Ik heb een artikel gelezen over centering pregnancy, als alles goed gaat zou ik dit ook graag willen. Dichtstbijzijnde praktijk is alleen in Amsterdam wat een half uur rijden is voor mij. Niet echt handig denk ik... Mijn vraag; heeft iemand ervaring met centering pregnancy? En wat vond je hiervan? Zou je dit wel/niet aanraden?
Absoluut een aanrader wat mij betreft. Je krijgt zoveel meer informatie dan bij een normale controle. En het is ook leuk om het contact met een groep te hebben die evenver zwanger is. Ik vind de bijeenkomsten elke keer heel gezellig en steek er echt veel van op!
Zit het bij jou in de buurt @Suzy85? Want ik twijfel omdat t voor mij toch iets meer dan n half uur rijden is iedere keer. Moet ervoor helemaal naar Amsterdam, in de buurt is niets...
Ja bij mij is het gewoon de verloskundigepraktijj uit mijn wijk. Ik was hoe dan ook naar hun toe gegaan. Dus heb niet die afweging hoeven maken. Persoonlijk zou ik mijn verloskundige niet zo ver weg willen hebben....weet ook niet of dat uberhaupt kan/mag. Maar CP op zichzelf is wel gewoon ontzettend fijn.
Bij mij is het ook gewoon in de wijk ja. Het is leerzaam en gezellig maar zou er niet voor een eind rijden.