Ik kan er niet meer mee stoppen. Soms moet ik wel want dan krijg ik een harde buik dus neem ik even rust. Maar jeetje,ik kan geen stof,hondenhaar of wat dan ook meer zien. Alles MOET schoner dan schoon en dan vind ik het nog niet schoon genoeg. Poetshandschoenen aan (anders krijg ik van die schrale handen) heet water,chloor en poetsen maar. Alles MOET fris ruiken. Ook de kindjes zijn de pineut. Het liefst stop ik ze 3x per dag in de douche,vooral na het buiten spelen met dit mooie weer. Radio staat voluit aan,de kinderen dansen er op los en ik ben gewapend met stofdoek en stofzuiger want elk hoekje en gaatje moet 10x gedaan worden Ja,het is dood vermoeiend maar ik geniet er wel van. Ik ben pas voldaan als ik alles gedaan heb en het liefst doe ik het dan toch nog maar een keer zodat het echt echt schoon is.... voor 15.minuten (de kinderen maken er net zo snel weer een grote bende van) Is het normaal om nu al nesteldrang te hebben? Ik wil zo vroeg mogelijk klaar zijn met de schoonmaak zodat ik straks alles enkel goed hoef bij te houden als ik dikker en dikker word. Heb totaal geen rust in mn kont. Meer mensen rond de 19 a 20 weken die dit herkennen? Soms word ik wel gek van mijzelf hoor want dan zie ik in mijn ooghoek weer wat liggen of een stofje zweven en wil naja wil,MOET ik van mijzelf weer aan de slag. Mijn vriend weet niet wat hij meemaakt geloof ik haha. Wie herkent dit rond deze zwangerschapsduur? Ik heb dit bij de zwangerschap van de meiden lang niet zo erg gehad
zal ik je mijn adres even pben? hondenhaar, stof, bende van 2 opgroeiende meiden......kind je kunt LOS hier hahahahaaa! nou ik herken het wel hoor, heb nu nog erg last, ja met vlagen..(van die idiote dingen heb ik meer....zoals 3 x per maand de koelkasten uitgebreid soppen, is serieus echt niet nodig maar ja) ik zeg geniet ervan! ik zou willen dat ik me minder "gaar"voelde en wat meer kon doen dan lafjes stofzuigen en de plee met bleek sproeien....xxx
Hihihihi Nee sorry nog geen last van... Alhoewel het wel steeds meer wordt....het opruimen... Je mag hier ook helemaal los gaan hoor
Ik heb het deze zwangerschap ook heel erg!! Precies zo, ik strijk me ook een ongeluk iets wat ik echt nooooooit deed haha. Toen ik zwanger was van mijn zoontje nooit last gehad van nesteldrang, nu al heel vroeg, ik had voor de 24 weken alle babykleertjes al gewassen/gestreken/in de kast gehangen met zakje eromheen
herken baar hoor ben 22 weken.en ik wil ook alles schoon hebben en opgeruimd.hier ook de 4 de opkomst dus misschien ligt het daar aan haha. maar van de week komt iemand mij helpen met poetsen zo lief.dan hoef ik het alleen nog maar bij te houden en idd de was haha. wat een elende die was. misschien krijgje wel een Jongen geen idee.succes en als je je veveeld kom je maar even hier
Ik krijg huishoudelijke hulp (ideaaaal op mindere dagen) Huishoudelijke hulp heb ik overgehouden aan de periode dat het begin van de zwangerschap bagger slecht ging met me. Kon mn huishouden echt niet doen,was zo ziek. Maar ze komt nu nog maar geloof dat als ik zo doorga ze beter naar een ander gezin kan gaan die het harder nodig hebben. Vind het wel fijn hoor dat ze komt helpen vooral met zware dingen zoals de trap stofzuigen want als ik de stofzuiger mee de trap moet opnemen krijg wel last van mn buik en rug. En ze mag de was wel vouwen want daar heb ik dus een hekel aan Tja,als ze er toch is kan ze zich beter nuttig maken whaha. Maar zonder gekheid,waar ik die energie vandaan haal? Ik heb echt geen idee want je zou toch denken dat je met een kind van 6 en een kind van bijna 3 plus huishouden die elke dag gedaan moet worden ivm hond die steeds witte haren verliest en ik gruwel van haren op kleding en de vloer dat ik toch wel kapot zou zijn? Vandaag ook zo. Oudste speelde veel buiten en voor het gemak heb ik lekker de voordeur open gelaten zodat ik niet steeds heen en weer hoefde te lopen als ze voor de tigste keer moest plassen,dorst had of gewoon even kwam kijken wat ik aan het doen was. Maar met de kleine van bijna 3 had ik mn handen wel vol want die was moe want had geen dutje gedaan,maakte steeds weer de speelgoedmand leeg die ik net opgeruimd had haha,hond die zijn spoor met haar achter liet. Maar ik was niet kapot te krijgen,ik ben gewoon lekker doorgegaan haha. Nu ben ik wel helemaal gesloopt hoor dus ga zo douchen en mijn bed maar eens opzoeken. Maar heb nu gewoon al weer zin om morgen de ramen te lappen,de was te vouwen (ja waar ik een hekel aan heb haha) en weer te stofzuigen en te dweilen enz enz enz.... Nu een deze dagen boven ook maar eens aan de slag want de boven verdieping kan ook wel een grote beurt gebruiken vind ik Als dit de hele zwangerschap nou gewoon zo wil blijven dan gaat de kraamhulp na de bevalling heel blij zijn dat ze in een super schoon huis komt whaha. Echt die hormonen....het moet soms niet gekker worden hoor
Ja, heel herkenbaar!! En ik had het al heel vroeg, was pas enkele weken zwanger toen ik alle kasten ging schoonmaken, alle rommel moest en zou de deur uit en wat nog geen vaste plek had, kreeg er een. Ook echt verschrikkelijk alles moet logisch opgebouwd en terug te vinden zijn!! Ik was bijna zover dat ik alle meubels een andere plaats zou gaan geven en o ja, we wonen pas een jaar hier maar een andere kleur verf, een ander papiertje en misschien andere kasten leek me ook wel fijn. Hebben we dus mooi niet gedaan hoor! Ondertussen is het wat stiller in mijn hoofd, hopelijk blijft het nog even zo. Maar ik voorzie dat het met de beginnende lente straks weer erger wordt Voor nu poets ik maar lekker in het rond.
Ik heb het ook al sinds 18 weken, vooral nu word het heel erg.. Wij maken op woendag t huis helemaal schoon, en ml verklaarde me voor gek toen ik vrijdag en zondag weer met een stofdoek door t huis heen ging
Zeg, als jij mij een stukje gedrevenheid zend, dan zend ik jou een stukje vermoeidheid/luiheid! Deal? Opzich zou het voor mij niet raar zijn om eens en dagje te ruilen met joun schoonmaakwoede....