Zwanger, maar voelt niet zo

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jaquelineklep, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jaquelineklep

Jaquelineklep Niet meer actief

Hi meiden,

Ik ben nu waarschijnlijk 7.5 weken zwanger. Hartstikke leuk natuurlijk. Aanstaande woensdag hebben wij de eerste echo, ik vind het ontzettend spannend aangezien ik niet het gevoel heb dat ik zwanger ben. Ik heb hooguit last van een beetje''spierpijn'' in mijn borsten, 1x een dagje flink misselijk geweest en verder wel wat vermoeid. Dat vermoeide kan ik ook wijten aan mijn werk aangezien de Decembermaand de drukste periode is... Verder heb ik echt helemaal nergens last van. Misschien mag ik heel erg in mijn handjes knijpen hoor, maar ik vroeg me af of er meerdere meiden zijn die dit voelen?? Of nouja eigenlijk niet voelen..:(

Liefs

2. deb27

deb27 Fanatiek lid

17 okt 2010
    2.052
    0
    0
    in het noorden
    ik heb er zelf geen ervaring mee maar mijn zusje is nu 17 weken zwanger en heeft nergens last van gehad en nu ook niet...het kan wel hoor...wel fijn trouwens...heb ook een collega die 20 weken goed ziek is geweest door de zwangerschap...

3. Jaquelineklep

Jaquelineklep Niet meer actief

Dat stelt me dan toch wel weer een beetje gerust ;).
    Wow 20 weken, ik knijp echt in mijn handjes!:D

4. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    bij daniel heb ik de eerste weken, tot een week of 8 ook zo goed als nergens last van gehad, en daarna tot 7maanden overgegeven:( nu ben ik 7weken en eigenlijk ook nog weinig last. Maar ook veel moe

Deel Deze Pagina