.....ineens heel onzeker. Ik heb er zo naar uit gekeken. Weer even kijken naar ons hummetje en erachter komen (hopelijk) welk geslacht het heeft. Maar gisteren sloeg ineens de twijfel toe: het is toch een medische echo. Wat nou als er een hoop mis is met ons kindje? Vannacht heb ik zelfs gedroomd dat de botten niet goed ontwikkeld waren en de nieren niet goed werkten. En dat de echoscopiste zei dat dat kwam doordat ik te weinig melk had gedronken! Het heeft ongetwijfeld te maken met mijn hormonen op dit moment, maar ik heb er vandaag gewoon een huilbui van gehad! Herkennen jullie dat?
Hier tot aan de 20 weken echo constante 'wat als' gevoelens dus herken het zeker. Was na de echo heel erg opgelucht!
Heel logisch hoor denk dat heel veel moeders dit hebben. Eerlijk is eerlijk.. de 20 weken echo is spannend. Gelukkig is alles vaak goed. Maar ik ging bij mijn vorige zwangerschap echt genieten na die echo. Heerlijk al die beweging en weten dat het goed is.
Ha Leontine, Seem here, a.s. maandag 20-weken echo. Hoe laat moet jij? Ik moet eerst nog een volle dag werken en 's avonds om 18.45 uur hebben wij de echo. Ik vind het ook echt spannend. Die dromen horen er trouwens echt bij hoor meid. En zeker tijdens de zwangerschap beleef je die dromen veel intenser dan op het moment dat je niet zwanger bent. Succes, heb vertrouwen, dat is al de helft. liefs
super herkenbaar!! Ook heel logisch..t is een medische echo en ze gaan nu kijken of alles voor zover ze kunnen zien, wel in orde is.. Ik vond het doodeng. Maar na de echo opgelucht en blij en super mooie fotos meegekregen..tis al een echte baby om te zien he.
Maandag is mijn vrije dag, dus ik heb hem zo vroeg mogelijk gezet. Ik kon om 10.30 uur terecht! Dus in de middag ga ik lekker shoppen! Vanmorgen werd ik wakker van heel veel bubbels in mijn buik! Net alsof hij/zij wilde zeggen: geen zorgen maken mama, alles is goed met mij! Kon niet anders dan glimlachen. Gekke is ook dat ik ook geen reden heb om me echt zorgen te maken. Mijn man zegt ook: we moeten ons pas zorgen maken als het ook echt nodig is! Je maakt jezelf gek om niets. En hij heeft natuurlijk gelijk. Nog 49 uur......
Hoi Leontine78, Hier a.s. maandagavond ook de 20-wekenecho en ik herken het gevoel heel erg. Heb het ook pas sinds een aantal dagen. Wordt steeds nerveuzer. In de omgeving paar keer meegemaakt dat het tijdens de 20-wekenecho foute boel was, ik moet er niet aan denken.... Ik schrijf af en toe mee in het Augustus 2012 forum, dus dan lezen we het maandavond! Geniet er ook van, hè! Groetjes, Zazu
is ook spannend hoor, ik droomde dat mijn baby een soort bouwpakketje bleek te zijn. Dat de ledematen, de romp en het hoofdje los van elkaar in mijn buik zaten hihi... Maar alles was goed, de spanningen horen erbij! Hopelijk is bij jullie ook alles goed. Succes maandag!
Oh heel herkenbaar, had ik ook twee dagen voorde 20 weken echo.. Wat als er iets goed mis is. Maar gelukkig alles goed.. Is ook leuk om te zien hoor Succes!
Hier ook gehad! Heel herkenbaar. Je haalt je van alles in je hoofd.. Je kan niet anders doen dan je adem inhouden en proberen te genieten..