Nu al misselijk???

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Croissantje, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oo birds wat erg. Sterkte ermee!!

2. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Jemig Birds, wat heftig!!!
    Heel veel sterkte meis vandaag en de komende tijd.

3. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Dank jullie wel!

4. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Check ook even je privéberichten Birds!
    En jij ook MeMarley....

5. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Bedankt voor de tip ;) to be contineud

6. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Idd bedankt voor de tip. Zag m net pas.
    Had net trouwens mijn pendel van vorige week gehad. September jongen. Ben erg benieuwd. Al vind ik het natuurlijk ook helemaal niet erg als het nu raak is...haha

7. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Ik heb sept meisje...nu 2x sept meisje 1x okt meisje en 1x dec jongen
    Ben benieuwd wie het goed heeft, k hoop niemand haha en dat t augustus, maakt niet uit geslacht is :D

8. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Dus we hebben alledrie nu een september pendel gekregen?
    Whahaha.... dat zou wat zijn zeg!

Ik heb nu 1x september jongen en 1x oktober meisje
    Maar ja, als we nu al zwanger zoude zijn... testen we in september en oktober toch ook gewoon nog positief?

En qua geslacht.... tsja, in eerste instantie is het "zwanger" en dus dat eerste geslacht, en pas op 20 weken komen ze erachter dat er nog eentje zit van dat andere geslacht ook :D

Whoehoehahaha.... denk dat ik zo maar eens een Shred-attempt ga doen. Zoontje gaat als het goed is heel lekker slapen zo na zijn prikjes van vanmorgen.

9. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is waar. Als we nu zwanger zijn is het ook in september positief. We houden elkaar op de hoogte. Ik ga maar weer verder werken anders heb ik straks nog ruzie met de baas...zit de hele tijd op mijn telefoon te kijken voor berichten...

10. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hee dames,
    Ik vroeg me het volgende af. Ik heb sinds vorige week sinds het moment dat ik mijn eisprong had mijn temperatuur in de gaten gehouden. Nu heb ik al de hele week een temperatuur rond de 37 graden. Een dag na mijn eisprong 37, 6 en de rest van de week rond de 37. Ik heb geen temperatuur kaart bijgehouden, maar vroeg me af of dit misschien een zwangerschap zou kunnen betekenen.
    Terwijl ik dit type besef ik me dat dat waarschijnlijk niet zo is, omdat mijn temperatuur na mijn eisprong omgeveer een halve graad gedaald is... :(

11. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Ehm.. Ik heb geen verstand van temperaturen, en heb dit zelf ook nooit gedaan want had een gyneacoloog die daar niet in geloofde.

Maar volgens mij is een daling na eisprong juist niet okay... Temperatuur gaat altij iets omhoog met ei (net daarna geloof ik) en blijftvalleen hoog als het raak is.

Maar temp je netjes al liggend in bed (zonder dus al te zijn opgestaan) op dezelfde tijd iedere dag?

12. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Dus toch ook jij volgens pendel in semptember en nu eerst aan de 30DS :cool:

En ik kan je inmiddels uit ervaring vertellen MeMarley.... HET IS ZWAAR!!!

13. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja zwaar? Ik denk stiekem ook niet dat het raak is, maar blijf toch hopen. Volgende maand raken we allebei zwanger van een jongetje toch? Wat leuk. Dan ben jij waarschijnlijk 1 week voor mij uitgerekend.

Ik ben eigenlijk ook niet van het temperaturen en heb het op verschillende tijden gedaan terwijl ik al op was..
    Meer dan afwachten kunnen we niet doen.
    Wat kan een vrouw zich gek maken van het piekeren!

14. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    Mhmmm... Dan zijn die temperaturen volgens mij niet betrouwbaar. Maar dat is natuurlijk slechts de mening van een leek! Haha...

En ja, tis kei zwaar!! Maar zo cliché als wat: zodra je klaar bent voel je je zo trots :)

Ben er nog steeds niet over uit of het nu raak is of niet... Kan nog steeds, al nemen de symptomen deels wel af helaas.

15. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meer dan afwachten kunnen we allemaal niet.
    Knap hoor dat je bent begonnen. Ik wacht even volgende maanf af. Als ik dan nog niet positief test ga ik ook beginnen...

16. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Hoi dames. Met tempen heb k ook geen verstand van. Wel dat je t altijd in bed moet doen als je nog ligt en het zelfde tijdstip.

K ga denk ik morgen weer een testje doen, 1 dag voor nod. Heb maagzuur, moe, "buikpijn" onder de navel (denk bij baarmoeder) en eetlust is anders (misselijkmakend). Ochja we zien t wel...
    2 meiden in een ander topic hebben al positief dus hoop dat k er ook bij mag horen. Maar die september maand komt 2x naar voren bij mij dus spits me nergens op ( hahahahahahhaha moet nu heel hard lachen om mezelf, ik en nergens op spitsen ;) )

Vanmiddag even gaan kijken naar H. Ze ligt er niet ecjt mooi bij, ze is helemaal blaiw en groen van t gif wat ze heeft genomen. Maar niet schrikbarend maar zo was H niet. Ikzelf moet degene wel altijd zien om zo afscheid te nemen. Donderdag word ze gecremeerd. Nu helemaal op!

Morgen ook weer mn eerste dagje werken mrt de kids, wel zin in!

17. memarley

memarley Actief lid

14 jul 2013
    273
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou birds, croissantje en ik hebben ook allebei september, dus dat kan niet missen ;)

Veel sterkte de komende tijd. Wat een kl*@e nieuws van je vriendin!! Ik snap wel dat je gaat kijken. Ik doe dat zelf ook altijd om afscheid te nemen.
    Morgen moet ik ook weer werken. Op woensdag ben ik altijd vrij.

18. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Testje negatief :( tot vnvd, nu werken!

19. Croissantje

Croissantje Bekend lid

1 dec 2010
    750
    0
    0
    He bah, wat jammer!
    Hoop dat werk je een beetje afleiding geeft.... And remember: tis nog steeds geen NOD!!

20. birds86

birds86 VIP lid

13 mei 2013
    5.305
    2.002
    113
    Vrouw
    Haha kan dat dan? K zag gister wel een topoc dat iemand op de nod dag een heel licht streepje had maar k denk dan weer zo; die ene dag maakt toch nirt veel verschil? Heb nu ook witte afscheiding, had k bij pietertje ook maar wel eerder voor nod

Deel Deze Pagina