We zijn op zoek naar een jongensnaam bij Emily. een naam die in het Engels ook kan maar die in het Nederlands ook nog leuk is en niet gelijk te tokkie (sorry) Vinden jullie Elias bijvoorbeeld passen? Of Milo?
Ik vind Elias wel leuk, maar minder bij Emily passen doordat ze met dezelfde letter beginnen. Wat ik leuk vind bij Emily: Alex, Collin, Daniël, David, Gideon, Jason, Joshua, Julian, Julius, Kaleb, Lennon, Lester, Manuel, Nolan, Samuel, Tobias
Beide mooi, vooral Elias! Misschien: Casper Tristan Jules Lucas Marcus Benjamin Caleb Daniel James Flynn Oscar
Emily & Mitch Emily & Jack Emily & Ferron Emily & Nick Emily & Luke Emily & Joey Emily & Lennart Emily & Vince Emily & Brent
Bedankt voor jullie reacties! Ik zie leuke namen voorbij komen het probleem is dan dat mijn man die weer afkeurt Die vind ze algauw te Engels. Wat vinden jullie van Melle?
Mijn man is weg van de naam Melle. vinden jullie dat passen? Emily en Melle En dan denk ik weer tja hoe belangrijk is het dat het past bij elkaar? En wat vinden jullie van vigo?
Ja klopt maar Emily klinkt niet zo Engels in het Nederlands snap je? De meeste Engelse namen worden in het Nederlands zo tokkie uitgesproken vooral hier in de buurt.
Ik vind Emily en Melle niet zo lekker bij elkaar klinken door de m in beide namen. Ik vind Elias, Noah en Jonah mooi bij Emily.
Ik denk meteen aan namen als Thomas en Tobias. Allebei ook in het Engels goed uit te spreken, maar in het Nederlands niet een Engelse uitspraak. Of misschien Julian?