Hmm dan is die test gewoon niet goed Bij mij loopt dat roze ook altijd door tot aan het eind maar gaat dan ook weer weg wanneer de controle streep komt. Tja ik vind die cb beetjw duur om nu te doen. Misschien nog f naar de winkel andere halen, bij etos of action en daar nieuwe halen.
denk datk bij kv blijf.. bij action en etos werken mensen die ik goed ken echt irritant dit! was er ook van overtuigd dat ik 2 pakjes kv mee had genomen.. niet dus! vrouw zal wel denken.. heb je dr weer!
Hee meiden, sorry voor mijn afwezigheid de laatste dagen. Ben zo moe dat ik in slaap val zodra ik thuis kom. Mandy, ik testte op maandag nog negatief en vrijdags positief. Blijf hoop houden! Birds, hoe gaat het met jou? Al een bloeding? Croissantje, wat moet je het nu zwaar hebben. Sterkte meid. Hoe gaat het nu met je vader?
marley op hoeveel dagen overtijd zat je toen? rust lekker uit! als je dat nodig hebt vraagt je lichaam daar zelf om, en dan moet je die rust pakken! ik sliep met een week als baby al door en dat doe ik nog steeds! heb altijd me slaap nodig
Uhm Ik weet niet precies hoeveel dagen ik toen overtijd was omdat mijn cyclus niet heel regelmatig is. Ik vermoed dat ik op 6 augustus mijn eisprong had en ik heb gelezen dat de luteale fase (periode tussen eisprong en de eerstvolgende menstruatie 14 Tot 16 dagen duurt en soms een uitzondering tot 18 dagen. Ik heb 17 dagen na mijn eisprong positief getest. Ik had stiekem het gevoel dat ik weleens zwanger zou kunnen zijn maar durfde dat absoluut niet toe te geven. Hoop dat je hier iets aan hebt
Mandy heb je woensdag nog getest en/of vandaag? ?? Memarly, rust maat lekker uit! Croissantje, gaat die wel goed daar meid? Hier, mijn vader is woensdag geopereerd en hij heeft t overleefd! !! Hij heeft wel heel veel pijn. Pff ben zo blij dat hij er nog is. Nog steeds geen krampen of iets dus nog ateeds niet ongesteld. Ik durf te wedden dat ik van die kuur niet ongesteld ga worden maar van die eispeong van vorige week zaterdag. Pfff gedoe!
Ooo wat fijn Birds!!! Ik maak me ook een beetje zorgen om croissantje. Ik rust goed uit. Gisteren ziek naar huis gegaan. Was kotsmisselijk en oververmoeid. Vandaag nog steeds thuis. Die misselijkheid wordt steeds erger dus de huisarts gebeld. Krijg er medicijnen voor omdat het steeda erger is geworden. Hopelijk helpt het. Mandy...ik ben heel nieuwsgierig of je getest hebt!!
Hey lieve meiden, Sorry, sorry, sorry voor de radio-stilte!! Maar afgelopen week was echt één grote chaos en nu zit ik in Portugal... Klinkt misschien vreemd gezien de omstandigheden, maar geloof me, het voelt nog veel vreemder! Mijn vader ligt nog steeds in het ziekenhuis, krijgt ongeveer iedere dag bloedonderzoeken, echo's, scans en noem maar op. Maar voorlopig wordt zijn situatie gezien als stabiel en dus stond hij erop dat we onze -al in mei geplande- vakanti gewoon door zouden laten gaan. Dus hier zit ik dan... Welliswaar op maar 3 uurtjes vliegen van huis en met een hoeveelheid buitenlandse sms'jes en belminuten waar de aandeelhouders van Vodafone spontaan ook vakantieplannen van gaan maken, maar wel met een snotverkouden mannetje en een enorm schuldgevoel. Lekker op vakantie dus Maar goed, wel met Clomid in mijn koffer en in afwachting van de onttrekkingsbloeding die na mijn laatste Provera van dinsdag toch ieder moment zou kunnen komen.... (Of niet als dat ei van vorige week bevrucht is, hihi) Maar terug naar jullie nu! @MeMarley, wat onwijs K.. Dat je je zo beroerd voelt!! Lastig om lekker te genieten van je zwangerschap op deze manier, ik weet er alles van. Maar blijf gewoon goed naar je lichaam luisteren en als je moe bent, geef daar dan inderdaad aan toe. Ooit zul ook jij gaan zeggen: het was het allemaal waard! Wat heb je precies gekregen voor medicijn? @Birds, wat fijn dat de operatie goed gegaan is!! Althans, inhoudelijk weet ik het natuurlijk allemaal niet, maar hij is er nog en dat is het allerbelangrijkste!! Ben onwijs blij voor je. Enne.... Nog steeds geen bloeding? Dus we kunnen nog steeds echt precies gelijk op deze ronde, dat zou grappig zijn! @Mandyx, en,en,en,en???????
