Ik twijffel nog... Had pas bij Zwanger & Kids 3 gratis ultra-vroege midstream testen besteld, schijn je 6 dagen voor NOD al positief mee te kunnen testen. Was een leuke aanbieding, want testen gratis, alleen verzendkosten á 1,95 betalen. Daar heb ik er dus nog twee van liggen nu (test vandaag was trouwens om 10.00 uur, terwijl ik al twee grote glazen thee op had bij ontbijt en 's ochtends natuurlijk al lang geplast had, dus echt kansrijk was 'ie niet, maar ik besloot ineens dat ik ging testen omdat ik me weer zo cerdomde zwanger voelde) Maaaaarrrrr.... Ik zweer nog altijd bij Kruidvat 2v5!! En die heb ik niet meer liggen... Denk dus aan het volgende 'schema': - morgen met ochtend-urine Z&K test doen - daarna bij Kruidvat 2v5 testen kopen - vrijdag met ochtend-urine Z&K test èn 2v5 test doen...... En dan om 11.00 uur met minimaal 1 posi-test naar de boze gynaecoloog
Zou zo fijn zijn als ik met een positieve test naar het ZH kon vrijdag.... Al krijg ik dan natuurlijk alsnog de preek en horror-verhalen over hoeveel 'meetlinten' (sorry, kon het niet laten Birds ) er wel niet in mijn buik kunnen zitten....
Hahhahahahah had zon rotte dag he maar heb eindelijk weer gelachen In jou situatie is een meerling niet bevorderlijk of wel ivm ruimte?
Sterker nog... Ik MAG niet eens een meerling krijgen... Althans, deze gyn wilde mij juist heel streng gaan monitoren om bij eventuele groei van meerdere follikels de cyclus af te laten breken.... Maar als ik er eentje maar max 34 weken weet binnen te houden... Dan gaat mijn lichaam met twee helemaal niet blij zijn
Spannend. Hopelijk kun jr vrijdag een positieve test laten zien. Kun je zeggen: zie je wel dat ik gelijk had....heeeeerlijk vind ik dat altijd!!!!
Maar ja, met Clomid verhoog je de kans wel aanzienlijk. Als het aanslaat natuurlijk en afhankelijk van de dosis...
Herstel: ik BEN zwanger van 1 kindje!! Whahahahaha.... Volgens mij wordt het zo maar eens tijd om te gaan slapen hier