Nu al misselijk???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Croissantje, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames, late reactie. Mijn man reageerde verrast, verbijsterd, maar hij is al de hele avond aan het stralen. Hij wilde het ook meteen de ouders vertellen en dat hebben we dus ook gedaan. Ondanks dat het nog pril is. Bij de ouders vind ik dat toch minder erg. Wat een leuke reacties. Mijn ouders met waterige oogjes, schoonmoeder in tranen. Dan ga je het zelf ook meer beseffen. Zit helemaal op een roze/blauwe wolk.

Blijdt spannend voor jullie meiden. Ik duim zooo hard voor jullie.

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Geloof t maar meis :D
    Slaap lekker en een heeeeel fijn weekend!
    Geef jullie zelf iets cadeau, word je nog meer blij van haha

3. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Nou, vandaag dan EINDELIJK duidelijkheid hoor.... Ik ben ongesteld geworden :x:x:x

Cyclys duurde uiteindelijk dus 41 dagen, waarbij de Tarwekiemolie zeker niets positiefs heeft kunnen bijdragen. Die gaat dus ook meteen weer de deur uit!

Heb wel (schaam me diep) al meteen een doos met 20 (!!!) Clearblue Smiley-ovulatietesten gekocht voor ruim €50,00

En dat terwijl ik niet eens weet of die wel gaan werken bij mij ivm PCOS... Maar ja, vandaag mocht het gewoon van mezelf :)

4. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    :(
    Maar....Nieuwe ronde, nieuwe kansen

5. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Ayaan bah, balen meis!!
    Wat zul je je rot voelen. En kopen kan dan helpen, hihi

Overigens maak ik net een misselijk topic aan, en nu zie ik deze! Dom van me!

6. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ohhh balen croissantje! Had nog wel zon hoop :(

Maaree dat is wel erg duur he die smiley gevallen...zou ze bestellen bij zwanger en kids...veeeeeel goedkoper! Tenslotte zijn we nederlanders he haha

Hier niet veel verandering. Soms voel k mn eierstokken (denk k dan) en had vandaag wat dik wit slijmverlies...mja als k 28 dagen aanhoudt zou k volgende week dinsdag ergens ongesteld moeten worden maar k houdt er rekening mee dat die dan niet komt

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Memarley hoe is t met jou eigenlijk? Voel je je evht zwanger? Wanneer heb je de echo?

8. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Tsja, als ze werken dan bestel ik ze volgende keer zeker online!! Kreeg net ergens anders ook al de tip van drogisterijplein... Ben vandaag in ieder geval flink opgelicht, maar ja :)

Hoop maar gewoon dat er geen volgende keer maar gaat zijn omdat het raak is deze ronde (en dat mijn cyclus niet weer 41 dagen gaat zijn).

Wel spannend dat jouw NOD er alweer zo snel aan zit te komen... Ik duim nog steeds voor je hoor!!

9. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Psies!! Shoppen bij de Etos... Werkt gegarandeerd :p
    Heb namelijk ook maar meteen de zwanger-worden-vitamines gekocht (puur psychisch, maar ik geloof wel in het placebo-effect) en haarverf om mijn blonde lokken weer wat op te vrolijken!

Maar inderdaad, dit topic was er al even... Maar een paar dagen stilte had ons al helemaal naar pagina 3 in de lijst verbannen :(

10. giosy

giosy Actief lid

31 okt 2011
    281
    0
    0
    NULL
    N-H
    Doe je goed, jezelf even verwennen!

Pagina drie! Belachelijk zeg !! ;)
    Als ik me nog 4 dagen zo blijf voelen schrijf ik wel lekker door.... Hha

11. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben etos zwanger worden vorige maand gaan gebruiken en meteen raak. Birds, ik voel me eerlijk gezegd echt zwanger maar alleen dat er een mensje in je buik groeit doet dat al met je. Woensdag 18 september 2013 eerste echo. Vind het heel spannend.
    Kreeg zondag ineens een paniekaanval. Dacht dat de test vals positief aangaf, dus ben als een mafkees naar de jumbo gereden om een digital test van clearblue te halen. Gelukkig positief!

12. MiekeH

MiekeH Actief lid

10 jun 2013
    399
    0
    0
    Pssst croissantje, als je ze vandaag pas hebt gekocht. Dan zou ik ze lekker terugbrengen en die van drogisterijplein bestellen haha (of ben ik dan echt een Hollander? ;))

13. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dames hoe is t hier?

Memarley op en top zwanger?

Ik mag morgen testen als ik mijn cyclus aanhoudt van 28 en dat mn bruin verlies in week 32 MN ongesteldheid was. Ben n beetje in dubio wat k moet doen, wel of niet testen? Wil donderdag zoiezo testen voordat k naar de dokter ga. Want als k dan nog niet zwanger of ongesteld ben wil k naar de gyn.

14. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Testen, testen, testen!!!!!

Ow ja, en het ons DIRECT laten weten :D

15. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    ik wil jullie net zoeken! staat ie ineens bovenaan:D

16. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    spannend birds!! wij willen positieve testen!!!:D

hier helaas woensdag lichte bloeding gekregen.. niet eens tampon waardig!!
    vrijdag brak de hel los:( woesndag was dag 26,postieve daarvan is dat de maanden dus korter worden! eindelijk ritme..
    ik blijf licht misselijk en de spanning is nog niet van de voorkant af.. normaal zakt alles als een plumpudding in elkaar! dusss ik wacht nog paar dagen en dan voor de zekerheid ook nog testen

17. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ja maar dan heb k weer n testje weggegooid denk k.
    Aan mn kwaaltjes kan k ook geen pijn aan trekken. Elke maand anders.
    Heover zitten jullie in de cyclus?

18. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Verder hier niet heel veel bijzonders nog nu...
    Deze cyclus begonnen met Etos Zwanger worden multivitamines,
    Pot met Tarwekiemolie de deur uit gegooid,
    Eindelijk klaar met ongesteld zijn (was een heftige ongi na 41 dagen),
    En vol vertrouwen op naar een ei over een dag of 8,9,10,11...

Ow ja, en op 11 september naar de gynaecoloog!!!

Die dan misschien wel net op tijd gaat zijn om met haar inwendige echo een op springen staand ei te spotten :D

19. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles goed. Op en top zwanger met allerlei kwaaltjes die daarbij horen. Regelmatig misselijk. Geen trek in eten. Een soort spierpijn gevoel in mijn obderbuik en lage rugpijn. Mijn borsten zijn al eat groter en gevoeliger. Maar alles voor de baby! Woensdag 18 september a.s. de eerste echo. Spannend.
    Ik blijf het ook spannend vinden voor jullie dames! Ik blijf voor jullie duimen!!

20. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Memarley laat die kwaaltjes maar komen, ik zou ervoor tekenen!

Hier een witte test...weer 2, 50 de prullenbak in :(
    Ga ze maar weer eens van zwanger en kids bestellen...stuk goedkoper haha

Deel Deze Pagina