Nu al last van veel plassen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Stippeltje, 10 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje: Ik heb zondag 6 dec. mijn ei gehad, sindsdien heb ik steekjes en een jeukende borst gehad (alleen rechts).
    Dat komt van mijn ei denk ik zo.
    Daarnaast heb ik wel (nu nog steeds) krampjes en kleine steekjes rondom de schaamstreek/baarmoeder en af en toe trekt het naar mijn lies.
    Maar sinds gisteren ofzo moet ik telkens naar de wc, met het gevoel dat er iets tegen mijn blaas drukt.
    Vannacht en vanmorgen vroeg moest ik er ook al uit om te plassen, en ben sindsdien weer 2 keer geweest.
    Het is geen blaasontsteking, want dat heb ik vaak genoeg gehad om het meteen te herkennen.
    Ik heb dit in mijn vorige cycli nog niet gevoeld.
    Zou het nu al kunnen (4 dagen na ei) dat dit door een zwangerschap komt?
    Of maak ik mezelf helemaal gek nu?
    Kun je uberhaupt zo vroeg na je ei al 'kwaaltjes' hebben?
    (Mijn NOD is waarschijnlijk volgende week donderdag de 17e)

Heeft iemand hier ervaring mee of herkent iemand dit?
    Hoop dat iemand me kan helpen!
    (P.s. als jullie denken dat het complete onzin is, moeten jullie het ook gewoon zeggen hoor, dan sta ik weer met beide benen op de grond!)

2. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
  3. THbaby

THbaby Niet meer actief

nou ik merkte wel echt al heel erg vroeg dat ik zwanger was (achteraf gezien dan he) had al meteen pijnlijke borsten en steekjes!

succes

4. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    En wat is 'heel vroeg'? Pas na je NOD of meteen na je eisprong?
    Kan het dat je het al na 4 dagen voelt?
    En heb jij ook 'last' gehad van dat plassen?

5. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Jij zegt dat je je ei 4 dagen geleden hebt gehad? Dan lijkt het mij raar dat dit zou zijn van een eventuele zwangerschap, want het moet nog innestelen dan.. En dit duurt 5 dagen (het innestelen).

Dus ik denk dat het plassen ergens anders mee te maken heeft.

Succes in ieder geval en ik duim voor je dat je wel zwanger bent!

6. 4days

4days Niet meer actief

Ik merkte het bij mijn eerste zwangerschap ook al voor mijn NOD. Mijn eetlust was compleet verdwenen, een aantal dagen na het ei al!

Maar volgens mij is het nog te vroeg om echt iets tegen de blaas te voelen duwen. Dan zullen het eerder de opgezette darmen zijn ofzo? Dat die er een beetje tegenaan drukken?

Maarja het is sowieso erg lastig te zeggen allemaal. Ik voel me in sommige rondes echt hartstikke zwanger (pijnlijke borsten, opgezette buik, steekjes, moe, etc.) terwijl ik het niet ben... En deze ronde merk ik echt helemáál niets. Maarja ik hoop natuurlijk dat jij wel zwanger bent! :D

7. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je meiden,

Als het aanhoudt, ga ik toch maar even naar de HA om te controleren of het miss toch geen blaasontsteking is...
    Nu weet ik weer dat ik nergens op moet hopen....

THNX!

8. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    heb het ook sinds gisteren
    ik hou het geen uur vol of ik moet al terug
    en tis ook geen blaasontsteking
    tis echt een druk

9. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja daar begint een blaasontsteking ook vaak mee...
    Het kan het begin zijn!
    Als het aanhoudt, ga ik iig mijn urine inleveren, dan hoor ik het wel.
    Maar jij bent al een eind verder over tijd, ik moet mijn NOD nog krijgen en zit pas 4 dagen na mijn ei...

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ja idd
    ik had bij de vorige zwangerschappen ook veel last van kwaaltjes snel na mijn eitje
    maar het plassen kan ik me inbeelden

11. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoe bedoel je het plassen kan ik me inbeelden?

12. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    niet inbeelden bedoelde ik

13. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Spannend Meiden ik hoop voor jullie dat jullie binnenkort positief testen!!!

Succes!!!

Liefs...

14. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mama van Bo: Je bedoelt te zeggen dat je echt niet om het plassen heen kunt, dat dat echt is en dat je de andere dingen je misschien wel inbeeldt?

Ja dat klopt, daarom vraag ik me ook af wat de oorzaak is!
    En ga ik ook naar de HA als het aanhoudt, want als het een blaasontsteking is, weet ik iig dat het daarvan komt en niet van een evt. zwangerschap!

@ Tutsje: Pfff... Ik hoop het ook haha! Maar twijfel nu toch wel heel erg of het geen blaasontsteking is... ;)

15. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    nee, na mijn ei had ik allemaal kwaaltjes, heel snel al
    maar denk dat veel plassen er niet bij was.

16. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou, vanochtend meteen naar de HA geweest, urine ingeleverd en het is helemaal schoon: Geen blaasontsteking! :(

Als het aanhoudt, moet ik maandag nog een keer terugkomen.

17. glimworm

glimworm Niet meer actief

Stippeltje:

Ik heb ook al maanden last van dat rare plasgevoel.
    (het voelt aan als nodig moeten en soms ook een beetje alsof er kleine naaldenprikjes binnen in je blaas worden gegeven:$)

Ik heb het ook al eens laten nakijken voor een blaasontsteking maar dat was het niet. Achteraf klopt dat ook wel, want het geeft geen branderig gevoel na het plassen, wat ik wel altijd heb bij een blaasontsteking.

Wat me wel opvalt is dat ik het altijd net na mijn eisprong krijg, vaak ook in combinatie met het klussen.
    en een paar dagen voor mijn NOD is het plasgevoel weer weg, dus mss is het toch een eisprong kwaaltje?:(

18. Stippeltje

Stippeltje Bekend lid

14 okt 2009
    612
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey glimworm,

Ik heb het nog nooit rond mijn eisprong gehad, dus misschien is het nieuw deze keer.
    Het branderige gevoel heb ik idd ook niet, waarschijnlijk dat het daarom ook geen blaasontsteking was, wel de 'druk', het gevoel vaak te moeten plassen en idd die kleine steekjes soms.
    Overigens heb ik heel lang chronisch blaasontsteking gehad (soms wel een hele maand..... -met antibiotica-!) dus ik weet eigenlijk heel goed hoe het voelt.
    Ik wacht het dit weekend even af, en misschien is het idd rond mijn NOD wel over... :(

Deel Deze Pagina