Hoi allemaal, ik ben een meisje van 15 jaar en ik heb een vriend van 16. Vorige week woensdag hadden we seks en gebeurde er iets raars: Ik had na de seks wat wit spul op mijn vagina. We gebruikten wel een condoom en die was niet gescheurd, maar ik ben me toch erge zorgen gaan maken. Ik had gister ongesteld moeten worden en ik had ook ongelooflijk erge menstruatie pijn, maar ik heb verder geen bloed verloren. Ik heb wat op internet gezocht naar mensen met dezelfde ervaring maar die heb ik niet kunnen vinden, dus maak ik zelf maar een onderwerp aan. Ik ben echt ontzettend bang dat ik zwanger ben, ik zou het denk ik mentaal niet aankunnen om een abortus te laten plegen. Een morning afterpil is nu ook al te laat... Ik wilde er over praten met mijn ouders, maar ik kon geen geschikt moment vinden. Wat is jullie advies? Alvast ontzettend bedankt voor de reacties!!
Weet zo'n test na zo'n korte tijd al de uitslag? Want daar ben ik dus bang voor, dat ie negatief aangeeft en dat het later toch positief wordt...
Me afvragend hoe serieus dit is.... Als je vorige week woensdag seks had, dus op 23 juni, en je had zondag ongesteld moeten worden, dus 27 juni, dan lijkt het mij vrij sterk dat je op de 23e nog vruchtbaar was.... Maar als je al ongesteld had moeten worden, dan kun je inderdaad al testen.
Hoi Kim, Je bent nog niet aan de pil of iets dergelijks? Je schrijft dat je gisteren ongesteld moest worden, ben je altijd regelmatig dat je dat zeker weet? Dat je nog niet ongesteld bent geworden kan heel goed door de stress van het moment komen (het bang zijn dát je niet ongesteld wordt). Want die vrijpartij van vorige week woensdag zat, naar mijn idee, niet rond de tijd van ovulatie (dat is 14 dagen voordat je ongesteld moet worden), als je gisteren ongesteld moest worden (dan zat er maar 4 dagen tusse namelijk). Kortom: de kans dat je zwanger bent lijkt me, op basis van dit gegeven, erg klein!!! Ohja, dat witte spul zou ook misschien je eigen slijm kunnen zijn, dat hoeft niet persé sperma te zijn. En die tip van een zwangerschapstest kan natuurlijk in 1 keer duidelijkheid geven. Dus koop, voor je eigen gemoedsrust, maar een testje van de kruitvat en doe die morgen vroeg! Succes, meid!
Ik heb de pil wel in huis gehaald, omdat de seks er wel aan zat te komen met mijn vriend. Ik moet beginnen op de eerste dag van mn menstruatie, maar die is dus nog niet gekomen... Maar in ieder geval heel erg bedankt voor de reactie, ik wacht vandaag nog wel even af of ik ongesteld word en anders haal ik morgen wel een test. Het is geruststellend dat de bevruchtingskans heel erg klein is, dat wist ik nog niet, bedankt!
Denk eerder dat het witte, je eigen afscheiding is geweest, alleen wat meer omdat je bijna ongesteld moest worden. Kan zijn dat je ongesteldheid wat op zich laat wachten door stress, gebeurd ook vaker. Doe anders morgen een test en over een paar dagen nog 1, dan weet je het echt zeker.
Als ik deze reactie zo lees, was het misschien de eerste keer met je vriend? Dan kan het ook zo zijn dat er wat afscheiding van jezelf is meegekomen...Maar zoals zovelen hier al zeggen, test het eerst met een zwangerschapstest dan weet je het zeker.
Ik heb dit ook gehad toen ik 16 was. Kon pas beginnen met de pil as ik weer ongesteld moest worden maar daarvoor al gedaan met condoom. Condoom gebroken maar was krap een week voordat ik ongesteld moest worden. Wist toen echt niet wat ovuleren was etc. Ik was zo zenuwachtig en daardoor werd ik dus niet ongesteld. Denk echt dat het door de zenuwen komt hoor meis. Lijkt me namelijk ook niet dat je vruchtbaar bent zo kort voor je menstruatie.
Zou inderdaad als je morgen nog niet ongi bent even een testje kopen bij kruidvat. 2 voor 5 euro zijn er licht gevoelig!! Je vruchtbare periode is het idd zeker niet geweest. Spannend allemaal.