Jeetje meid heftig voor je vader!Weten jullie nu meer? Lijkt me verschrikkelijk!! Julie zijn nog zo jong! Zijn het zware medicijnen om de boel te resetten? Hoop dat jullie lichamen een beetje meewerken en daarna het ritme terug krijgt! Nog 3kv's en 1cb met weken indicator
Manlief had hier gisteren ochtend ook de boel geschilderd! En omdat je hoopt dat de boel niet doorbreekt ga je vaker naar de wc. Door dat schilderen liep de boel af en toe weg terwijl het vroeg op de ochtend was.. Sjah.. Natte ruimtes moet je niet verven dan! Hahaha ik zeg: geen geklutst ei meer!
Geloof me dat was geen fijn idee! We gingen kanovaren en terug steppen (uiteraard zonder plee int boeren land!) Hahaha is goed gekomen! Wehadden 2 boten die van de waterval gingen... Nat! Jongens we hebben de bruid mee die nu al nat is! Oftewel de natte non! Heerlijk dit!
Hahaha zo te horen een super dag gehad! Verschrikkelijk als er geen wc is kan ik echt om stressen haha
Tis een beetje als leven in een roes momenteel... Zeker vrijdag toen het echt heel slecht ging. Maar heb nu ook af en toe het gevoel dat hij toch nog een paar weken heeft, heel misschien wel een maand of twee. Maar dan zal hij toch weer wat meer moeten gaan eten, want in de laatste paar weken is hij 20 kg afgevallen... Maar vooral die onzekerheid is echt killing! Ga voor volgende week in ieder geval maar een zwangerschapstestje klaarleggen bij de clomid. Hoop stiekem deze keer pas laat na de laatste Provera pil te bloeden (of gewoon helemaal niet!!!) zodat de test betrouwbaar genoeg kan zijn. Want volgens mijn gyn kon Provera geen kwaad tijdens een evt zwangerschap, maar clomid wel. Dus altijd voor starten even testen. En als ik nu ga rekenen: Mijn laatste provera is op woensdag 2 oktober, dus bloeding zou ergens rond de 6e oktober moeten 'losbarsten'... Dan clomid vanaf CD3 = 8 oktober. En met een ei op (gisteren) 28 september, zou NOD pas zijn op 12 oktober... Mhmmmm, dat wordt dus testen op 4 dagen voor NOD! :x
Hmm dan maar hopen dat die test helemaal wit is of een dikke streep...klein streepje word je nog onzekerder van
Spannend!!! Goes van je dat je niet eerder hebt getest. Hier nog steeds geen krampen of wat dan ook, ben benieuwd. Denk dat dat eitje wat zo mooi was geweest zaterdagavond is gesprongen. Toen had ik iig wel krampjes hmmm Zondag was test ook iets lichter, vandaag niet getest. Mn vadwr word woensdag geopereerd dus lees wel alles mee maar kan zijn dat ik niet terug reageer. Croissantje hoe is t met jou vader?
Oehhh spanning stijgt haha! Fijn dat je je ei gevonden hebt! Waarschijnlijk over 2 weken dan ongesteld en er dan weer voor gaan! Dit eitje pakte jullie niet toch? Succes en sterkte alvast voor woensdag!denk aan jullie ..(jij ook croisantje)
Ik ben benieuwd of ik nu over twee weken ongesteld word of toch deze week door die kuur. We wachten af. Dit eitje hebben we niey gepakt ivm die kuur. Dank je wel!
dichterbij word ie wazig.. maar ik denk dat het niks is.. test van vanmorgen liep vlekkerig uit helemaal roze.. het roze van de streep zat over het hele vlak! daarna na 10 min drup water op gedaan nu issie zo heb nog een cb liggen maar die pak ik niet.. verpakking is opengescheurd maar kon het niet haha denk dat de teleurstelling dan groot is.. maarya duidlijkheid wel! ik weet het even niet...
Zo blond als ik ben, natuurlijk kan je de foto uitvergroten. ..net wakker Maar helaas, ik zie ook niks...