Ja precies. Daarom doe ik het dus ook niet... zei het net wel achteraf...hahaha was lekker schat...enne o ja...heb geloof ik ook nu mijn ei
Mijn man dacht pas iets te horen in huis toen we op bed lagen, zegt hij: "Hoorde jij dat ook?" Dus ik doodleuk: "Ja, dat is mij ei... Dat is aan het springen" En het werkte prima moet ik zeggen!
Zo, hond is uitgelaten (dankzij manlief), dus we kunnen nu echt naar boven... Enne Boris is ons 11 maanden oude zoontje dat twee weken geleden is geopereerd maar nog steeds even zielig is als daarvoor... Wel een leuk idee om mijn baarmoeders namen te geven trouwens Suggesties dames? Ik hoor ze graag morgen... Truste!!
Jut en jul. Sam en son. Victor en rolf. Dolce em gabbana...o nee het moeten wel vrouwennamen zijn natuurlijk...
Poeh hee.... Sta ik toch net bijna te kotsen in de Albert Heijn! Zegt manlief doodleuk tegen mijn zoontje: "Dat is de schuld van je zusje"... Hahaha! Ik had hem gisteren over de pendel verteld (heel terloops tussen neus en lippen door, want hij gelooft daar helemaal niet in en is zo'n nuchtere die vast houdt aan 'het komt wanneer het komt'), maar blijkbaar is dat goed blijven hangen. Wel bizar hoor, had dit tijdens mijn zwangerschap van B.oris ook, consequent misselijk van het tandenpoetsen. Pppfffff... Ik denk dat ik morgen die vroege test van de Etos ga doen!
Ga over die namen nog even piekeren vandaag MeMarley! Want iets vrouwelijks zou inderdaad wel leuk zijn Mijn vader (super lief dat je daaraan denkt!) krijgt vandaag te horen of hij nu echt is uitbehandeld of nog een nieuw soort medicijn als test krijgt... Meer nieuws rond de klok van 13.00 uur hoop ik. Maar hij is in ieder geval weer thuis.
Spannend !! Doe die test maar ja haha...nu wil k het ook weten! Wat een leuke reactie van je man! Lekker geslapen of heeft boris jullie wakker gehouden? Waar is die aan geopereerd als k vragen mag? En k hoop dat er niks ernstigs met je vader is maar uitbehandeld klinkt als een lange weg die achter jullie ligt en hopelijk een mooie nieuwe weg die komen gaat. Poeh namen voor je baarmoeders...hmmm woezel en pip, jip en janneke...voor de rest komt er niet veel soeps in me op
Jaaaaaaa!! Woezel en Pip, die is leuk... Staat hier meerdere keren per dag op, maar nog geen moment in me opgekomen Bij deze verklaar ik mijn linker baarmoeder tot Woezel en mijn rechter baarmoeder tot Pip whahahaha.... Boris is twee weken geleden geopereerd aan zijn neusamandel (eruit gehaald, want flink ontstoken) en zijn oortjes (doorgeprikt, want voor buisjes nog te klein) maar is er nog geen centimeter van opgeknapt. KNO-arts zag gisteren gewoon weer vocht in zijn oortjes zitten, dus wie weet gaat hij toch op voor de uitzondering qua leeftijd en buisjes... Arm moppie!! Maar vannacht heeft hij wonder boven wonder erg goed geslapen (was maar twee keer kort wakker, rond 2 uur en rond 5 uur) en tot nu toe lijkt hij zelfs zonder paracetamol koortsvrij! En zeker dat laatste is heel fijn na 3 dagen ruim boven de 39,5 Mijn vader daarentegen gaat niet meer opknappen; die vecht al 8 jaar tegen een uitgezaaide vorm van darmkanker en moet nu toch langzaam beginnen aan het accepteren van zijn einde.... Zou wat dat betreft dus extra welkom zijn om hem nog te kunnen vertellen dat B.oris een zusje krijgt (of broertje natuurlijk ).
Ik dacht er al uit te halen dat het met kanker te maken heeft alleen dat het aflopende zaak is niet 8 jaar, poeh dat is pas een vechter! Ik hoop het ook voor jullie dat je hem dat nog kan vertellen. Ik hoop dat hij de laatste loodjes dan heel mooi kan afsluiten voor zichzelf en wanneer het tijd is met een stralend hart jullie verlaat. Pip is zeker vrouwelijk, meisje van een kennis heet zo...zoi k nooit doen mja ieder zn eigen mening. K heb trouwens dr meisjesnaam al maanden in mn hoofd, 2 eigenlijk haha Jongensnaam vind mn vriend een leuke maar ik wil die beetje anders haha of helemaal een andere natuurlijk. Pff eerst maar weer eens zwanger
Pippie langkous!!! Hihi... Drie maal drie is vijf wiede wiede wie wil van mij leren, vier min vijf is twee wiede do wil do it met ons mee Nee, voor een bm een prima naam, maar niet voor mijn dochter hoor! Daar heb ik inderdaad ook al heel lang 2 namen voor in mijn hoofd. Voor een jongentje zouden we echt weer opnieuw moeten gaan nadenken. Heeft de bloeding nu trouwens definitief doorgezet Birds?
Nee wel nog oud bloed met slijmerig roze K heb gelezen gister dat een innesteling wel paar dagen kan duren met meer bloed maar ook 1x bloed kan zijn dus daar schiet je weer eens niks mee op! Mja k wacht gewoon af. Misschien heb k wel zoveel oud bloed omdat k nog niet ongesteld ben geworden na de ma dus als er een beeb zit wil die natuurlijk wel een schoon huisje, laat maar lekker poetsen dan!
Haha woezel en pip... ik heb denk ik vanmorgen mijn ei gevoeld. Weet het niet zeker want heb ik nooit eerder gehad maar in combinatie met het slijm gisteren.. nu maar hopen dat het raak is. Vanmorgen pendelverzoekje ingediend.... ben benieuwd. Moeilijk he, namen...heb wel een meisjesnaam in mijn hoofd. Weet ook wel wat leuke jongensnamen maar die vindt manlief allemaal niet leuk. Nou ja...eerst maar eens zwanger worden en dan zien we daarna wel...
Haha heerlijk! Dan is die toch heel anders als papa en mama, wij zijn soms best wel sloddervossen haha Nou kippetje, nu is t tijd voor te broeden! 9 maand het liefste! Kga f boodschappen doen enz en dan met mam naar de ikea dus k heb even radiostilte...tot vnvd!
Veel plezier bij ikea. Wij gaan zo naar een keukenzqak de laatste dingen uitzoeken voor de keuken. Gaan nl. Over een paar maanden verhuizen.. fijne dag vandaag en tot vanavond