Pfff heb even een mega baal moment.. Vandaag een heerlijke relaxte dag, beetje hangen etc. niets bijzonders dus... maar ik heb nu zo'n last van mijn rug, kan er niet eens normaal door ziiten. Dan helpt het natuurlijk ook niet dat ik scoliose heb, maar ik had niet verwacht zo snel pijn in mijn rug te krijgen. Krijg op deze manier ook helemaal geen zin in morgen om te gaan werken.. Pff ik baal gewoon!!
he wat shit dat je niet normaal meer kan zitten ik heb ook wel wat last maar ik heb dat gauw bij mij werkt een pittenzak of kruik in me rug wel..
Ik had het eerste deel van de zwangerschap ook af en toe rugpijn. Maar dat bleef gelukkig niet. Nu (bij 33 weken) weer af en toe, maar nog niet zo erg. Dus het hoeft niet de rest van de zwangerschap te blijven.. Hoop het tenminste voor je!
Ook dat helpt niet heb maar een paracetemol ingenomen maar zelfs dat werkt niet. ik heb wel eens vaker last van mijn rug, maar heb het nu bijna elke dag dus ben best radeloos aan het worden. en dan ben ik pas 6 weken hou mn hart vast
dat geeft weer wat hoop!! Hoop ook echt dat het weer over gaat maar eerlijk gezegd heb ik er een hard hoofd in door mijn scoliose..
Ik had er ook al zo snel last van, vervelend he? Ik merk wel dat het vooral is als ik relaxt onderuit ga zitten na t werk of ga liggen en weer omhoog kom. Dit probeer ik nu dus uit te stellen tot ik niets anders meer hoef te doen en dan gaat het wel! Voor mijn werk draag ik ook wel eens een buikband, die zorgt dat je in de juiste houding blijft en dat helpt ook goed!
Toevallig had ik het net met mijn man over idd zo'n buikband. Moet daar maar eens naar gaan kijken. Durf alleen nog niet zo goed nu al iets te kopen.. Het maakt bij mij niet uit wat ik wel of niet doe helaas. Maar werk dan ook in de kinderopvang, dus ik til vaak. Het is idd erg vervelend
Hier ook wel eens last totdat ik er zat van wordt (mijn onderste wervels zijn versleten al sinds de pubertijd), maar een warme kruik of stevige massage werkt meestal wel. Wat bij mij in het begin ook speelde, was dat ik pijn in mijn rug kreeg door mijn onrustige darmen. Dat zou ook nog kunnen meespelen. Als het niet over gaat, zou ik snel een afspraak maken bij de fysio om meer pijn te voorkomen. Sterkte!