Pfff die spanning he en zeker nu op vakantie Hopelijk kun je toch een beetje genieten! Is t nog lekker warm daar? Niet schuldig voelen, je vader wou t zelf zo dat jullie op vakantie gaan. ( weet dat je daar niks aan hebt want die gevoelens blijf je toch houden) Heb je geen vapurux of zoiets voor je mannetje, even goed insmeren vannacht. Tja die bloeding, ik vind t maar raar dat ik nog steeds niks voel. Heb een ongelooflijke zin in mn vriend dat is het enige wat ik voel haha
Tis hier 24 graden en strak blauw... Echt weer voor strand, zwembad en bikini dus! Arme ik... Ha,ha, klinkt eigenlijk wel erg slecht om daarover te klagen, maar ja... Omstandigheden maken het toch heel anders dan gepland! En Vaporup heb ik inderdaad, althans deze heet Luuf voor baby's en doet precies hetzelfde maar moppie blijft een enorme snotneus houden. Smeer hem er nu al bijna een week mee in
Hmm dan zit er niks anders op dan te wachten totdat de verkoudheid over gaat En voor nu, weg van internet en heerlijk gaan genieten! Ga naar t strand met je mannen, pak je camera mee en schiet heel wat foto's. Leuk om aan opa te laten zien!
hee meiden!! hoe gaat het met jullie? wat een heftige weken voor jullie zeg! croisantje geniet lekker van je vakantie hoe lastig het ook is! enne niet te bruin worden he neem je de zon wel weer mee terug? hoe graag ik ook die houtkachel wil stoken is de warmte van de zon ook nog heerlijk! ik ben benieuwd of je die bloeding krijgt of niet.. hebben jullie stiekem de eitjes wel geverfd of toch laten gaan deze maand? lijkt me frustrerend dat je geen duidelijkheid hebt afgelopen tijd, dan ga je aan de medicijnen om de boel op te wekken en dan komt er niks! birds wat fijn dat alles goed is afgelopen!! heel gek ik "ken" jullie helemaal niet maar denk wel aan jullie, hoe meelevend in blijdschap en in verdriet je dan word op zo'n forum! alle sterkte toegewenst voor jullie allebei! marly hoop dat je gauw een beetje opknapt! die misselijkheid lijkt me echt waardeloos! ik zie mezelf al bij me klanten moeten weglopen omdat je over je nek gaat!:S hier vooralsnog nog steeds niks aan de hand! ga zondag testen! afgelopen zondag en dinsdag waren negatief.. gooi nu ook me CB met weken indicator dr tegenaan, wil nu duidelijkheid!! vandaag lekker begin van de dag... manlief ze wekker ding af en ik krijg een klap voor me bek (letterlijk!!) hij dacht dat ik de wekker was.. goedenmorge schat! ik slaap nooit meer aan de andere kant haha
Haha...dat is inderdaad een heel fijn begin van de dag... NOT!! Gek he hoe snel je het gevoel krijgt elkaar te kennen en dat je ook echt aan elkaar denkt. Ik hoop voor je op een positieve test zondag meid. Ik duim voor je. Hoe veel dpo ben je dan?
Zondag pas zolang kan IK niet wachten Aaaah dat jij dat wel kunt, respect! Whaha ik word altijd naar de zijkant van t bed geduwd, mijn vriend ligt meetal in het midden. Hij praat ook in zijn slaap, echt hele verhalen en duidelijk haha.
Haha... ik ben bij ons de prater. Maar ik praat zo snel dat manlief er geen touw aan vast kan knopen...ik word ook altijd opzij geduwd en als ik dan vraag of ie op wil schuiven zegt hij chagerijnig in zijn slaap: ja hoor ik ga wel nog meer op de rand liggen...haha mannen Is je vader goed aan het herstellen birds? Ligt hij nog in het ziekenhuis?
Neeeeee wat als het positief is.. dan ben ik zooooo blij dan weten ze het opt werk ook.. en dat wil ik nog niet haha wil zondag de hele dag springen van blijdschap hmm hoe ik dat maandag doe weetk nog niet maar de ergste collega die alles in de gaten heeft is dan voor 3 weken op vakantie.. das al een zorg minder ik praat ook in me slaap en slaapwandel.. te erg gewoon!
Haha birds jij bent echt heel erg...dat je nog nieuwsgieriger bent dan mandy zelf...al moet ik zeggen dat ik ook wel erg nieuwsgierig ben...