Ervaringen sensitest ovulatie testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door 6ok11, 21 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    15 aug gestopt met de pil 18-21 aug ontrekkingsbloeding. Meteen al een keurige 30 dgn cyclus , want vanaf 17 sept heb ik een echte menstruatie, denk dat het nu zo goed als klaar is en vandaag mijn laatste dag is. Ik zit dus nu op cd5. Vorige maand zwanger en kids ovulatie testen gebruikt , maar daar had ik mijn twijfels over. Nu dus sensitest gekocht , en dacht laat ik even kijken hoe deze reageren. Ik weet dat hij niet positief is etc etc.... Maar ik vind hem vrij donker voor cd5 terwijl ik nog licht bloedverlies heb. Moet ik rekenen op een vroeg ei , of reageren deze testen altijd zo. Heb overigens nog nooit een ei gevoeld of gevonden, dus weet niet wanneer ik normaal een eisprong heb of hoelang mijn lf is. Wat zijn jullie ervaringen met deze testen ? Een foto mag ook in de reactie.

2. 6ok11

6ok11 Bekend lid

24 feb 2011
    693
    1
    18
    NULL
    NULL
    ?????

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Ik heb hier geen ervaring mee, test altijd met cb, zodat ik gewoon weet of het positief is en niet hoef te twijfelen. Als je net gestopt bent met de pil kan het zijn dat je cyclus nog heel onregelmatig is. Ook al heb je en eerste cyclus van 30'dagen, dat geeft niet de garantie dat je vanaf dan een regelmatige cyclus hebt.

Deel Deze Pagina