Zooo ik mezelf weer even gek aan het maken! Mn buurvrouw zei dat ovu testen ook wel eens posi aanslaan als je zwanger bent dus ik dacht laten we een (nog) gekker doen. Heb net een testje gedaan en zie een licht streepje! God god god, en nu? K zou afgelopen woensdag ongesteld moeten zijn geworden dus zeker nu geen eisprong krijgen en er zou dan toch ook geen lh piek moeten zijn? Zwangerschaps testjes zijn op dus ga morgen f naar de kv. Doen we dus ook nooit meer zoiets! Grrrrr nog meer onduidelijkheid
Ik hoop het zooo voor jullie. Nu wil ik ook. Misschien gooi ik er zo toch even een testje tegenaan...
Hier nog de foto! Memarley och wat maakt t eigenlijk ook uit he haha...gewoon doen! Bahbah wat ben k toch weer tegenstrijdig, sorry dames haha maar tis zo verdomde moeilijk dat gevoel in je hart en in je hoofd samen te voegen!
Ben toch maar aan het testen geslagen...nog 3 minuten wachten...controlestreep is al goed zichtbaar maar de rest nog witter dan wit...Mijn hoop is weer gevlogen
Oh das helemaal erg! Dan ga je met spanning de echo tegemoet en dan die klap! Hadden jullie al in je omgeving verteld dat je zwanger was? Ik ben altijd een flapuit met verrassingen, heel belangrijk om dus te wachten tot die echo kan dus nog alle kanten op Heb het gevoel dat hier iets op springen staat! Het rommelt weer in de onderbuik, misselijk bij vlagen en straks was ik ineens licht in me hoofd..hmm proberen dit ei niet te klutsen!!
Heb dr meer over gelezen dat een ovu test idd soms op een zwangerschap reageerd.. Wat zegt je gevoel? Ik heb laatste 2 mnd dat m'n bloeding maar 2 dagen is.. Das ook fijn om je gedachten in de war te schoppen! Zeker terwijl het normaal een volle week was! Waar testen jullie mee? Heb nog 3 kv liggen en 1 cb indicator dus kan als ik bij jullie blijf hangen snel weer inkopen doen haha!
Wwwwaaaaatttt??? Ik zat te stuiteren op de bank toen ik dit las..... Misschien zijn we deze ronde wel allemaal zwanger?! Heb er pas ook het een en ander over helezen hier op het forum, zal zo eens proberen het terug te zoeken. Maar mijn eerste gevoel is ook hoopvol hoor!!
Eh... Nou, wij hadden vandaag om 14.30 uur een vriendin op bezoek en direct aansluitend kwam de nieuwe oppas een middagje/avondje proefdraaien... Dus ook al woon ik midden in de binnenstad, waren op zondag gewoon alle winkels open... Toch kon ik die 5 minuten lopen naar de Kruidvat niet maken! :x:x:x Zit hier dus nu ZONDER testje... En dus ook zonder ochtendurine-test voor morgen. Althans, ga zo nog even proberen te achterhalen hoe lang je de urine mag bewaren, dan kan ik eventueel nog wat opvangen en bewaren...
Wat onwijs rot... En herkenbaar!! Wij hebben precies hetzelfde gehad bij mijn eerste zwangerschap. Niets aan de hand, voelde me op en top zwanger (lees: ik kotste de hele boel onder iedere dag), maar bij de eerste echo geen hartje meer... Ow ja, en op diezelfde dag kwam een vriendin heel trots (en onwetend) haar twaalf-weken-echo laten zien om zo te vertellen dat ze zwanger was... Wat heb ik toen gehuild zeg!! En wat was ik bang bij de eerste echo van mijn zoontje... Maar dubbel zo blij toen alles goed bleek. Juist omdat je weet hoe het ook kan zijn als het mis gaat.
Kun je een ovulatietest als zwangerschapstest gebruiken? Deze link is wel heel duidelijk Birds.... Duim,duim,duim!!
Croissantje, waaaaaaaaaaatttttt!?!?!?! nu ben k echt benieuwd morgen!!! Mijn god, k zit hier te shaken op de bank maar laat het niet zien. Mn vriend weet er niks van omdat k hem niet onnodig blij wil maken. Hij zit nog erg met het sterfgeval in zijn maag. Poeh dat van jou ma is ook heftig! Ik had al iets kunnen raden omdat de symptomen afnamen, minder snel moe en niet duizelig meer maar her was mn eerste zwangerschap, wist ik veel en je lees ook zoveel tegenstrijdige dingen. Voel me nu ook niet echt zwanger maar bij pietertje kwamen de symptomen ook later. Memarley, was de test nog steeds wit na 5/10 min???
Whaha mandy, sorry als we je failliet maken K doe de 2v5 van de kv en omdat k laatst ovutesten en zwangerschapstesten had gekocht van zwanger en kids die ook dan. Maar ik vind die van de kv fijn ivm pipetje.
Hey Birds, hoe ga jij het vandaag doen met je test? Ik zit hier te wachten op het openen van de winkels... Zwaar irritant pas om 11.00 uur :x
Die van mij gaat om 10 uur open volgens mij. Ik ga nu zo naar het gemeentehuis mijn id kaart ophalen en dan naar de kv. Dan heb ik een tijdje niet geplast en doe ik als ik thuis kom direct de test. Maar ondat we zoveel dagen overtijd zijn moet die nu toch wel iets gaan laten zien als we zwanger zijn en kan ook met alle urine.
Spannend meiden... ik probeer nog tot vrijdag te wachten (als ik ondertussen niet gewoon ongesteld ben geworden)