@ Sab85, Nathan deed het precies zo. Volgens het CB zou het "per ongeluk" zijn....En na een tijdje kon hij het ook niet meer. Maar het is wel erg leuk om te zien
Jeetje, wat een knappe meid zeg! Noortje draait zich sinds enkele dagen van rug naar buik, maar andersom nog niet.. Dan moet mama helpen..
ik moet volgende week naar het cb dus ik ben benieuwd of hier hetzelfde zeggen. ik kan er niet bij dat het per ongeluk is, want zoals ik al zei ze doet het heel bewust. zodra ik de mobiel aanzet in de box en ze ligt op haar buik, draait ze meteen om want dan wil ze haar mobiel zien ik kan me voorstellen dat het een keertje per ongeluk gebeurd, maar niet dagen achter elkaar, ze heeft nu echt door hoe het moet
Het zal niet helemaal per ongeluk zijn, maar door dat in verhouding zware hoofd, gaat het vrij makkelijk als ze een goede beweging maken. Vaak kunnen ze het op een gegeven moment niet meer en daarna heel bewust weer wel. Je zal straks wel het verschil zien, ik zie het heel duidelijk bij Eva. Ze draait nu heel anders dan een paar maanden terug.
Ja hier ook Snoopy. Op een gegeven moment hield het op bij Nathan. Hij " kon" het niet meer. Vanaf een maand of 5 wel weer maar op een hele andere manier. Maar goed...