Hallo allemaal. Vanmorgen heb ik positief getest wauw, zie album... maar heb een hele onregelmatig cyclus, vrijdag 2 weken terug is mijn ei gesprongen, gezien op echo in ZH... hoeveel weken ben ik nu dan zwanger en wat is mijn uitgerekende datum want op veel sites kun je dat niet bereken i.v.m lange cyclus Dus hoe reken je dit uit? alvast bedankt Liefs
Allereerst gefeliciteerd! Tja dat hangt er een beetje vanaf hoelang je cyclus is. In principe wordt er gerekent vanaf je eerste dag van je laatste menstruaie (en krijg je dus zo'n beetje de eerste 2 weken kado) Maar Wanneer jouw laatste menstruatie 2 maanden terug is dan is dit niet helemaal realistisch. Dan zou ik aanhouden, hoeveel dagen je na je eisprong zit, dus bijvoorbeeld 2 weken en 2 dagen en daar 2 weken bij optellen. Wanneer je dan je echo hebt, kunnen ze het je precieser vertellen. Geniet ervan!
gefeliciteerd! leuk zeg voor jullie! ik heb ook hetzelfde probleem,wist ook zeker wanneer mijn eitje was gesprongen dmv echo in het zh. ik heb het ruim genomen en voor de zekerheid heb ik een dag minder zwanger genomen,zit ik altijd goed. spannend zeg! ik zag dat je ook uit Almere kwam!leuk ik ook!