dec 2011
    152
    1
    0
    NULL
    NULL
    @Smnee Helaas! Hopelijk krijg je volgende x beter nieuws!

@Hopmarjanneke Dankje! weer een beetje meer hoop hihi:p probeer echt nuchter te blijven hoor maar begin er steeds meer moeite mee te krijgen:p

Deel Deze Pagina