Hallo, Even een vraagje; wij zijn nu voor de 5e ronde bezig, eerste twee rondes een cyclus van 28 dagen, de derde 31 dagen en de vierde 42.... Kan het zijn dat de eisprong dan deze maand eerder komt? Ik moet 16 mei ongi worden en op 2 mei eigenlijk mij ei krijgen. Maar ik voel nu sinds gisteren, 26 april al (denk ik) mijn ei, dus een week eerder. Weet iemand raad?
Heb zelf al een paar dagen voor mijn werkelijke eisprong krampjes in mijn buik en deze bereiken op EI-dag hun hoogtepunt met steken aan een kant. Heb me hier in het begin nogal door laten misleiden. Pas de volgende dag na EI-dag weet ik door middel van vergelijking of deze geprongen is. Misschien kun je kijken of je al vruchtbaar slijm hebt? Daar let ik zelf altijd op in combinatie met het buikgevoel.
Hoi Pooky, Het kan heel goed dat je ei wat wisselt per maand. Zelf was ik met de persona bezig en had ik de ene maand op dag 14 mijn ei, de maand erna op dag 17 en de maand waarin ik zwanger raakte (5e ronde!) op dag 13. Met steeds 12 dagen na mijn ei mijn menstruatie. Dus het kan ook zo zijn dat je hem deze maand weer eerder hebt hoor!