nu al misselijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door EvdP, 25 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    Hallo,

even een vraagje..Ik had vorige week mijn ovulatie ( 8 dagen geleden ) en toen ook geklust...Nu een week later ben ik echt misselijk s ochtends...Kan dat al zo snel en kan ik dan nu ook al een test doen?

groetjes

2. mona23

mona23 Niet meer actief

wanneer ben je met de pil gestopt, als je pas net gestopt bent kan dit hierdoor ook komen

3. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    nou ik ben dus 5 weken geleden bevallen en was nog niet begonnen met de pil...zou ik nu echt al zwangerschapsverschijnselen kunnen hebben...t is heel welkom hoor maar moet eerst nog even ontzwangeren haha...

groetjes

4. Wup

Wup Fanatiek lid

23 apr 2007
    4.912
    1
    36
    8 na de eisprong al heel erg misselijk lijkt me wel heel snel, maar of het echt niet kan weet ik niet.

5. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Is het niet beter dat als je net bevallen bent om de eerst komende 6 maanden niet zwanger te raken?

6. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    @ Tinkerbel80: Dat klopt. Je lichaam heeft ongeveer een jaar nodig om te herstellen van de zwangerschap en bevalling. Als je dus voor die tijd weer zwanger raakt, heb je meer kans om bijvoorbeeld bekkeninstabiliteit te krijgen.
    Maar er zijn ook vrouwen die helemaal geen extra last krijgen.

7. Merijn

Merijn Niet meer actief

Als je weet dat je ovuleert, waarom doe je het dan niet veilig?

8. EvdP

EvdP Actief lid

23 jun 2007
    108
    0
    0
    ik dacht dat je tijdens borstvoeding niet zwanger kan raken, maar hoorde nu dat dat wel kan...En je lichaam moet isschien wel herstellen maar dat is bij iedereen anders...ik heb 2 kinderen gekregen in 1,5 jaar tijd en nergens geen last van hoor...geestelijk niet en lichamelijk ook niet, ben ook weer superslank...

gr

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    had je wel snel weer een eisprong.

10. HJ1977

HJ1977 Actief lid

6 jun 2007
    447
    1
    0
    Dat is dus echt het grootste bakerpraatje wat er is, dat je niet zwanger kunt raken tijdens borstvoeding geven. Je hebt wel wat minder kans, maar je kunt echt gewoon zwanger raken. Een vriendin van mij geloofde hier ook in en heeft nu twee kinderen waar 13 maanden tussen zitten.

Het schijnt wel dat afrikaanse vrouwen het als anticonceptie gebruiken, maar zij laten hun kinderen heel vaak een slokje borstvoeding drinken. Dit onderdrukt de eisprong.

Als je zeker weet dat je een eisprong hebt gehad (waarvan ik me dan ook afvraag waarom je juist dan seks hebt, tenzij het natuurlijk heel gewenst is)heb je dus kans om zwanger te worden.

Ik heb wel eens eerder gehoord dat vrouwen al heel vroeg in de zwangerschap misselijk waren. Volgens mij kun je pas 14 dagen na je eisprong testen.

Wel geweldig trouwens dat je 4 weken na je bevaling al weer zin hebt in seks! Ik hoor van veel vriendinnen dat het bij hen maanden duurde voordat ze daar weer aan toe waren.

11. sassie1980

sassie1980 Fanatiek lid

30 dec 2006
    2.292
    0
    0
    Ik had de dag na mijn bevalling alweer zin in seks, nu heb ik dan wel geen scheur of knip gehad. We hebben trouwens wel 4 weken gewacht, omdat ik eerst nog vloeide, maar de zin was er al veel eerder.

12. Trees

Trees Niet meer actief

Een week na de eisprong had ik al vlaagjes van misselijkheid de gehele dag door. Dit was helaas geen goed teken want met vijf weken, hield ik al bijna niks meer binnen... Met andere woorden, als ik naar mijn eigen ervaring kijk kan je dus al zo snel misselijk zijn van een zwangerschap.

13. MamaMirella

MamaMirella Fanatiek lid

6 jul 2006
    2.564
    0
    0
    Den haag
    Maar hoe weet je dat je een eisprong hebt ?
    Ik ben pas na een 13 weken ongesteld geworden voor het eerst !

-x-

Deel Deze Pagina