Nu al misselijk???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Croissantje, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ohhh de hele dag.tja dan heb je geen keus. En dat zou me idd ook tegenhouden om t zaterdag te doen. Die smile krijg je niet eraf dan. Nouuu dan heb k er wel vertrouwen in dat je niet test zaterdag haha

2. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    idd ik ken me zelf echt te goed, dat zien sommige dan wel denk ik..
    heb al weken goed excuus om niet te drinken.. en dat houden we zaterdag ook vol;) zit aan de "medicijnen" haha

ik ga dr weer vandoor manlief is weer thuis, en ff de hond doen fijne avond.. morge ochtend ben ik dr weer :)

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Fijne avond!

Ps goed excuus, die ga k onthouden

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoe is die hier dames?

Mandy houdt je t nog vol?
    Memarley hoe is t met je en je beebje?
    Croissantje hoeveel pillen moet jij nog?
    Ik vandaag en morgen. Heb iet echt ergens last van. Heel soms raar gevoel in buik en gevoelige tepels.

Mn vader word vandaag toch overgebracht naar maastricht en word 100% zeker geopereers maar wanneer dat weten we nog niet. Kan snel zijn maar kan ook nog paar weken duren. We weten niet wat ze nu precies willen met de bacterie.
    :(:(:(:(:(

5. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee allemaal, sorry dat ik de laatste week een beetje afwezig ben geweest. Ik was zo moe. Met beebje alles goed. Met mij iets minder. Net uit bed (vrij vandaag) maar nog nooit zo beroerd gevoeld als net. Bahhh. Nu met een beschuitje op de bank. Nu gaat het weer. Nog een paar weken volhouden.
    Hoe is het met jullie allemaal?
    Mandy, aan het begin van je zwangerschap kan het geen kwaad om te drinken. Vanaf week 5 eet en drinkt je baby wat jij eet en drinkt. Ik drink al zelden (eigenlijkalleen op feestjes) maar ik ben daar pas mee gestopt zodra ik de ppositieve test in mijn handen had.

6. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoo spannend birds. De operatie van je vader. Sterte ermee. Jij nog geen bloeding?

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Thnx,
    Nope nog helemaal niks. Zaterdag laatste pil en dan tussen de 3/7 dagen zou t bloeden moeten beginnen. Dus vanaf dinsdag...ben benieuwd!

8. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Sowww wat baal ik hiervan dat ik deze nu niet mag pakken!
    Als die arts nu had gezegd wacht even op dit eitje dan zat ik nu niet aan deze kuur!
    Kan wel janken!

9. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Meiden....joehoe jullie slapen nu lekker!! Wil even laten weten dat ik overtijd ben!!:D

morgen ochtend(straks) ga ik testen!! Vrees dat manlief dan nog slaapt dus ben heel benieuwd!! Ga gauw slapen nu des te eerder het ochtend is;)

Spanning stijgt!!!....

10. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    En en en en????

11. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Ben net wakker! Gisteren vrijgezellefeest gehad! Net getest.....

Omowit of net een waas! Durf de cb er nog niet voor te pakken:p
    maar heb me lenzen ook nog niet in dus kijk straks na douchen nog even. Niks wijst op aankomende menstruatie,heel de maand geen bruinverlies..

Kortom dinsdag weer testen;)

12. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Waas?? Heb je anders foto?
    Geen bruinverlies? Heb je dat normaal wel dan tussendoor?

13. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Nee kan niet uploaden met telefoon en ik weet zo niet waar de camera ligt na z'n nacht!
    Ja normaal bruin verlies

14. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hmm dan hopen dat die waas een streepje word. Misschien is je urine niet goed omdat je toch meer hebt gedronken als normaal en ook laat in de nacht.
    We wachten af ;)

15. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Daar dacht ik idd ook aan terwijl ik vanacht niet veel meer heb gedronken maarya op de dag weer wel..dinsdag weer testen:)

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dat je dat vol kunt houden haha, k had morgen weer een testje gepakt ;)

17. Mandyx

Mandyx Bekend lid

23 jun 2013
    705
    162
    43
    NULL
    NULL
    Wie weet:p

Hahaha nee ben morgen hele dag werken en weet 1000 % zeker als het positief is dat me collegas dat dan ook weten..laat mij maar op die wolk zitten de 1e dag als ik vrij ben;)

Maar alsnog...
    Wie weet:p

18. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Birds, ik vrees dat ik precies in hetzelfde schuitje zit als jij....!!!!

Niet alleen qua 'situatie-vader' (mijn vader is woensdag weer met spoed opgenomen en had er bijna al niet meer geweest dit weekend, vandaar ook even mijn radio-stilte), maar ook qua Provera slikken en ondertussen spontaan een eigen ei krijgen :):(:(

Had gisteravond bij het afvegen ineens een 'klodder' slijm met een heel klein beetje bloed... Precies hetzelfde als 13 dagen voor mijn vorige menstruatie. Overdag ook regelmatig buikpijn, maar dacht dat dit gewoon door stress kwam en het onregelmatige eten tussen mijn bezoekjes aan Rotterdam door...

Alleen wij hebben dus wel geklust gisteren... Niet bewust daarom, want initiatief lag volledig bij manlief (ik wilde in eerste instantie eigenlijk gewoon slapen :)) en ik heb net pas terug gezocht hoeveel dagen voor mijn menstruatie de vorige keer dat slijm met bloed zat...

Dacht er eerst nog aan om vanmorgen meteen een ovulatietest te doen, maar met PCOS heeft dat alleen zin als je Clomid slikt en dat heb ik nu dus niet gedaan (althans, niet recent genoeg).

19. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Spannend Mandyx!!!!
    Hoeveel testjes heb je nog liggen en welk merk?

20. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Oh meis toch, ik hoop dat je vader niet al te veel pijn heeft :(
    Sterkte!

En die rotte eieren toch he :( waarom nu:( Denk ik dan. Ik had gister nog een knaltest, nog donkerder als die andere. Maar als je nu een ei hebt van jezelf dan moet de ovutest daar toch ook op "afgaan"?
    Tja dat verven...k had t graag gedaan maar ben te bang voor een mk. Heb zin in mn vriend dus zou hem wel kunnen opeten maar die angst kan ik nu even niet aan. Ik heb vannacht zelfs een maandverbandje in gedaan. Sterk het gevoel dat ik vannacht ongesteld zou worden maar helaas...

Deel Deze Pagina