Nu al misselijk???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Croissantje, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte vanmiddag. Ik denk aan je!

2. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    ....bijna morgen!! Sterkte met het testen!!! Allemaal op positief!!!!! :) :) :) (Jij ook alsnog, Croissantje!!) Zou leuk zijn hier morgen goed nieuws te lezen/plaatsen!!!! Fingers crossed....

3. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja morgen goed nieuws voor jullie en volgende week hopelijk ook voor mij!!

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Goedenavond dames,

Het was een heel mooi afscheid! Nu helemaal gesloopt.

Ik ga morgenvroeg testen maar moet ook werken dus laat even snel iets weten met het woordje negatief of positief

Slaap lekker!

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Helaas, negatief.

6. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een uitvaart kost zoveel energie. Snap dat je gisteren helemaal gesloopt was.
    Balen een negatieve test, maar ik zei ook al tegen croissantje. Zolang je bog niet ongesteld bent, is er hoop!!
    Succes met werken vandaag. Ik mag ook weer.

7. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Sterkte Birds.....!!!!

Hier ook helaas negatief....... :( :( :(
    Verwacht mijn menstruatie morgen, is het er maandag nog niet doe ik nog een testje! Helaas voel ik erg vertrouwde ongikrampen...

Blúh!!!!!!!

8. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Hier ook slechts 1 streepje....
    Maar wel 20 grote rode rozen van mijn lieve man!!!
    Vandaag precies 1 jaar getrouwd :)

9. Rozanna

Rozanna Bekend lid

25 jul 2013
    762
    2
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Croissantje!!!!!!!!!

10. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Balen meiden. En croissantje, Gefeliciteerd!!

11. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Bedankt meiden!!
    Ga er ook gewoon een heerlijke dag van maken... Mijn ouders komen straks langs om op te passen, zodat manlief en ik heerlijk uit eten kunnen vanavond bij de Japanner; lekker aan de teppanyaki :p

Heb zelfs net nog even een sessie 30DS gedaan en moet echt zeggen dat ik vooral mijn benen na die vier dagen al een stukje strakker vind lijken.

Maar ja... Toch blijft het ook wel vreemd om zover overtijd te zijn, terwijl ik echt geld zou kunnen zetten op de dag van mijn eisprong. Ik kan toch niet eens spontaan een langere LF hebben??

12. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd croissantje, dat dacht ik ook al van dat lf...met pietertje heb ik wel posi getest op dag 29. Mja k heb iig een dokterafspraak staan voor komende donderdag. Hoop tegeb die tijd wel ongesteld te zijn maar dan staat die iig gepland.

Toch geen vrij vanmiddag :( altijd vallen er kinderen af als je niet naar huis wil en nu wil ik naar huis valt er niemand af :(

13. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Ow wat slim, een afspraak met de dokter. Heb je die gemaakt vanwege overtijd zijn en niet zwanger?

Zat gisteren ook al te denken of ik misschien toch alvast het ziekenhuis ga bellen als ik volgende week nog niet ongesteld ben. Volgens mij mag je je met PCO direct melden namelijk bij een tweede, zonder eerst een bepaalde tijd geprobeerd te hebben. Maar weet dit niet helemaal zeker, en vrees dat het ook per ZH verschilt

14. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Wel balen dat je geen vrij hebt trouwens... Zul je altijd net zien inderdaad :(

15. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Die doktersafspraak heb k gemaakt omdat ik nog niet ongesteld ben geworden na de MA van 19 juni (die dag curettage)
    Had dan wel 2 weken geleden een paar dagen bruin verlies (dacht innesteling) maar dar was echt geen ongesteldheid te noemen. Met de controle na de ma hebben ze geen echo meer gemaakt dus wil nu wel een echo on te kijken waarom mn ongesteldheid niet door zet en of ik dan de 31 juli wel echr een eisprong heb gehad. Denk zelf van wel want de ovutesten liegen niet maar waarom ik dan niet ongesteld word is de vraag :(

16. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Ah okay, goed dat je daarmee naar de dokter gaat inderdaad!!
    Op een gegeven moment wil je gewoon duidelijkheid over het gedeelte van de cyclus waarin je je bevindt, als er al weer duidelijk sprake is van een cyclus. Zou ook aansturen op een bloedtest in dat geval, daaraan kunnen ze nog beter zie waar je staat op dat moment.

17. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Even snel vanaf de teppanyaki....
    Heb net met manlief besproken dat ik maandag de gyn ga bellen en hij was het ermee eens!!! Tot zover het "we zien wel wanneer het komt" verhaal... :)

Me so happy!!!

18. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat betekent LF? Wat gaan ze in het ziekenhuis doen croissantje als je nog niet ongesteld bent? Wat duurt wachten toch lang hè? Ik heb dinsdag of woensdag mijn nod. Denk eigenlijk niet dat het raak is. We wachten af. ..

19. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Dat is de Luteale fase (ook wel Laterale fase genoemd), ofwel het tweede gedeelte van je cyclus; van eisprong tot menstruatie. En in principe is deze bij de meeste vrouwen 14 dagen (gemiddeld, want varieert sterk van 12 tot 16 dgn).

Bij vrouwen met een langere cyclus is er echter juist vaak sprake van een langere folliculaire fase (eerste deel tot aan eisprong), en niet een langere LF. Vandaar dat ik er niets van snap dat als ik met het voelen van mijn eisprong (of het kunnen vaststellen daarvan door de bijwerkingen die de hormoon-pieken op dat moment veroorzaken) 17 a 18 dagen later nog steeds niet ongesteld ben! En ook niet wanger test... :x

En om mijn biologieles van de zaterdagmorgen in stijl af te sluiten, heb ik hier ook nog een handig plaatje :)

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      23,4 KB
      Weergaven:
      24
  20. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Ow ja, en in het ziekenhuis zullen ze waarschijnlijk eerst een inwendige echo maken om te zien hoe het met mijn PCOS gesteld is (simpel gezegd komt PCOS neer op het hebben van heel veel blaasjes in je eierstokken, maar niet eentje die doorgroeit en echt tot een eisprong komt). En bloedprikken om de hormoonspiegel in beeld te brengen...

En als het goed is krijg ik dan eerst een soort 'reset-kuur' om een menstruatie op te wekken (zodat mijn baarmoederslijmvlies netjes afgevoerd wordt) en ga ik vervolgens weer hormonen slikken die ervoor zorgen dat er wel een follikel doorgroeit en tot een eisprong komt.

Deel Deze Pagina