Hoi hoi! Vandaag bij de gyn geweest voor de uitgangsecho en alles zag er prima uit. Vanavond (net) de eerste spuit gezet. Maandag moet ik weer terugkomen. Ik vind het allemaal weer zo spannend. (voor de zwangerschap van mijn dochter heb ik alles al es meegemaakt, maar vind het toch opnieuw weer spannend!). Ik kan me nog herinneren dat het bij mij heel lang duurde voordat er een ei kwam. Hoe lang hebben jullie moeten spuiten voordat jullie een ''ei op maat'' hadden?
bij mij duurde het toch op zijn vroegst 18 dagen en op zijn laatst 23 dagen voordat het eitje groot genoeg was, dus ook vrij lang. Ook een lange LF, dus ipv de normaal 12 kansen kwam ik maar op 9 kansen per jaar. Maar, ondanks dat hebben we toch twee kleintjes hier. Laat het je niet ontmoedigen.
Hier idem (eisprong rond dag 20). Erg frustrerend vind ik dat wel. Mijn LF is erg kort, waardoor ik in de natuurlijke cyclus toch uitkwam op een cyclus van 28 dagen. Maar nu wordt mijn LF ook verlengd (door extra pregnyl, dus nu heb ik ineens een cyclus van 5 weken. ipv 12 kansen per jaar nu nog maar 10... Maar het kan veel erger denk ik dan maar...
Ja idd, het kan erger, maar toch. het blijft toch altijd wel frustrerend! Ik ben nu op 87,5 eenheden gezet. ik zou eerst beginnen met 75, maar doordat ik eerder extreem lang moest spuiten totdat mijn eitje groot genoeg was, kon ik nu op 87,5 beginnen. Ik hoop dat er maandag groei te zien in.. we wachten het af!