Nu al misselijk???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Croissantje, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha toch maar niet...mooi zo dat jullie geslaagd zijn. Spannend bird!! Wanneer is je nod?

2. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Volgende week woensdag maar ga de donderdag testen :D

3. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooo wat knap dat je dat volhoudt...ik moet dan nog een week wachten. Eigenlijk langer. Omdat ik een cyclus heb tussen de 30 en 36 dagen raden ze aan om 37 dagen te wachten. Ben deze maand overgestapt van merk foliumzuur. Heb nu zwanger worden van etos. Deze schijnt je cyclus regelmatiger te maken. Als je bedenkt dat ik op dag 15 mijn ei had...heb ik dus rond dag 29 of 30 mijn nod...of heb ik dat verkeerd berekend?

4. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Nee das goed berekend. Ze zeggen 14 dagen na eisprong de nod maar kan natuurlijk wel voor iedereen anders zijn.
    Haha k hoop dat k t volhoudt ;)

5. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd bird!! Hou ons op de hoogte!!

6. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Hey Birds, dat klinkt hoopvol!!!!
    Mijn duimen draaien overuren hier hoor nu :D

Zelf heb ik gisteravond in het ZH nog een testje gedaan....
    Had de hele dag al een drukkende pijn op mijn borst en de huisarts stond erop dat ik acuut onderzocht zou worden op een mogelijke longembolie :x

Maar gelukkig 'niets aan de hand', ik mocht om 23.30 uur weer naar huis, maar in verband met de longfoto's moest ik natuurlijk wel melden dat ik heel misschien, mogelijk al een beetje zwanger zou zijn ;)

Helaas zijn die urine-testen in het ZH net zo (on)gevoelig als degene die wij zelf in de winkel kopen, dus doen ook die op 6 dagen voor NOD geen moeite om een tweede streep te laten zien.

7. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Hier trouwens sinds gisteren ineens mega-vet haar (normaal zo droog als de konijnen) en onwijs veel witte, waterige afscheiding (sorry voor de details :))

Zijn dit weer de bekende 'practical jokes' van mijn lichaam... Of is er toch echt sprake van een nieuwe bewoner in 'huize Pip'??

8. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Of in huize Woezel...dat kan natuurlijk ook. Ik hoop zo voor ons dat het deze maand allemaal raak is. Dat zou leuk zijn...zijn we allemaal rond dezelfde tijd uitgerekend...

9. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Oej een longembolie, das niet niks! Gelukkig was dat niet het geval!

Hier nog steeds oud bloed/roze slijm. Niet elke dag en ook niet elke keer met naar de wc gaan. Zou niet weten wat dat inhoudt. Toch een aankondiging van ongesteldheid of een lange innesteling. Handen slapen ook geregeld, borsten jeuken soms en ben moe.

10. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Longembolie is idd niet niks. Wat associaal van mezelf dat ik daar in mijn vorige berichtje niks van gezegd heb...

Ik hoop voor je dat het een innesteling is birds!!
    Ik ben nog steeds in afwachting op mijn pendel. .. Spannend!

11. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    K heb een pendel voor okt meisje...een voor sept jongen en een voor dec meisje...ben benieuwd wie gelijk heeft!

12. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Ola ladies!
    Het was even gekkenhuis hier thuis, vandaar de korte radiostilte.... Maar om meteen maar weer met de deur terug in huis te vallen: IK WORD GEK VAN DIE ONZEKERHEID!!!!!

