Nu al misselijk???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Croissantje, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Wat zullen al die stille meelezers wel niet denken ook nu...

Zie er steeds een hoop staan onderaan de pagina, maar geloof niet dat er nog mensen serieus durven reageren hier! :$

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Whaha helemaal niks, drink geen koffie maar gezonde humor vind k heel belangrijk haha

3. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha. Olie peilen, tuinieren. .. Je maakt het plaatje compleet. Maar ben hetmet jullie eens. Volgende maand hebben wij totaal 6 streepjes. DEAL!!

4. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Het ergste vind ik altijd nog de nachtmerries... dan is het direct gillen geblazen.... zoooo zielig ook!

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Haha die lachen zich nu een scheur in hun onderbroek (ofja als ze een string aan hebben is t touwtje nu kapot) hahahah

6. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nachtmerries van ons haha ;) jullie zijn een stel mafkezen!

7. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Jullie??? :(
    Nou ja zeg... twee weken later haar ei en meteen voelt ze een afstand....

whahahahahahahahaha

8. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahhaha ja jullie zijn zo adrem...ik heb dat iets minder. En ja..voel me wel een beetje achtergesteld. ;) hahaha nee hoor. Ik merk dat ik wel 100 keer per dag op dit forum kijk. Vind het zo gezellig!!

9. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Tsja, als forum-verslaving één van de symptomen zou zijn van zwangerschap, dan had ik nu een drieling in mijn buik!!

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Als je t maar gezellig vind! K ben dan wel iemand die pats boem iets zegt maar ik ben dan ook weer een heel onzeker iemand. Veel mensen die niet van mij verwachten dat ik heel emotioneel en gevoelig ben omdat ik altijd mn mondje wel klaar heb en niet snel (meer) over me heen laat lopen. Maar de grappenmaken ben k altijd geweest haha

11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Memarley, heb je geen abbo genomen? Dan kemrijf je elke keer een mailtje als we weer wat hebben gekletst

12. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke. Ik weet het...ik verander elke 2 minuten van gedachten. Wel zwanger...niet zwanger...wel zwanger...niet zwanger... ik heb vanavond veel last van droge ogen...nu google ik het net en 3 keer raden wat voor een gekke zwangerschapskwaaltjes er zijn...schijnt veel voor te komen vanwege de veranderingen...het zal vast wel tussen de oren zitten, maar er is nog hoop

13. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee heb ik niet. Hoe kan ik dat doen?

14. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    En als een echte hollandse vraag ik toch even of dat geld kost... ;)

15. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat had k ook bij pietertje (nu ook, maar heb k altijd wel als k moe ben) dus is wel een symptoom. Ochja dat veranderen van gedachte...wie heeft het niet :(

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hahahah nee dat kost geen geld, was ook mijn eerste reactie toen k daar achter kwam haha
    Je gaat naar onderwerp tools, bovenaan dit topic en dan tik je abonnement in en dan krijg je een mailtje elke keer als we wat typen of 1x per dag, mag je zelf kiezen ;)

17. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist het niet dus ik heb het echt niet verzonnen!!

18. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Onzekerheid sucks... ik weet er alles van!
    Al zijn er genoeg mensen die dat inderdaad ook van mij niet zomaar geloven; schijn er goed uit te zien, heb vaak mijn mondje klaar... maar toch kan ik overal aan twijfelen. En me vooral erg druk maken om wat anderen van me vinden :(

Maar goed, nu wordt het wel heel serieus hier ineens...
    En huilde mijn kleine moppie net weer voor de derde keer (nu moest ik met mijn 30DS spierpijn benen naar boven rennen en werd ik voor 'oud wijf' uitgemaakt voor mijn lieve vent) en dat allemaal met een drieling in mijn buik...

Maakt dat ik ga uitloggen voor vandaag en lekker naar boven ga.
    Weltrusten ladies, het was me weer een waar genoegen vandaag!

19. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke Ik heb niet alleen droge ogen. Ik ben ook scheel... ik zie tools nergens staan. ..

20. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker. Ook voor je kleine mannetje en natuurlijk je drieling. Poeh..wat ga jij het druk krijgen. Rust maar goed uit nu het nog kan!! Ik ga zo ook lekker slapen! En even zoeken waar tools nu staat...haha

Deel Deze Pagina