16 weken, zo onzeker.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sammiejj91, 15 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammiejj91

22 jan 2013
    37
    0
    0
    Hallo allemaal.

De titel zegt het al. Ik ben nu 16 weken en 4 dagen zwanger.
    Ik loop gelijk met een collega van werk. We schelen maar 1 dag.
    Nu ben ik super onzeker of het allemaal wel goed zit.
    Zo ie zo ben ik makkelijk door de eerste maanden heen gekomen,
    Maar nu voel ik me gewoon zoals normaal. Ik heb ook helemaal geen zwangerschap buik terwijl me collega die wel heeft. Nu weet ik dat ik niet moet vergelijken want iedereen is anders maar ik zou zo graag iets zien groeien of willen voelen. Gewoon zodat ik weet dat alles goed is.

Groetjes Samantha.

2. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Met dit termijn gaat het niet zomaar meer mis.
    Je hebt geen bloedverlies of iets gehad neem ik aan?
    Probeer ervan te genieten en vooral dat je geen kwaaltjes hebt!
    En die buik komt vanzelf wel hoor!

3. Maira11

Maira11 Niet meer actief

Sommige mensen krijgen pas heel laat een buikje, mijn moeder had een mini buikje tot het einde. Toen ze uiteindelijk met de kinderwagen liep kreeg ze allemaal opmerkingen dat ze niet eens wisten dat ze zwanger was. En dan ben jij pas 16 weken, grote kans dat over een paar weken je buikje gaat groeien hoor.

Je kunt inderdaad niet vergelijken elke zwangerschap is anders. Over een paar weekjes ga je de kleine voelen, dan word het toch allemaal wat echter!

4. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Hey Hey...

Heel herkenbaar hoor dat onzekere.... Ik heb nog steeds maar een beetje buik en mijn moeder had bijna niks zichtbaar maak je maar niet druk je bent echt al zover dat het niet zomaar mis gaat. Ik voel de kleine en dat geeft een stukje zekerheid al is het maar elke dag een kleine plopje of schopje....Probeer te genieten!

Liefs

5. Munchkin

Munchkin Lid

31 jan 2013
    34
    0
    0
    Leeuwarden
    Herken het zeker, maar mijn VK heeft altijd gezegd, als je twijfelt of even het hartje wilt komen luisteren, gewoon bellen! De meeste VK's zijn wel zo en als jou dat gerust stelt, is dat ook beter voor je kleintje.

Deel Deze Pagina