Hoi allemaal Ik ben al de tijdje bezig om zwanger te worden Nu 3de ronde met clomid achter de rug en nu ook utrogestan erbij gekregen. Zaterdag was dag 14 na mijn eisprong en eindelijk een positieve test een paar uur later had ik wat roze/bruin verlies dat heeft de hele dag aangehouden. Heb eerder een miskraam gehad dus was alweer verdrietig. ( 4 testen gedaan, vandaag clear blue digital en die gaf 2-3 aan) Nu heb ik vandaag helemaal geen verlies meer gehad. Wat denken jullie? Innesteling mischien en kan utrogestan een miskraam tegen houden? Dus dat die pas opgang komt als ik daarmee stop? Zo onzeker dit ik ga morgen natuurlijk wel het ziekenhuis bellen.
Wat naar dat je in onzekerheid zit, maar utrogestan zal nooit een miskraam tegenhouden, was het maar waar, het stelt de ellende misschien wat uit omdat het de baarmoeder rustig houd en dus zo de weeën niet komen, maar uiteindelijk komt het wel los, niks kan een miskraam tegenhouden. Het roze/bruin verlies kan ook een inestelings bloeding zijn geweest (zo klinkt je verhaal meer) of een wondje aan de baarmoeder mond (alles is dubbel doorbloed nu) en soms gebeurt het zomaar. Bloedverlies hoeft niet altijd slecht nieuws te betekenen kan ik zeggen uit ervaring, heb ook een miskraam meegemaakt en toen ik weer zwanger werd had ik weer bloedverlies, ik meteen weer in de stress en verdriet (heb er ook een topic voor geopend) bij een vroege echo bleek het om een hematoom te gaan en met mijn kleintjes gaat het prima! Ik kan je onzekerheid heel goed voorstellen!! wat ik gedaan heb en jou nu ook aanraad is morgen ind bellen en een vroege echo aanvragen en voor de rest is het afwachten. xoxo
Bedankt voor je snelle antwoord! Stelt me toch een beetje gerust. Ik zie dat je pcos hebt dat heb ik ook. Fijn dat je nu zwanger bent en van 2 nog wel hele fijne zwangerschap gewenst! Groetjes