Nu al misselijk???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Croissantje, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schoentje24

schoentje24 Bekend lid

6 aug 2013
    869
    1
    18
    Ik ben ook al een aantal dagen heel misselijk en zit nu 4 dagen voor nod. Ik kan dus niet zeggen of ik al zwanger ben maar het lijkt er wel op!
    Ik heb daarnaast namelijk een aantal andere symptomen.

Toch kan een lichaam je ook voor de gek houden dus het blijft afwachten tot de test!

2. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend schoentje24. Ik zit rond mijn ei dus moet nog 2 weken wachten. Hopen op een vruchtbare maand voor ons allemaal. Dat zou wat zijn, als het bij ons allemaar raak is deze maand! dan trakteer ik op bossche bollen ;)

3. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Hey dames, iedereen weer thuis? ;)

@Birds, een beetje geslaagd bij de Ikea? Of alleen Zweedse balletjes gegeten :p

@MeMarley, is het gelukt met de keuken? Dan moet je nodig eens koken voor Birds hoor, die zit namelijk steeds aan de Zweedse balletjes :D

@Schoentje, welkom hier!! Spannend hoor, 4 dagen voor NOD, wanneer ga je testen? En welke andere symptomen heb je al?

Hier vandaag een redelijk rustig dagje... Kleine man is gelukkig koortsvrij en van mijn grote man moest ik steeds rustig aan doen vandaag en gaan zitten.... Volgens mij heeft hij ook al besloten dat ik zwanger ben na dat supermarktbezoekje van vanmorgen :)

4. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha. Ja hoor het is gelukt met de keuken. We hadden hem al uitgezocht maar moesten nog terug voor de laatste balletjes. Jullie komen maar een keer gezellig eten hoor...al zijn de zweedse gehaktballetjes ook niet verkeerd!
    Fijn dat je mannetje koortsvrij is. Mijn mannetje is bang dat ik er teveel mee bezigben...ik llegde straks uit waarom ik dacht dat ik mijn eisprong had en vertelde rat het slijm nu weer anders is....en toen zei hij dat ik er niet zoveel mee bezig moet zijn. Begreep van een ander topic dat bijna alle mannen zo zijn...lekker nuchter :)

5. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Ow maar dat zegt die van mij ook vaak genoeg hoor!! "Het komt wanneer het komt" en ander gelul... Maar ondertussen wil bij blijkbaar toch net zo graag als ik ;)

Geen pijl op te trekken, die mannen!

6. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Ow en dat etentje staat natuurlijk! :D

Waar verhuizen jullie heen??

7. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Naar rosmalen bij den bosch. Hebben daar een nieuwbouwwoning gekocht! Een behoorlijk eind van alkmaar vandaan dus...

8. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wanneer mogen jullie eigenlijk gaan testen? Ik ben natuurlijk de laatste van allenaal maar ik stel voor dat we elkaar wel op de hoogte houden!!

9. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Ik neig steeds meer naar een vroege Test-Point morgenochtend....
    Mag officieel pas dinsdag of woensdag volgende week, maar met PCOS is dat moeilijk precies te bepalen

10. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat is pcos eigenlijk? Is dat die dubbele baarmoeder?

11. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Nope, dat is een disbalans van je hormonen waardoor je geen of een zeer onregelmatige cyclus hebt... De meesten van 'ons PCOS'ers' worden dan ook zwanger met behulp van kunstmatige hormonen en controles in het ziekenhuis.

Juist daarom zou het super zijn als ik nu zonder die hele medische malle molen (weet je ook meteen wat MMM betekent als je het tegenkomt ;)) zwanger zou zijn...

12. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo zooo... hopelijk blijft de mmm mij bespaard... moest je bij je zoontje ook door de mmm??

13. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Helaas wel, bijna 2 jaar lang.... (Inclusief miskraam eerste zwangerschap)

14. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Hoe lang zijn jullie al bezig MeMarley?

15. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is de 5e maand... heb dus nog niks te klagen...maar wil het al een stuk langer dan 5 maanden...en als het eenmaal in je hoofd zit....

16. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Nou, de eerste test is gesneuveld hoor hier.... Maar wàt een K-ding!! :x
    Okay, en omo-wit, dus dat helpt ook niet :D

Had een vroege test van Test-Point, maar niet eens een indroogstreepje na een uur.... Hahaha

Nu maar weer wachten tot NA het weekend :cool:

17. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Moeilijk he...dat wachten... ik moet nog minstens 2 weken...als hij dan positief is dan is het wel het wachten waard...spannend allemaal...

18. Sanny

Sanny Lid

13 sep 2011
    96
    7
    8
    Dordrecht
    Ik ben nu zwanger van de tweede en pas bij beide pas echt na 5 dagen overtijd misselijk. Maar ik denk wel dat het bij iedereen anders is.

19. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik moet echt even iets delen. Ik besef wel dat ik pas 2 dagen geleden mijn eisprong heb gehad en dat ALS het al raak is, mijn lichaam dat nog niet weet. Maar....ik heb sinds net steken iets boven mijn lies aan de rechterkant. Ook een zeurend gevoel in mij rug...en ja...ik weet dat dit niet zo snel kan...maar wil het to toch even kwijt...

20. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hallo dames!

K heb vandaag geen oud bloed meer gehad. Eergistermidsag tot gisteravond wel.
    Nu tintelende handen en heel moe.

Hoe is die hier? Gister zijn we geslaagd voor mam bij de ikea en vandaag heerlijk bijgekletst net een vriendin. Geen zweedse balletjes gegeten btw haha

Deel Deze Pagina