Hier nog geen druppie te zien Ook niet als ik knijp..alhoewel mn man zag gister wel iets onder de douche zei hij..maar ja...k vond het niet overduidelijk
Overigens klinkt dat knijpen alles behalve aangenaam... Ik wilde er ook meteen in knijpen, maar dat heb ik snel gelaten (wat doet dat pijn zeg).
Nee, had geen velletjes ofiets van te voren Overdag is het nog sporadisch dat ik lek, maar snachts echt veel.
ik had wel bruine velletjes. Die heb ik er uiteindelijk allemaal afgepeuterd. En nog geen drupje melk gezien.
Hier ook regelmatig last van...Maar ook meestal 's nachts... KOmt door alle veranderingen in de melkklieren en kanaaltjes. De een heeft het sneller als de ander, weer een ander hoeft er helemaal geen last van te hebben.
je hoeft er ook niet in te knijpen. Als je erg last hebt van vocht/melk dan kan je het ook onder de douche weg masseren.
Hoi, ik begon al melk te produceren toen ik net 5 weken zwanger was. Ik had al een zoontje van 2 jaar oud en die heb ik toedertijd maar 1 week de borst gegeven. groetjes
Ik heb er ook al een paar weken last van vooral 's nachts idd. Soms natte pekken in het laken in bed. Maar ikheb het nog niet zo erg dat ik zoogkompressen in moet hoor. Idd in bad of onder de douche weg masseren helpook wel .
ik heb ook af en toe wat drupjes! Ik ben er blij van... Bij mijn eerste heb ik geen BV kunnen geven omdat ik te weinig voeding had echt balen Ik ga het nu weer even proberen als het nietlukt stop ik wel weer heel snel xxx