Nu al misselijk???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Croissantje, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Jeetje, dat klinkt erg heftig...
    Maar naar Maastricht? Waar ligt hij nu?

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Gelukkig hoeft hij niet naar Maastricht. Maandag wel nog een slokdarm onderzoek naar een abces of zoiets en verplaatst naar een andere afdeling.
    Gelukkig maar, dan hoeven we niet zo op en neer (als t zo had moeten zijn dan deden we dat natuurlijk)

Hier; zit nu lekker, nou ja lekker, op de bank.
    Ik heb me ziekgemeld bij t werk en ga de komende tijd ook niet werken. Lang verhaal maar mijn energie grens is bereikt, helemaal op!
    Heel raar maar geeft nu al een iets beter idee om me even niet bezig te houden met t werk.

Maar croissaintje, had jij ook pijn/steken/zwaar / zeurderig gevoel in je buik van de provera?
    Ik boek toch wel alles zitten en het is niet echt een pretje. Of zal het nog van dat onderzoek zijn? Is wel een ander gevoel dan gister.

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ooohhhhhh jaaaaa voordat k t vergeet....vergeet je morgen je bezemsteel niet!? Als die heks begint te greeken (preken) dan kun je haar die bezemsteel geven en zeggen dat ze weg kan vliegen! ;)

En waar is die uitslag van je test van vandaag? Neem aan dat je er toch een hebt gedaan :)

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ohhhh neee het is vandaag al vrijdag :$:$:$

Sorry! Hoe is t gegaan!!!!?????

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Schiet s oooopppp! Zie dat je in t topic zit
    Schaam me dood dat k je vergeten ben :$ (nog zon stuk ongeduld hier ;) )

6. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Hahaha... Zit half in 't topic, want heb ios7 geïnstalleerd maar alles werkt nu niet meer zoals het hoort! Daarbij zit ik met Boris op schoot, dus risico van wissen is aanwezig.

Maar test vandaag niet gedaan, wilde zh afwachten

7. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    En die heks?? Nou, gelukkig viel het onwijs mee allemaal!
    Gelijk bij binnenkomst zij ze: "Volgens mij is er sprake van ontzettende miscommunicatie!"
    Tsja, als je het zo wilt noemen.... GRAAG!! :D

Ze gaf wel duidelijk aan dat 'de manier van werken' betekent dat beide partijen elkaar alles vertellen, dus Clomid slikken en dat niet vertellen was niet handig. Maar voor het Clomid slikken op zich kreeg ik helemaal geen preek!!

8. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Maar na mijn uitleg dat ik zo graag wilde dat mijn vader nog iets van deze zwangerschap mee zou krijgen en het feit dat ik door de hele situatie met hem nu (ligt op bed thuis met morfine) niet altijd meer helder nadenk enzo.... En toen was ze ineens echt super lief en begripvol!!!

Terwijl deze arts echt bij iedereen die ik spreek (al 4 vrouwen en 2 mannen in mijn directe omgeving) echt bekend staat als the bitch van gynaecologie.

9. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Maar concreet: (ik post even in stukjes zodat de ongeduldigen onder ons alvast mee kunnen lezen ;))

Vandaag weer echo, baarmoederslijmvlies zit op circa 6 en geen follikel, dus daar gebeurt op dit moment niks. Maar om nogmaals te checken of er iets gebeurd is, hebben we nogmaals bloed geprikt. Hiervan krijg ik maandag om 11.00 uur de uitslag.

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Gelukkig maar dat ze gevoel heeft!
    Sommige mensen zijn zo zakelijk, word je helemaal koekoek van!

Maarrrr ben je nu zwanger of niet?
    Heb j echo gehad? Wat is het plan?

11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Woeps te snel gevraagd ;) jajaaaa i know....geduld is een mooie zaak of zoiets, nou ja ammahoela....van wachten krijg k alleen maar slechte zin! ;)

Maar wat raar dat er helemaal niks aan d hand is van binnen?
    Geen eitjes, helemaal niks? Heb je dan wel eitjes gehad omdat ze de vorige keer ook niks zag?

12. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Is er wel iets is gebeurd (eisprong gehad vorige week disndag/woensdag) dan kan ik gaan testen... Heel misschien dus alsnog zwanger nu. Maar als ik niet zwanger ben en wel een eisprong heb gehad, dan moet ik nog een paar dagen wachten op een menstruatie (want die volgt sowieso als eisprong is geweest en je niet zwanger bent), waarna ik kan gaan tellen in de nieuwe cyclus (die ik dan gewoon weer op 100mg Clomid mag gaan zitten omdat dit kennelijk nog steeds werkt).

Maar stel dat ik maandag te horen krijg dat progesteron nog steeds laag is en er geen eisprong is geweest vorige week, dan mag ik meteen starten met Provera (en ja, hiervan kreeg ik ook vrij hevige pre-menstruele krampen) en daarna van CD 3 t/m 7 aan de Clomid 150!

Ow ja, en dan vanaf CD 10 echo's laten maken om te monitoren of er iets groeit en zo ja, hoeveel...

Ben er dus eigenlijk wel heel blij mee allemaal en kan niet wachten tot het maandag is.

13. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Het kan zijn dat ze vorige keer net te laat was al met echo en dat eitje(s) dus vorige week dinsdag of woensdagochtend al gesprongen was/waren... In dat geval zeer logisch dat er nu niks te zien was....

Maar kan ook dat clomid helemaal niks heeft gedaan en er dus daarom niks te zien was...

Dat kan alleen het bloed gaan aantonen

14. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Heb vanmiddag wel 2v5 bij Kruidvat gehaald, dus heel misschien gooi ik er morgen nog wel een testje tegenaan.....

15. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Maar nu even een uurtje uit de lucht weer, want manlief is er niet, dus ik ga lekker met mijn kleine ventje badderen, tutten, papflesje doen en voorlezen :D

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Oké ben wel blij dat je ook blij bent met de aanpak!

Laten we t hopen dat je nu al zwanger bent maar anders is er d volgende keer ook een goede kans! :)

17. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Heerlijk! Geniet ervan!

18. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Thanks!
    Moppie ligt inmiddels lekker te slapen en moeders zit met een kop thee op de bank.... heerlijk!

19. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Whaaa lorena thit it...zeggen ze dan ;)
    Nu yhe voice kijken op de tablet haha...k lig languit op de bank :)

20. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Hier ook lekker the Voice kijken... manlief heeft er een hekel aan, maar die is er lekker even niet! ;)

Ben trouwens gisteren naar Smoorverliefd geweest in de bios.... die is leuk!!!!

Echt een feel-good movie als je even afleiding nodig hebt :)

Deel Deze Pagina