Elke dag last van symptomen en even erg?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Christina90, 9 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Christina90

28 nov 2010
    24
    0
    0
    Flevoland
    Hey ik mag sinds deze week me ook melden. Maar ik heb een vraagje...Heb je elke dag evenveel last van je symptomen of kan het ook dat je een dag geen last hent od minder last hebt dan een andere dag? En hebben jullie ooj last van een ongi gevoel? Niet hele dag door maar zo af en toe?

Gr mij

2. karnijn

karnijn Bekend lid

22 jun 2011
    958
    3
    0
    hoi,

nee ik heb niet iedere dag last van symptomen.
    De symptomen gaan al van in het begin af en aan. Ik heb voornamelijk last van mijn borsten en een beetje buikpijn. De ene dag is dit wat meer dan de andere. Nu zijn ze zelfs als drie dagen zo goed als verdwenen :$ Ik begrijp je wel als je jezelf daar dan zorgen over maakt.

Wat je voelt is dus normaal.

3. Christina90

28 nov 2010
    24
    0
    0
    Flevoland
    Ok thnx. Ik heb er nu wat meer rust bij nu ik weet dat dat normaal is.

4. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    nee hoor, dan weer wel last van mijn buik, dan weer niet. ene dag wel misselijk. volgende dag weer niet. dan weer maagzuur, dan weer mn rug. verschilt echt per dag!

5. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    Bij mij komt het gaat het ook: de ene dag zijn mijn borsten gevoelig, en heb ik wat lage rugpijn, en de andere dag, zoals vandaag helemaal niks. Ik zou me er dus geen zorgen over maken, lekker genieten van de dagen dat je nauwelijks last hebt!

6. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    En ook hier schommelen de symptomen! van de week paar dagen onwijs veel pijn in mijn borsten en nu vandaag weer helemaal niet. Vorig weekeind heel misselijk en niet lekker en voel me nu wel weer oke... Het schommelt gewoon en dat hoort erbij zei de vk!

7. Demi1982

Demi1982 Bekend lid

2 mrt 2008
    812
    0
    0
    Yep hier precies t zelfde! Altijd wel wat gespannen borsten, maar de gevoeligheid wisselt.. soms geen buikpijn, andere dag wordt ik er gek van en maak ik me daar weer zorgen over.
    Je zou verwachten dat de symptomen steeds duidelijker worden oid, maar 'helaas' .. dat is niet t geval. Ook op af en toe misselijk momentje na, bijna geen last van.
    Dus gezien alle reacties hier zal t er bij horen! :)

8. Laska

Laska Actief lid

3 jan 2012
    101
    0
    0
    Nederland
    Ik sluit me helemaal aan bij de reacties... Ook hier de ene dag wel een keer misslijk, dan weer niet.. Soms steekjes in mijn buik en dan voel ik weer helemaal niets

9. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Het wisselt inderdaad per dag... Ik ben erg misselijk de hele dag, dag in dag uit.... Als ik het een dag minder of niet had, dan was ik gelijk bang dat er iets mis was... Nog geen dag later was het dan weer ellende...
    Verschilt per dag. Geniet van je goede dagen! :)

10. Mensje88

Mensje88 Lid

2 jun 2012
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok gelukkig lijkt het normaal dat je de ene dag geen tot nauwelijks last van de symptomen hebt en de andere dag weer wel. Want hier merk ik soms ook de ene dag niks. Zoals vandaag. Dan maak ik me toch een beetje zorgen.

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Ik heb het nu ook en ook bij mijn dochter gehad.
    Het ongi gevoel is ook normaal, dat zei mijn verloskundige zelfs voor ik er last van had. :)

12. Tinywish

Tinywish Actief lid

31 mei 2012
    196
    131
    43
    NULL
    NULL
    Ook ik heb wisselende symptomen. Af en toe best verwarrend!

13. nur

nur Lid

18 jun 2012
    88
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had de eerste weken ook per dag wisselende klachten.
    Probeer er niet al teveel op te letten.
    Ochtendmisselijkheid wordt ook hoofdzakelijk veroorzaakt door de houding waarin je gelegen hebt.
    Als je met een extra kussen geslapen hebt bijvoorbeeld, dus niet helemaal plat, had ik er al zoveel minder last van! :$

Deel Deze Pagina