nu al moeite met weg werken vd buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door gerda, 30 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    heb nu al moeite met weg werken v mn buik . wie heeft hier ervaring mee? ben nu ongeveer 6.5 wk . is dit normaal gr gerda

2. Lieverdjuh

Lieverdjuh Bekend lid

10 aug 2006
    568
    0
    0
    Hoi Gerda

Ik denk niet dat het je buik is.
    Maar meer je darmen die aan het opzetten zijn.
    Je baby is nog zo klein om een grote buik te hebben.

groetjes lieverdjuh

3. Rabia

Rabia Bekend lid

19 apr 2006
    576
    0
    0
    huisvrouw
    spanje
    ja ik denk ook eerder je darmen. Ik kan me dat nog heel goed van het begin herinneren vooral in de avond had ik een enorme buik. Heel dik en ik leek wel ruim 4,5 maanden zwanger. Later werd het minder en kreeg ik echt een zwangerschapsbuik.
    Je bent nu 6,5 weken zwanger denk dat de vrucht kleiner is dan een cashewnootje.

4. Toys

Toys Fanatiek lid

21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Hoi Gerda,

Ik had hier ook last van. Het zijn idd je darmen die opgezet zijn. Je ingewanden maken plaats voor de baby.
    Ik droeg gewoon geen strakke truitjes meer en op een gegeven moment interesseerde me het ook niet meer en zei ik dat ik wat te veel gesnoept had ;)

Succes...

Kus Toys

5. Niet meer actief

Wat eerder geschreven hebt, klopt wel. Dat neemt niet weg dat die buik er evengoed (weliswaar door darmen) er zit. Tsja.. niet wegwerken zou ik zeggen, maar lekker van genieten!

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Sluit me bij Gupsie aan. Je darmen zitten ook in je buik, hehe.

7. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
    we hebben het nog aan niemand verteld we willen wachten tot de echo over 3 wk . dus daarom is het wel lastig .gr gerda

8. marianne 28

29 sep 2006
    49
    0
    0
    informatiebaliemedewerkster
    almelo
    Ik snap helemaal wat je bedoelt. Ik heb nu ook al het idee dat ik al zoveel dikker aan het worden ben. Gewoon een heel opgezette buik en mijn broeken zitten echt al strakker hoor. Ik weet niet hoe het komt misschien omdat het de tweede zwangerschap is. Ik zei gister nog tegen mijn man straks is het een tweeling ofzo haha. We zien wel. :D

Deel Deze Pagina