pfff ik weet echt niet wanneer dat eitje springt!!! frustrerend

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door sannie1981, 11 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

hier weer een berichtje van mij. Dioor mijn onregelmatige cyclus weet ik dus echt niet wanneer ik mijn eisprong heb. Nu had ik sinds woensdag last van wat gevoelige borsten en woensdag en donderdag last van "draadjes slijm". Verders geen kalchten in de buik ofzo. Zou dit dan toch mijn ei geweest zijn??

Hoe doen jullie dat meiden, die te maken hebben met een onregelmatige cyclus????

groetjes

2. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik hou mijn temperatuur bij (niet dat ik daar veel wijzer van wordt maar ja en dan zie je pas achteraf wann je ei was) en ik gebruik ovu-test vanaf ongeveer dag 10 van je cyclus.

Liefs...

3. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi ik gebruik ook sinds 2 maanden ovutesten, en het is dan nog lastig, maar je hebt iets meer zicht erop. Ik kan ook pas daarna terug rekenen, en nu bijvoorlbeld, is denk ik (volgens de testen) mijn ei ook eerder dan mijn banner, dus dan wat de computer en ook ik zelf berekend had. Ik merk dat ik er ook gek van word, maar ja wat doe je er aan???? Ik denk gewoon proberen om de dag te klussen, en in te schatten wanneer ongeveer je vruchtbare dagen zijn.het precies goed hebben, is vrij lastig. Succes meid!

4. layla26

layla26 Bekend lid

24 aug 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Dat heb ik ook hoor.
    Ik weet ook niet wanneer mijn eisprong is.
    Het slijm is meestal draderig, tenminste...nu ook weer...
    En mijn borsten zijn nu heeel klein beetje gevoelig... iets anders dan normaal.
    Ik denk zelf dat het ook kan komen doordat ik geen pil slik,,dus geen rommel van hormonen meer heb.
    groetjes layla

5. c10

c10 Lid

11 dec 2009
    21
    0
    0
    ik kan er ook geen pijl op trekken hoor. Maandenlang heb ik alle signalen ed bijgehouden, dagen getelt en was ik hoofdsponsor van de ovulatietesten, maar ik werd er niet veel wijzer uit. Wat ik wel merkte was dat ik af en toe dacht wat te voelen (borsten, buik oid) maar dat ik ook niet wist of het er wel of niet bij hoorde.

Ooit heb ik eens bedacht (mn man kon zijn geluk niet op :)) dat we gewoon, iedere maand, om de dag zouden vrijen. Maar ook dat worden het er niet duidelijker op haha

6. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Tempen al eens aan gedacht????? Enne om de dag is niet goed voor het zaad.......:D

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Ja wel achteraf maar als het goed is zie je een patroon, en als je temp naar beneden gaat komt je ei eraan en kan je aan de klus....

8. Alita

Alita Niet meer actief

@Goofychick om de dag is niet goed?! Juist wel hoor zo mis je je ei niet, alleen als het sperma slecht is is het niet goed maar bij gezond sperma gewoon om de dag!!

Tja lastig he TS tempen kun je doen maar dan ben je nog wel even bezig, mischien ovutesten? Of anders gewoon afwachten en kijken of het raak is binnekort!!!

9. kwebbelsnoes

kwebbelsnoes VIP lid

29 okt 2009
    5.925
    2.093
    113
    Vrouw
    Kraamverzorgende
    Tiel
    ik ben begonnen met ovulatietesten omdat ik ineens onregelmatig was, geeft toch een stukje zekerheid en meer rust.

10. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie reacties. ik ben dus niet de enige bij wie dit is. wil nog niet aan tempen en ovulatietesten beginnen, dus nu nog maar gewoon lekker veel klussen en maar zien. ben ook nog niet zo lang gestopt met de pil,dus we geven het zo nog gewoon de kans.
    en maar hopen dat mijn lichaam signalen geeft van de eisprong. daarnaast vind ik het grote nadeel nu ook dat ik gewoon niet weet wanneer in ongesteld wordt en het mij al een keer verrast is. wordt je niet vrolijk van zeg maar.

11. Alita

Alita Niet meer actief

nee is ook niet leuk allemaal maar het hoort er wel bij!!
    Gewoon veel sex hebben en afwachten hihi...succes!!!

12. Lientjelove

Lientjelove Niet meer actief

Ik snap helemaal wat je bedoeld.. Ik loop tegenwoordig standaard met maandverband en een onderbroek (draag altijd strings) in mijn tas.. Heel vervelend!! Verder dacht ik de laatste keer echt dat ik mijn eisprong had.. ik had namelijk wat vruchtbaarslijm!! Vervolgens 2weken daarna werd ik super chagerijnig... meestal een teken dat mijn ongi eraan komt. Maar meer als 3druppeltjes bloed.. over 3dagen heb ik niet gezien!! En de zwangerschapstesten blijven ook negatief.. Ik snap er geen bal meer van.. Tja je bent dus niet de enige! Ik heb het even voor mezelf opzij gezet.. probeer niet meer te reageren op kwaaltjes en dingetjes.. verder zien we wel!! We kunnen er weinig aan veranderen en wil ook niet dat ik er dag en nacht constant meebezig ben. Gewoon lekker klussen:D en afwachten!! Succes ermee!!

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

Multi Etos zwanger worden pillen slikken:D

14. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is de werking van die pillen precies?? Regelmatige cyclus????
    groetjes Sannie

15. mammamia

mammamia Niet meer actief

o.a. ja:D
    Mijn cyclus was na het stoppen met de pil:

42-78-74-39-zwanger! en bij die cyclus van 39 dagen had ik eerst andere pillen geslikt en in de maand dat ik zwanger werd de etos multi zwanger worden pillen! Het zorgt voor een regelmatige cyclus (dus als je die al hebt, dan hoef je deze pillen niet percee te slikken) er zitten goede stoffen in. Was op internet nog ff voor je aan het zoeken wat er op het doosje staat, maar kan het 123 niet vinden. Moet je even naar de etos gaan;) Het is een roze/zilver doosje!
    Mij heeft het dus geholpen en heb er meerdere goede verhalen over gehoord, dus je kunt het altijd proberen he:D

Succes!

Deel Deze Pagina