Ik zal even in het kort weergeven hoe de afgelopen weken zijn verlopen om het verhaal een beetje duidelijk neer te zetten. Op 4 juni heb ik een echo gehad, hieruit bleek dat het hartje met 6 weken is gestopt. Ik was inmiddels op dat moment 9 weken. Ik heb het een weekje aangekeken of de natuur het zelf nog zou gaan afstoten, maar dat gebeurde niet. Op 14 juni ben ik voor de eerste keer gecuretteerd. De dagen daarna waren echt een drama. Op donderdag weer teruggeweest voor een echo en er bleek nog restweefsel te zitten. Maandag zou ik nog een keer terug moeten kopen voor een echo om te kijken of het al minder werd. Nee helaas dus op dinsdag 22 juni ben ik nog een keer gecuretteerd en na deze behandeling had ik totaal geen bloedverlies. Alles ging perfect. Afgelopen vrijdag kreeg ik steken in mijn buik, dit krijg ik ook elke keer als ik ongesteld moet worden en zaterdagmiddag begon ik opeens met licht bloedverlies en vandaag is het al een stuk erger. Het lijkt op een normale mensturatie, maar kan dat al zo snel?
Volgens mij kan dat ook niet zo snel. Idd even bellen met de gyn. He, wat een gedoe zeg. Heel veel sterkte!!
Ik had bij mij allereerste curettage geen bloedverlies, tot ineens na 5 dagen, toen begon het. Dat komt nog van de curettage, je baarmoederwand is aan het herstellen. Dus ik denk ook dat dat nog geen menstruatie is...
ik heb dat ook gehad, en het was echt gewoon m'n menstruatie. Was ook precies op het moment dat ik normaalgezien ongesteld had moeten worden (volgens mijn cyclus van voor de curettage zeg maar). Ook daarna klopte het gewoon weer volgens mijn 'oude' cyclus. Maar als je ongerust bent, gewoon even bellen hoor!