Zo, dat is eruit :)

Voel nu al de hele dag een soort ongi-buikpijn in mijn buik (verrassende plek ook voor buikpijn :p) en ik zou zweren dat mijn tepels roder zijn dan anders. Waarom is er niet gewoon een test die meteen na de eventuele innesteling al aangeeft of je zwanger bent?? (ja,ja, ik weet dat het dan ook nog tè vaak misgaat dus dat je het eigenlijk niet eens al zou willen weten, maar laat me gewoon even lekker dagdromen hier ;))

Ga denk ik maandagmorgen maar weer eens een testje doen... Ben dan (vermoedelijk) 2 dagen voor NOD, en testte bij mijn zoontje op die dag ook al licht positief. Wel met Kruidvat 2v5 hoor! Geen rare vroege test-point zooi meer hier... Die doen het namelijk niet! :)

13. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd je buik is een gekke plek voor buikpijn. Je bent niet de enige die gek wordt van onzekerheid. Al dat wachten..bah. en ik moet nog een week langer dan jij croissantje...ik denk ook het ene moment dat ik zwanger ben en het volgende moment denk ik weer dat het wel weer niet raak zal zijn...pff. blij als ook ik eens een positieve test in mijn handen krijg...nogmaals wat zou het leuk zijn als het voor ons allemaal positief zou zijn deze ronde!

14. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Ja, erg he?
    Ik neem mezelf ook al een paar weken voor om te starten met die 30 day shred workout (ook hier op het forum veel over te vinden), maar denk nu steeds: is misschien niet zo verstandig als ik zwanger ben... Dus stel ik het maar weer uit tot ik zekerheid heb, met het voornemen om me er dan niet meer zo op te focussen, maar gewoon te zien wanneer het komt :)

En aangezien ik toch nog niet ben gaan sporten vandaag, heb ik zelf maar chocoladeroomijs gemaakt vandaag! :p

15. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Groot gelijk. Wij hebben ook een.lekker toastje vanavond.wat is de 30 day shred workout??
    We slaan elkaar er gewoon doorheen! Over 1 (ik over 2) weken weten we in ieder geval voor deze ronde waar we aan toe zijn.
    Ik lees dat je als je zwanger bent last krijgt van verstopte darmen, maar ik moet de laatste tijd juist vaker naar de wc. Zou dit iets kunnen betekenen??

16. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Toastjes zijn ook altijd lekker!!
    Neem het er nog maar even goed van met filet americain en rauwmelkse kazen! Hahaha...

Die 30 Days shred woekout schijnt een super training te zijn van 30 dagen, 3 levels van 10 dagen, 30 minuten per dag afzien, maar als je de voor en na foto's hier op de site ziet... Poe hee, dan ga ik ervoor :)
    Kijk anders even via mijn profiel op de club-pagina

En die darmen? Ja, die gaan tijdens een zwangerschap vaak op slot.... Maar als je mijn eerste paar berichten van dit topic leest, zie je dat ik precies hetzelfde had vorige week als dat jij nu hebt! En als ik me niet vergis, had ik dat bij mijn zwangerschap ook.. Wat mij betreft hoopvol dus!!!

17. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het. Ik ga zo eens kijken op jouw profiel. Ik ben zo bang dat ik me weer vanalles in mijn hoofd haal. Vorige maand had ik ook allemaal 'kwaaltjes' en toch werd ik uiteindelijk toch ongesteld...

18. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Tsja, herkenbaar!
    Daarom zorg ik nu ook dat ik een positief iets heb voor als het niet zo is... Want ergens heb ik ook echt wel zin om lekker te gaan sporten en die laatste 3kilo's van mijn eerste zwangerschap tòch nog even kwijt te raken voordat nummer 2 zich aan dient.

Dus: zwanger = happy (dûh!!!) en niet zwanger = blij omdat ik dat kan sporten (en mezelf in de stad mag trakteren op een nieuwe outfit)

19. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha. Ja zo hebben mijn man en ik tegen elkaar gezegd. Of we krijgen volgend jaar een kindje. Of we gaan nog een keer een grote reis maken! Maar ja...reizen hebben we al gedaan. Het liefst een kleine maar we hebben in ieder geval iets leuks in het vooruitzicht!

20. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Nou, dat wordt dan steak in bikini, want als jij ook niet zwanger zou zijn... Dan gaan we samen Shredden!! :D

Deel Deze Pagina