Nu al lekkage?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Emjay, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Hey meiden,

Vanmorgen werd ik wakker met een dikke natte plek op mijn slaapshirt: mijn linkerborst had flink gelekt!:$ Ik ben nog nieteens 16 weken zwanger, dus ik ben er wel even van onder de indruk..

Maar is dit normaal zo vroeg in de zwangerschap? En is het een voorbode voor nog meer lekkage in de rest van de zwangerschap? Ik weet niet zo goed wat ik hier nou van moet denken..

Ik wil sowieso vandaag even bij de Etos langs voor zoogcompressen ofzo, maar welke zijn dan goed/fijn en welke totaal niet? Daar zit vast ook wel verschil in denk ik, of niet?

2. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Ja hoor dat kan. Ik lekte tijdens mijn eerste zwangerschap al met 11 weken, had nog niet eens een echo gehad! Ik vind de zoogcompressen van de Hema fijn.

3. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Marieke, thanks voor je reactie. Heb je dan ook de hele zwangerschap door gelekt? En hoe vaak kun je dat soort dingen verwachten? Loop nu al de hele tijd bijna panisch mijn shirt te checken.. :)
    Ik fiets straks wel even de stad in voor wat compressen want dit is echt alsof je ongesteld bent en geen maandverband in de buurt hebt.. constant checken op doorlekken! ;)

4. Mamajuli2008

Mamajuli2008 Actief lid

11 okt 2011
    295
    4
    18
    NULL
    NULL
    Mijn man wist al dat ik zwanger was toen ik de test deed omdat ik lekte :D, was toen een week of 6 zwanger denk ik.
    Langzaam werd het tijdens de zwangerschap wel iets erger maar pas de laatste 2 weken loop ik met zoogcompressen rond. Wel slaap ik al een tijdje met een handdoek over mn hoeslaken want ik blijf aan t wassen anders.

5. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    ja kan ke hier genoeg gelezen die t vroeg hebben
    zelf heb ik t nog niet, gisteravond dacht ik zomaar ff dat ik wat lekte maar was volgens mij meer zweterig

je had me moeten zien:p ik nog kijken borst vast erin knijpen ohnee ik lek toch niet WHAHAHAHAH

vind t eigenijk ook niet erg dat ik tot nu nog niet lek... wie weet ben ik wel de pineut zodra het kindje geboren is :p (ik ga ook geen borstvoeding geven, dus we zien wel hihi)

6. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik had het bij mijn eerste ook zo rond 16 weken. Heb destijds aan de vk na gevraagd of dat normaal was, maar volgens haar was dat dus ook heel normaal. Ik heb ook echt de hele zwangerschap flink gelekt.

7. Emjay

Emjay Bekend lid

17 jan 2012
    993
    0
    16
    In het buitenland
    Ik bevind me dus in goed gezelschap, haha!
    't Was voor mij gewoon onverwacht want ik heb echt nergens last van (niet misselijk of moe ofzo) en mijn buik is ook nog niet echt gegroeid. Had dus een beetje het idee dat ik zo mooi langzaam aan het zwangerzijn kon wennen. BAM! Hahaha! :D

Toch maar wel even het dorp in om wat zoogcompressen te kopen, dan kan ik die fijn bij m'n EHBO-spulletjes stoppen.. waar ik vroeger rondliep met emergency tampons worden dat nu dus zoogcompressen.. haha!

8. Lenne

Lenne Actief lid

16 mei 2011
    218
    0
    16
    Hier ook lekkage al vroeg in de zwangerschap, maar ik had het gelukkig alleen 's nachts! Heb vanaf toen geslapen met een sportbh en zoogcompressen. De compressen van natusan zijn heel dun en kunnen dus weinig opnemen, die van hema/kruidvat/trekpleister/da eigen merk zijn iets dikker en vind ik dus prettiger. Je ziet ze wel sneller zitten door je kleding heen als je een dunne bh aan hebt, dus dat kan overdag een nadeel zijn.

Deel Deze Pagina