Sinds mei ben ik gestopt met de pil. Ik was niet bewust gestopt om zwanger te worden, meer om mijn huidproblemen. Na een paar maanden toch besloten om het maar eens te proberen. 28 september ben ik ongesteld geworden. Ik heb een cyclus van 34 dagen. Tijdens mijn eisprong flink geklust. En nu is het afwachten... Her en der wat klachten, pijnlijke borsten (vooral de rechter), buikkrampjes en sinds een paar dagen ook steken in mijn linker zij (onderkant). Zullen dit symptomen zijn? Ik merk wel dat je niet goed word van het internet... Alles opzoeken enzovoorts... Niet verstandig maarja... Ik ben zo benieuwd. Volgens mijn cyclus menstrueer ik 1 november... Die ochtend kan ik toch gewoon een test doen? Wel bijzonder, 2 dagen na mijn verjaardag. Ik denk dat ik op de dag van mijn verjaardag gewoon een test waag, je weet maar nooit en een mooier cadeau kan ik niet krijgen haha Maar goed, mijn 2e clyclus na de pil heeft mijn lichaam mij ook flink voor de gek gehouden, durf niet teveel te hopen.
Ik snap dat het lastig is om te wachten en inderdaad het internet af zoeken naar bevestigingen en antwoorden kan je soms helemaal gek maken, je kunt er zelfs zo mee bezig zijn dat je denkt dat je het allemaal voelt. Maar wat jij omschrijft zou best tekenen van een zwangerschap kunnen zijn. Nog eventjes afwachten tot je kunt testen, ik wens je veel succes en hopen dat je je zelf een mooi verjaardags cadeau kunt geven door een positieve test te mogen vasthouden