Wachtbankje 2013!!! Medewachters gezocht!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Adria27, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ik ben op zoek naar dames die in 2013 nog steeds of weer op het wachtbankje zitten. Maakt niet uit wanneer je NOD is, het gaat om de steun tijdens het wachten!:)

Zelf zit ik maandelijks op dat nare bankje sinds mijn miskraam. Elke menstruatie is een diep dal maar daarna ga ik er weer voor. Het lijkt me leuk om met anderen te bomen over van alles en nog wat. Van hoopvolle symptomen tot gedonder op je werk. En ook om alle positieve ovulatie en zwangerschapstesten toe te juichen;).

liefs

2. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Hoi, ik wil me graag melden.. Ronde 11, mk gehad in ronde 8, nu weer op het wachtbankje want zaterdag is mijn Nod. Goed initiatief! Ik klets graag mee!

3. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook aan het wachten... ronde 5 voor derde kindje.. NOD is over een week.

4. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Semmie erg van je mk, ik weet hoe je je voelt. We gaan fijn samen wachten! Sinaasappel welkom!
    Hebben jullie al kwaaltjes? Ik ben benieuwd.

5. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb geen kwaaltjes, dus denk dat we volgende week gewoon de volgende ronde in gaan. Maar goed, nog een week te gaan natuurlijk.
    Jullie wel kwaaltjes?

6. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Niks te voelen hier. Ik gebruik wel ovutesten en een APP op mijn BB maar ik het vermoeden dat mijn luteale fase korter wordt (zie handtekening). Ik had een positieve ovutest op een dag dat ik het niet verwachte (ta laat eigenlijk). Geen touw meer aan vast te knopen:(
    Maar ik heb wel flink geklust en op de dag van de positieve ovutesten veel pijn bij het vrijen.
    Gebruiken jullie ovutesten e.d.? Als het deze maand niet raak is overweeg ik om te tempen, 2 maanden maar om mijn te kijken of ik uberhaupt een eisprong heb.

7. Sinaasappel

Sinaasappel Bekend lid

24 apr 2013
    715
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik temp en gebruik ovutesten, maar ik heb sowieso een vrij regelmatige cyclus, dus is eigenlijk overbodig. Ei is altijd rond dag 15. In ronde 3 heb ik waarschijnlijk een 'vmk' gehad. Mijn tests waren licht posi en ik was 6 dagen overtijd. Ik ben daarna ook erg lang ongi geweest en daardoor was mijn cyclus de ronde erna waarschijnlijk even wat langer. Maar deze keer ei weer netjes op dag 15.

@ Adria27, Wanneer was je ei dan deze keer, op welke dag? En gezien de lengte van cyclussen lijkt het mij waarschijnlijk dat je wel gewoon ovuleert ;) En zeker omdat je ovutest ook posi is geweest natuurlijk.

Ik gebruik deze ronde trouwens voor het eerst tarwekiemolie. Las ik goede verhalen over hier op ZP.

8. wondertje22

22 jun 2013
    8
    0
    0
    NULL
    NULL
    morgen mijn NOD ook ik zit op het wacht bankje te wachten maar ben er bang voor dat het wel gewoon komt..

9. Semmie83

Semmie83 Actief lid

1 jun 2013
    163
    0
    0
    Fijn, samen wachten!
    @Adria: ik herken het wat je beschrijft over de mk: sindsdien bij iedere menstruatie in een diep dal en daarna weer vol goede moed op naar de volgende ronde! Ik denk, net als sinaasappel, dat je ook gewoon een eisprong hebt aangezien je een LH piek meet maandelijks en je cyclussen vrij regelmatig zijn.

Wat betreft kwaaltjes: ik heb mijn eisprong helaas niet gemeten dit keer: geen positieve ovutest gehad maar wel rekbaar slijm (ging weg en kwam weer). Snap er niets van. Nu vandaag voor het eerst veel dikke witte cremeachtige afscheiding (sorry, echt heel vies), dat had ik vorige cycli (toen het niets werd) ook ongeveer 6dpo.. :(

Herkennen jullie dat?

10. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik heb mijn eisprong 20 juni gehad en de dag ervoor gevreen, dus hopelijk is het raak, nog 11 daagjes wachten en dan weten we het. Mijn man is er zeker van: ik ben zwanger, hopelijk weten we het over een weekje :)

11. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    Ik zit hier ook gezellig op het wachtbankje! Het is ook ronde 5 voor ons, voor een eerste kindje. Aanstaande vrijdag is mijn NOD, dus nog 5 daagjes geduld hebben.

Ik voel aardig wat, maar dat kan ook te wijten zijn als die leuke hormonen. Het blijft toch een kwestie van afwachten, of de ongi wel of niet doorbreekt.

Ik gebruik zelf ovu-testen, en heb ook al getempt. Ik merk dat ik hierdoor een beter beeld in m'n cyclus heb.

12. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Jaaaa, ik heb jullie gevonden.

ik wil ook graag mee kletsen want het is niet altijd leuk op het wachtbankje en we kunnen elkaar er goed doorheen slepen.

13. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb deze maand ovu testen gebruikt puur om een keer te kijken wanneer mijn eisprong is/kan verwachten.
    Ik had op 15 en 16 juni een positieve ovu test en vanaf 4 dagen daarna kleine steekjes in mijn onderbuik/lies, heb het de hele dag door, zou dit een teken zijn?

14. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Het wachtbankje wordt aardig vol:D

Sinaasappel: ik had een positieve ovutest verwacht op 15 juni maar werd pas positief op 17 juni. Ik vermoed dat mijn ei die dag of in de nacht is gesprongen.
    Ik ging altijd uit van een luteale fase van 14 dagen (een beetje standaard) maar deze maand kwam het maar niet overeen met mijn vruchtbare dagen volgens mijn APP. De maanden daarvoor klopte het wel. Ik heb het aangepast naar 12 dagen en nu klopt het wel. Mijn NOD is volgens mij 30 juni of 1 juli.

Wondertje22: Spannend! Ik zal hard voor je duimen;). Het is pas een verloren ronde als de ongi doorbreekt;)

Noralie: voel je al kwaaltjes? je heb in ieder geval op tijd geklust!

Fien25: Je NOD is al aardig dichtbij! Wat voel je allemaal? ben je een vroege tester? Ik test altijd pas op NOD of de dag erna, ben een beetje een schijterd:D

Semmie83: Ik merk dat na mijn mk mijn afscheidingpatroon helemaal in de war is. Ik kon er voor de mk op aan maar nu helemaal niet meer. Dikke cremige afscheiding had ik vorige maand ook een paar dagen voor mijn NOD en was best hoopvol omdat ik dat nooit hah. Helaas drie(!) dagen te vroeg ongi geworden. Maar dat wil niks zeggen hoor. Toen ik zwanger was geraakt had ik helemaal geen afscheiding dus het is elke keer anders.

jvs12: Grappig dat je twee dagen positief hebt getest, mijn LH piek is echt kort. Test maar 1 dag positief. Welke testen gebruik je? Meestal springt je ei 12-48 uur na je piek maar het kan ook meteen na de piek. Ik heb wel een keer gruwelijke pijn in mijn rechterlies en rechterkant van mijn buik gehad na een positieve ovutest.

15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik werd daarnet ineens ontzettend misselijk, maarja dat kan toch nog helemaal niet? Als het zo zou zijn is mijn ei 3 dagen geleden bevrucht dus en volgens de boekjes wordt je pas misselijk vanaf week 6, omdat dan je HCG hormoon meer is geworden. Dus hou het er maar op dat die misselijkheid niks te maken kan hebben met een eventuele zwangerschap. We wachten rustig verder, volgende week zondag gaan we testen!

16. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb dus 15/16 juni positief getest.

15 juni om 12 uur s'middags positief getest om 6 uur s'avonds ook zelfde avond getest.
    16 juni om 12 uur s'middags nog positief getest en s'middags om 14 uur weer geklust.
    Je zou denken dat het dan gelukt is maar ja tis niet anders dan afwachten.

17. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    The waiting game:)

In ieder geval op tijd geklust. Voor mijn positieve ovutest om de dag geklust en de dag van de positieve test ook. Dag erna is het er niet meer van gekomen. Ze moeten nu echt aan de slag met een test die de eisprong exact aangeeft vinden jullie niet?
    Noralie misschien misselijk door stijging van progesteron?

18. Fien25

Fien25 Fanatiek lid

10 okt 2011
    1.659
    422
    83
    @adria27; tja, als ik al m'n symptomen ga opnoemen, lijkt het heel was:D. Maar ik denk dat het een groot deel aan m'n hormonen ligt. Vanaf vandaag voel ik me vrij misselijk. Het komt met vlagen. Bij m'n baarmoeder voelt het weeïg, en heb ik af en toe last van krampjes. Ook heb ik af en toe last van m'n onderrug. Sinds gisteren heb ik veel last van steken bij m'n borsten gehad, maar dat ik gelukkig nu over. Ook had ik gisteren tijdens m'n werk last van hoofdpijn, terwijl daar geen duidelijke reden voor was.

Ik kan me gelukkig heel goed beheersen met testen!:p Ik wacht vaak af tot m'n NOD. En tot nu toe, ben ik telkens ongi geworden. Deze ronde is m'n ei een paar dagen eerder gekomen. Wellicht (als m'n symptomen aanhouden), wil ik donderdag al gaan testen.

19. Lara1985

Lara1985 Bekend lid

24 feb 2013
    803
    0
    0
    Zuiden van Nederland
    Hoi meiden,

Ook ik zit op het wachtbankje. Zaterdag 29 juni is mijn NOD. Afgelopen week ik voorbij gevlogen vanwege een veel te drukke agenda. Maar aankomende week gaat vast veel langer duren...
    Vandaag bij het afvegen helder rood bloed. 1x gehad en de rest van de dag niet meer.... Ook zo'n steken aan de zijkant van mijn borsten...
    Oooooo ik hoop het zo!!!!

20. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Heb even gelezen erover en het kan dus wel dat mijn lichaam al reageert op het aanmaken van progesteron. Dat stijgt al vanaf dat mijn eisprong is geweest en het bevrucht wordt. Pfff nou ik hoop dat het snel gaat zakken. Maar mocht ik echt zwanger zijn dan ben ik er wel reuze blij mee haha!

Deel Deze Pagina