Wéér een reactie waar ik het gelijk helemaal mee eens ben!! Het moet niet gekker worden hier.... haha Ik beloof me netjes weer even te melden hier als er ontwikkelingen zijn
Heb niet alles gelezen maar k heb op dot moment t zelfde. Mn eisprong was woensdag en gisteravond in 1x hele erge steken in eierstokken die overgeven in pijn in rug en darmen. Had hele erge diarree en overgegeven. Vanmorgen nog een beetje diarree met bloed erbij, direct naar dokter gebeld ivm voorgeschiedenis en ze zei kan t van een evt eisprong zijn!? Had alleen de plaats en pijntjes gezegd. Ze zei dat het echt wel een samenhang is van de eisprong en mijn darmklachten die k al jaren heb. Dus van de eisprong kun je echt wel niet goed worden, heeeel vervelend in ieder geval. Heb nu nog vele krampjes in eierstokken en rug.
Ow jee Birds86, dat klinkt ook alles behalve fijn daar.... jakkie! En dat allemaal met deze warmte Maar wel grappig dat we dus allebei woensdag (99% zeker) ons ei hadden! Wanneer ga jij testen? En heb je het idee dat jullie goed hebben geklust rond die dag?
Ja k baal flink. Zou weekendje cross hebbe maar kan morgen of overmorgen nog na gaan. Wij hebbe woensdag geklust en de zondag ervoor. K weet door ovutesten dat k dan de piek had. K wil rond de 15e gaan testen mar k heb n onregelmatige cyclus dus kan ook t weekend erna als k t volhoudt dan haha. K ben alleen nog niet ongesteld geweest na ma dus ben benieuwd. K weet in ieder geval wel dat de eierstokken werken
Pfffff..... Ik begin steeds meer te twijffelen aan mijn eisprong-dag. Moet me haast wel vergist hebben! Vanmorgen de hele ochtend onwijze ongi-pijnen en een echt innestelingsgevoel in mijn onderbuik. Nu weet ik dat 'de lijnen allemaal wat korter zijn intern' bij mij, in verband met een dubbele baarmoeder... Maar na 4 dagen is toch al wel heel snel! Gggggrrrrrrrrr.... Heeft er iemand een leuk adresje waar je geduld kunt kopen??
Yes. Geduld. Ik heb net ook een bestelling geplaatst. . Dubbele baarmoeder? Hoe kan dat en 'werken' ze beide? Kan dat geen problemen opleveren? Stomme vragen wellicht, maar nog nooit over gehoord.
Waar,waar,waar?? Ik wil ook bestellen.... En tsja, een dubbele baarmoeder... Gelukkig wel 1 vagina, maar beide eierstokken hebben een eigen baarmoeder (zie plaatje, tekening E). Er zijn serieus zelfs mensen die twee vagina's hebben (plaatje F), dan heb je echt een probleem, want blijkt klussen super pijnlijk te zijn door de 'krapte'. Want ja, als je ergens 2 van hebt in plaats van 1 en de verpakking (je lichaam) is verder wel hetzelfde, dan zijn beide delen dus half zo klein als normaal. Anders past het niet meer in de doos! Whahaha... Daarom heet zoiets dus een doos Maar goed, dat klein zijn van de baarmoeders was ook precies de reden dat ik tijdens mijn zwangerschap van de eerste continue onder strenge controle stond in het ZH. Bijna wekelijks werd alles uitgebreid opgemeten en bekeken om te zien of er nog wel ruimte was voor ukkie. En uiteindelijk ben ik hierdoor ook ruim 6 weken te vroeg bevallen met behulp van een spoedkeizersnee...
dat is bijzonder! Ik hoop dat het raak is voor je! Spannend hoor. Was je bij de eerste ook zo misselijk?
Dankje Flippo! En ja, bij de eerste lag ik zelfs een paar weken in het ziekenhuis aan het infuus vanwege overmatige misselijkheid en overgeven Maar ja, ik heb het er zo weer voor over hoor!!
Ehm.... Ik zocht net op Google ook even op "witte melkachtige afscheiding".... Mogen jullie 3 keer raden wat daarbij de 'verklaring' meestal is!! :S En voor alle duidelijkheid; ik zocht dit niet op omdat de buurvrouw daar spontaan last van heeft
Ik heb zojuist gewoon maar alvast besloten dat het raak is.... Vreemde smaak in mijn mond, pijn 'aan de onderkant' alsof ik een trap tussen mijn benen heb gekregen en een reukvermogen waarmee ik zo op Schiphol bij de douane mag komen werken Slaat toch helemaal nergens op, al deze symptomen
Haha das een goeie instelling! Ik had/heb vandaag 2x oud bloed gehad, innesteling? Spannend!!! Wanneer ga je testen?
Ha,ha,ha... Dat vond ik nou ook! Maar bij jou klinkt het ook wel heel hoopvol hoor, twee keer oud bloed... Spannend!! Moet even zien boe ik me voel en hoe lang ik het vol ga houden, maar denk dat ik maandag 12 augustus ga testen; precies op NOD dus. En jij???
K ga de 15e testen als k het uithoudt. Omdat ik nog geen ongesteldheid heb gehad weet ik niet precies wanneer mn nod is maar 14 dagen na eisprong is dus de 14e. Dan moet k werken en k ben een open boek dus collega's zullen direct wat zien, goed of fout. Heb ook afgesproken om met iemand te testen waarmee ik in een topic schrijf. In ieder geval geen oud bloed meer gezien (ga zo naar wc, zal je net zien dat k wel wat heb haha) en is ook niet rood. Pff spannend he, moet zeggen dat het nu allemaal best eng is na mijn ma
Sorry voor mijn late reactie. Nog bedankt voor je uitleg Croissantje. Ik had er nog nooit van gehoord. Wat een aparte aandoening zeg. Maar fijn om te weten dat je er wel 'gewoon' zwanger mee kunt worden. Wanneer is jouw NOD volgens jou precies? De mijne a.s. zondag, 11 augustus. Ik 'voel' ook vanalles en heb last van witte afscheiding. Maar op internet kun je dat linken aan óf een zwangerschap, óf een komende menstruatie. Daarbij heb ik ook een gevoelige buik, beetje steekjes onderin. Kan van alles zijn. Ik laat me verrassen .
Wanneer mijn NOD precies is, mag de spreekwoordelijke Joost weten... Maar aangezien ik gok op woensdag 14 augustus, ga ik maandag de 12e misschien alvast een Kruidvat 2v5'je proberen Met mijn eerste testte ik daarmee op 2 dagen voor NOD ook al duidelijk positief namelijk, zelfs aan het einde van de middag met een flinke voorraad thee achter de rug Maar misschien vind ik tijdens het opruimen toch nog ergens wat geduld vandaag of morgen, en wacht ik nog iets langer... Ligt er ook aan hoe het met de symptomen gaat. Wanneer waag jij het er voor het eerst op Leen?
Nou, nu ga je lachen... ik heb vandaag al getest hahaha. Zoals verwacht: nietssss. Maar voel me ineens raar en wat misselijk. Alsof ik te lang niets gegeten heb zeg maar. Gisteren ook wat duizelig en zwart voor mijn ogen als ik snel op sta of me uitrek. Niet zo fijn. En lichte krampen in mijn buik. Wil natuurlijk niets zeggen. Kan ook allemaal wijzen op een naderende menstruatie. Dus gewoon netjes wachten tot zondag .