Het is me alleen nog niet duidelijk wat de workout precies is. Misschien hev ik nog niet goed gekeken...
Jillian Michaels 30 Day Shred: Level 1 - YouTube Jillian Michael's 30 day shred level 2 - YouTube 30 day shred level 3.m4v.ff - Download - 4shared - Umm Abdul Basir
Kijk maar naar deze filmpjes, zeld heb ik de dvd besteld, maar je kunt ook gewoon je pc of iPad neerzetten met YouTube
Dat kun je nog wel volhouden. Ik heb insanity gedownload. Zie dat maar eens vol te houden 60 dagen lang...
Hey, eerst rustig beginnen hè.... Ik lag donderdag nog op de hart- en long EHBO! Eerst Shred en dan Insanity... Tenzij we dan al lang en BREED zwanger zijn natuurlijk... Hahaha!
Ga nu even met de hond naar buiten (manlief is er niet, dus kort rondje met 3G Babyfoon) en dan lekker mijn mandje in... Welterusten!!
Hoi dames, Kheb ner n testje gedaan, negatief Jaja k weet t, k zou niet testen voor donderdag maar degene waar k mee zou testen heeft al positief getest dus k wou ook Maarja kan nog te vroeg zijn, kijk nu wel f wannee k weer ga testen. Woensdag zou m nod moeten zijn.
Hey Birds, wat balen!! Maar je zit nog lang niet op NOD, dus die negatieve test hoeft natuurlijk nog helemaal niets te zeggen.... Al kan ik me heel goed voorstellen dat als je leest dat 'de ander' een positieve test heeft, je zelf ook spontane hoop krijgt en een poging waagt. Maar kop op meid! Gewoon nog even een paar dagen geduld en dan lekker tegelijk met mij een positieve test. Tsja, en anders hebben we een derde deelnemer aan de Shred club
Ja dat is ook zo. Tis ook nog te vroeg. Met de eerste had k op de nod dag een lichtstreepje en 2 dagen daarna pas donkerder. Zal f kijken of foto nog op telefoon staat....zoek zoek zoek....nee staat er niet meer op Maar voed dat de komende dagen sneller voorbij gaan ivm weer werken enz dus hoop dat k tot donderdag kan wachten en niet ongesteld ben geworden natuurlijk. En als die donderdag nirt posi is dan hoop k toch echt op een ongesteldheid. Ben t nu onderhand wel moe dat wachten op iets!
Ohh en dat sporten, niks voor mij. K weet wel hoe dat gaat, vaak genoeg mee gemaakt, je sport je lam, valt kilos af, je stopt ermee en t dubbele komt erbij. K heb altijd overgewicht gehad en meerdere malen gesport en afgevallen maar dat kan je je hele leven niet volhouden.
Balen Birds. Ik hoop dat je donderdag positief test! Nu negatief hoeft idd niks te zeggen. Snap hoe je je voelt. Of positief testen of zo snel mogelijk ongesteld zodat je je weer kan richten op de volgende ronde! Ik duim voor je!
Pffff.... Vrees dat ik vandaag maar alvast ga starten met 30DS. Kruidvat 2v5 test zojuist witter dan wit Begin ook ineens spontaan te twijfelen aan mijn hele eisprong- en cyclusberekening van deze maand. Misshien wel veel te positief dat ik op een cyclus van 28 dagen uit zou komen en mijn PCOS als sneeuw voor de zon verdwenen zou zijn door het slikken van die Tarwekiemolie capsules Bah,bah... Tis nu al niet mijn dag!!
Haha je bent niet de enige. Ben heel moe bah. Helemaal geen zin om te gaan werken vandaag. Een test witter dan wit wil niet meteen negatief zeggen. Wanneer is je nod ook alweer? Woensdag toch? Op zijn vroegst...
Balen croissantje maar je nod is woe dus het kan nog. Zelfde als bij mij, ik heb ook woe en die van gister was ook witter dan wit. Woensdag of donderdag weer even testen als je niet ongesteld word.
Bedankt meiden! Voel me in ieder geval meteem weer een beetje beter door jullie steun. Ga nu ook maar gewoon tot donderdag wachten, de dag na mijn inderdaad vermoedelijke NOD van woensdag.... En tot die tijd proberen positief te blijven over het alternatief of zwanger zijn deze maand... Boek van Sonja B ligt weer op het aanrecht en wie weet ga ik vanmiddag nog even zwemmen. Moeten jullie allebei werken vandaag? En wat doen jullie als ik vragen mag?
Ik moet deze week weer beginnen met werken maar heb vandaag nog vrij. Ik heb niet zon leuke dingen vandaag. Een vriendin heeft zaterdagnacht zelfmoord gepleegd en mijn vriend en schoonzus stonden er dicht bij dus we leven even in een roes. We wisten wel dat dit een keer zou gebeuren dus het is geen grote verrassing maar de pijn is altijd even hard.